Αύξηση Αριθμού Πτήσεων μεταξύ LGKA,LGKZ - LGAV

  • Thread starter Thread starter Socrates
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Socrates

First-Class-Member
Εγγραφή
28/02/2007
Μηνύματα
999
Likes
4
Περιοχή
KZI - KSO
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Μια φρέσκια είδηση μεταδίδουμε σήμερα σε Καστοριά και Κοζάνη μέσα απο τα ΜΜΕ. Σύμφωνα με δηλώσεις σε συνέντευξη τύπου της νεοεκλεγείσας βουλευτή του νομού Καστοριάς Βίβιαν Μπουζάλη, η ίδια είχε επαφές με τη διοικηση των Ολυμπιακών Αερογραμών όπου και συζήτησαν την αύξηση των δρομολογίων της Ολυμπιακής απο 2 την εβδομάδα που είναι σήμερα σε τέσσερα. Εκτός λοιπόν απο την Τετάρτη και την Κυριακή η κ. Μπουζάλη ζήτησε την έναρξη δρομολογίων και κάθε Δευτέρα και Παρασκευή. Εννοείται και αντίστροφα. Και επειδή ότι γίνεται σε Καστοριά ή Κοζάνη ισχυει (αεροπορικά πάντα) και για τις δύο πόλεις, συνεπάγεται πως το ίδο θα συμβεί και για την Κοζάνη. Δείτε και το σχετικό link της ΕΡΑ Δυτ. Μακεδονίας, όπως μετέδωσε τν είδηση η συνάδελφος απο την Καστοριά.΄

http://tvradio.ert.gr/radio/localcat.asp?id=2185


Τώρα εμείς τι να πούμε? Μακάρι να ξεκινήσουν γιατί θα έχουμε καλύτρη σύνδεση με την πρωτεύουσα ή και άλλα έξοδα για τις ΟΑ γιατί πηγαίνουν και έρχονται μισοάδεια?
 
Αυτό πάντως που λέει ο τίτλος του topic είναι ότι ανοίγουν δρομολόγια μεταξύ Καστοριάς και Κω! :lol:
 
Γράψε λάθος αγαπητέ χρήστο! Τώρα είναι οκ?
 
@Socrates : μάλλον δεν κατάλαβες καλά τι λέει το άρθρο. ΟΙ πτήσεις γίνονται 4 αλλά οι 2 θα είναι μόνο KZI και οι άλλες δύο μόνο KSO, αντί για 2 για KZI/KSO που ήταν ως τώρα.

Έτσι έχουμε :

:arrow: ATH-KZI-ATH
--3---7 1520 από ATH και 1650 από KZI με ΑΤ4

:arrow: ATH-KSO-ATH
1---5-- 1335 από ATH και 1515 από KSO με DH8

edited by jerry 1934
 
Μου κάνει εντύπωση μια πόλη με ~50.000, όπως η Κοζάνη (και >100.000 ο νομός) να μην μπορεί να συντηρήσει μια καθημερινή πτήση για την πρωτεύουσα... Βέβαια δρομολόγιο δύο φορές τη βδομάδα είναι ουσιαστικά άχρηστο. Ο,τιδήποτε λιγότερο από καθημερινό - ή περίπου καθημερινό - δεν εξυπηρετεί σχεδόν κανέναν.

Socrates":zneserbx said:
...ή και άλλα έξοδα για τις ΟΑ γιατί πηγαίνουν και έρχονται μισοάδεια?
 
