dtrach
Concorde-Class-Member
Εβδομήντα χρόνια πέρασαν από την εποχή που η πρόδρομος της British Airways, η Imperial Airways, συνέδεσε αεροπορικά για πρώτη φορά την Ελλάδα με την Μεγάλη Βρετανία. Από τον Ιούλιο του 1933 η εταιρία εισήγαγε και καθιέρωσε προγραμματισμένες πτήσεις προς τη χώρα μας με αεροπλάνα τύπου "Atlantas" των εννέα θέσεων.
Από το 1947 η ΒΕΑ, διάδοχος της Imperial Airways, άρχισε να χρησιμοποιεί αεροσκάφη τύπου Viking για τις πτήσεις της προς την Αθήνα. Το 1953 πραγματοποίησε την πρώτη επιβατική πτήση παγκοσμίως με κινητήρα τούρμπο, με αεροσκάφος τύπου Viscount πετώντας από τη Ρώμη προς την Αθήνα και τη Λευκωσία. Το 1960 η Ελλάδα εισέρχεται στην εποχή των αεριωθουμένων (jet) με την ΒΕΑ. Τη χρονιά εκείνη, η ΒΕΑ συγκρότησε μια κοινοπραξία με τη νεοσύστατη τότε Ολυμπιακή, χαιρετίζοντας την ίδρυση του κονσόρτιουμ αυτού ως "τη μεγαλύτερη εμπορική και λειτουργική συμφωνία της ιστορίας της".
Το 1972 η ΒΕΑ συγχωνεύτηκε με την BOAC, τον δεύτερο μεγαλύτερο αερομεταφορέα στη Μεγάλη Βρετανία εκείνης της εποχής, δημιουργώντας την British Airways. Τον Οκτώβριο του 1983, η British Airways γιόρτασε τη χρυσή επέτειο των τακτικών, προγραμματισμένων πτήσεών της προς την Ελλάδα, εισάγοντας το Boeing 757 στη διαδρομή Αθήνα- Λονδίνο. Σήμερα, η British Airways έχει τρεις καθημερινές πτήσεις στην διαδρομή Αθήνα-Λονδίνο, πετώντας με Boeing 767 και 757 στο Terminal 4 του αεροδρομίου του Heathrow.
Το 1996 η εταιρεία εγκαινίασε τα καινούργια της γραφεία στη Γλυφάδα, μετακομίζοντας μετά από παρουσία 50 χρόνων στο Σύνταγμα. Τα καινούργια γραφεία αντιπροσωπεύουν μια μεγάλη επένδυση και αποδεικνύουν τη σημασία που αποδίδει η British Airways στην ελληνική αγορά. Η British Airways στην Αθήνα είναι το Περιφερειακό Γραφείο για την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, με τον Βασίλη Δάλλαρη στη θέση του Περιφερειακού Εμπορικού Διευθυντή. Οι υπόλοιπες χώρες τις οποίες ελέγχει είναι το Ισραήλ, η Τουρκία, η Κύπρος, η Κροατία και η Σλοβενία, με 63 συνολικά εβδομαδιαίες πτήσεις προς Λονδίνο.
Στην ομιλία της, η Freddie Stier διευθύντρια πωλήσεων για την Ελλάδα, τόνισε ότι για το καλοκαίρι του 2004 και αναφορικά με τους Ολυμπιακούς Αγώνες η εταιρία έχει στόχο να αντικαταστήσει τα αεροπλάνα της με μεγαλύτερα, για να αντεπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες. Όπως και το καλοκαίρι του 2003, έτσι και αυτό του 2004 οι τρεις καθημερινές της πτήσεις θα γίνουν τέσσερις προσθέτοντας μια πτήση για το αεροδρόμιο του Gatwick.
-----------------------------------------
Ti megalutero mporei na vallei????777 i 747?? :shock: Gia na doume!
Από το 1947 η ΒΕΑ, διάδοχος της Imperial Airways, άρχισε να χρησιμοποιεί αεροσκάφη τύπου Viking για τις πτήσεις της προς την Αθήνα. Το 1953 πραγματοποίησε την πρώτη επιβατική πτήση παγκοσμίως με κινητήρα τούρμπο, με αεροσκάφος τύπου Viscount πετώντας από τη Ρώμη προς την Αθήνα και τη Λευκωσία. Το 1960 η Ελλάδα εισέρχεται στην εποχή των αεριωθουμένων (jet) με την ΒΕΑ. Τη χρονιά εκείνη, η ΒΕΑ συγκρότησε μια κοινοπραξία με τη νεοσύστατη τότε Ολυμπιακή, χαιρετίζοντας την ίδρυση του κονσόρτιουμ αυτού ως "τη μεγαλύτερη εμπορική και λειτουργική συμφωνία της ιστορίας της".
Το 1972 η ΒΕΑ συγχωνεύτηκε με την BOAC, τον δεύτερο μεγαλύτερο αερομεταφορέα στη Μεγάλη Βρετανία εκείνης της εποχής, δημιουργώντας την British Airways. Τον Οκτώβριο του 1983, η British Airways γιόρτασε τη χρυσή επέτειο των τακτικών, προγραμματισμένων πτήσεών της προς την Ελλάδα, εισάγοντας το Boeing 757 στη διαδρομή Αθήνα- Λονδίνο. Σήμερα, η British Airways έχει τρεις καθημερινές πτήσεις στην διαδρομή Αθήνα-Λονδίνο, πετώντας με Boeing 767 και 757 στο Terminal 4 του αεροδρομίου του Heathrow.
Το 1996 η εταιρεία εγκαινίασε τα καινούργια της γραφεία στη Γλυφάδα, μετακομίζοντας μετά από παρουσία 50 χρόνων στο Σύνταγμα. Τα καινούργια γραφεία αντιπροσωπεύουν μια μεγάλη επένδυση και αποδεικνύουν τη σημασία που αποδίδει η British Airways στην ελληνική αγορά. Η British Airways στην Αθήνα είναι το Περιφερειακό Γραφείο για την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, με τον Βασίλη Δάλλαρη στη θέση του Περιφερειακού Εμπορικού Διευθυντή. Οι υπόλοιπες χώρες τις οποίες ελέγχει είναι το Ισραήλ, η Τουρκία, η Κύπρος, η Κροατία και η Σλοβενία, με 63 συνολικά εβδομαδιαίες πτήσεις προς Λονδίνο.
Στην ομιλία της, η Freddie Stier διευθύντρια πωλήσεων για την Ελλάδα, τόνισε ότι για το καλοκαίρι του 2004 και αναφορικά με τους Ολυμπιακούς Αγώνες η εταιρία έχει στόχο να αντικαταστήσει τα αεροπλάνα της με μεγαλύτερα, για να αντεπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες. Όπως και το καλοκαίρι του 2003, έτσι και αυτό του 2004 οι τρεις καθημερινές της πτήσεις θα γίνουν τέσσερις προσθέτοντας μια πτήση για το αεροδρόμιο του Gatwick.
-----------------------------------------
Ti megalutero mporei na vallei????777 i 747?? :shock: Gia na doume!