Μπιλιετάκια εκ του ΓΕΑ

  • Thread starter Thread starter C421
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Εξεπορεύθησαν προσφάτως υπό του ΓΕΑ προς τις αερολέσχες που έχουν υπόστεγα και χρησιμοποιούν -έστω και κλειστά- αεροδρόμια του ΓΕΑ, μπιλιετάκια απαιτήσεων 100 ευρώ το μήνα για κάθε υπόστεγο (έστω κι αν κατασκευασμένο εξόδοις της αερολέσχης) και 100 ευρώ το μήνα για τη χρήση του αεροδρομίου.
Αλήθεια, τα 11 Bell 47 που είναι σε υπόστεγο του Τατοίου τυλιγμένα σε λιπαντικά μακράς αποθήκευσης και τα 15 Τ-37 με τους 18 κινητήρες που τα τρώει ο ήλιος, η σκόνη κι η βροχή στην Καλαμάτα, σε "ποιους" και πότε θα πουληθούν (δηλ χαριστούν) και βγήκε το ΓΕΑ με το ζητιανόπιατο και ζητάει από τις αερολέσχες ευρωπουλάκια για τα αεροδρόμια που κρατούν ανοιχτά με τα νύχια και τα δόντια οι αερολέσχες?
Αρα, για να μην εκποιεί το ΓΕΑ τα Τ-37 και τα Bell 47, λεφτά υπάρχουν.
Διότι αν δεν υπήρχαν θα τα είχαν ήδη εκποιήσει. Πάντως το 2000 το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας έβγαλε στο σφυρί τα Τ-37 προς 1.000.000 ευρώ το τεμάχιο και φυσικά δεν πουλήθηκε κανένα (άλλωστε γιαυτό μπήκε τόσο ψηλή τιμή ώστε να μην πουληθούν και να τα πάρει κάποιος η(υ)μέτερος κοψοχρονιά καμμιά 20 χρόνια αργότερα). Και είχαν και το θράσος να στείλουν επιστολή προς όσους δεν μετείχαν στο διαγωνισμό, αλλά είχαν σκάσει το 20ευρω για να πάρουν το CD του πλειστηριασμού, γιατί δεν παρουσιάστηκαν να δώσουν προσφορά.
Εννοείται οτι τις τιμές δεν τις είδε ψυχίατρος του ΓΝΑ γιατί θα τους μπαγλάρωνε για εξετασούλα όλους τους εκπονήσαντες τις τιμές πχ Wing tip navigation light 1962 price: $120. Today price $3600.
Ωραίος πλειστηριασμός...
Ανυπομονώ να δω τι θα γίνει με τα μπιλιετάκια
 
Top