Η πόλη της Κοζάνης είναι σαφώς μεγαλύτερη, το ίδιο και ο νομός (~165000 κατ, πηγή εκλογές 2007).
Το θέμα αυτό το έχω συζητήσει επανειλημμένα με φίλους από την περιοχή.
Τα προβλήματα είναι αρκετά.Παραθέτω μερικά συνοπτικά...
1)Η περιοχή δεν έχει αξιοποιηθεί καθόλου τουριστικά, ενώ γύρω-γύρω υπάρχουν πχ. χιονοδρομικά κέντρα, και η πόλη είναι όμορφη. Όμως δεν έχει γίνει τίποτα προς αυτή την κατεύθυνση.
2)Το αεροδρόμιο της Κοζάνης είναι μικρό και ίσως σε λάθος θέση.
3)Πλέον με τον ΟΣΕ η Θεσ/νίκη είναι πολύ κοντά, επίσης και η Εγνατία έχει ολοκληρωθεί προς τη συμπρωτεύουσα που έχει διεθνές αερ.
4)No money no funny!Θέλω να πώ ότι είναι ένας νομός με τεράστια ποσοστά ανεργίας, πριν όχι πολλά χρόνια το όνειρο των κατοίκων ήταν ή να "μπούν" στη ΔΕΗ ή να φύγουν .

Πιστεύω ότι αυτά φτάνουν, και εξηγούν τη μη ανάπτυξη της αεροπορίας στο συγκεκριμένο μέρος (κρίμα).
 
Θέλω να σας πω πως μιλώντας με πάρα πολύ κόσμο σχετικά με το θέμα της αεροπορικής σύνδεσης και γιατί δεν το προτιμούν, το 90% μου απάντησε πως προτιμούν να πηγαίνουν στη Θεσσαλονίκη και μετά Αθήνα γιατί έχουν πολλές εναλλακτικές ΟΑ - Α3 σχετικά με τις ώρες πάντα. Σε αντίθεση με το δρομολόγιο της ΚΖΙ - ΚSO, που κάθε άλλο παρα βολικό στις ώρες είναι!!! Το υπόλοιπο τώρα 10% απάντησε πως δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπετάξει και να ζήσει τις δυνατές αναταράξεις στο σκέλος KZI-KSO και μετά Αθήνα.
 
Όντως η Κοζανιώτες για να φτάσουν Αθήνα ως τώρα έπρεπε να κάνουν και μια στάση (βορειότερα) στην Καστοριά. Όσο για τις αναταράξεις στο 10λεπτο σκέλος KZI-KSO είναι γεγονός!... :shock:
 
Πτήσεις σε Καστοριά και Κοζάνη

Συνηθισμένες οι αναταράξεις. Οσο για την βουλευτίνα Καστοριάς Βίβιαν Μπουζάλη μάλλον ατύχησε στις διαπραγματεύσεις της. Επρεπε να ενεργήσει ώστε οι πτήσεις και για τις δύο πόλεις (Καστοριά και Κοζάνη) να είναι τέσσερις (έστω KZI + KSO). Στην ουσία δεν αλλάζει τίποτα. Δύο ήταν οι πτήσεις, δύο παραμένουν. Απλώς βγαίνει από κάθε πτήση ο ενδιάμεσος σταθμός. Κρίμα. Δεν βλέπει φως η Καστοριά και ας δαπανήθηκαν εκατομμύρια τα τελευταία χρόνια για το "Αριστοτέλης" (διάδρομος 2.800 μ. Χ 45 μ.)
 
Για το οποίο ανακοινώθηκε πως η μλέτη γιά κατασκευή πύργου ελέγχου είναι έτοιμη. Γιατί ως τώρα ο "πύργος" είναι στο ισόγειο και δεν βλέπει τν μισό και περισότερο διάρδομο. Τι "διεθνές¨αεροδρόμιο ειναι αυτό δεν μπορώ να καταλάβω. Συμφωνω πως ουσιαστικά είμαστε στο ίδιο όσον αφορά στις πτήσεις. Εκτός και αν κάποιος που θέλει να πάει Καστοριά κατέβει Κοζάνη και στη συνέχεια με δικό τουτρόπο να πάει Καστοριά η το αντίστροφο όσον αφορά στους Κοζανίτες, να κατέβουν Καστοριά και στην συνέχεια μέσω εγνατίας Κοζάνη. Αλλα δεν υπάρχει περίπτωση.
 
Top