ATH-SKG [OA] - SKG-ATH [A3] #2

sdiama

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/02/2004
Μηνύματα
15
Likes
0
Διαβάζοντας ένα αντίστοιχο trip report για ATH-SKG-ATH, επίσης με τις ίδιες εταιρίες, αποφάσισα να γράψω και εγώ σταδιακά τις εντυπώσεις μου από διάφορα ταξίδια μου, αφού λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων κάνω τουλάχιστον 6 check-in το μήνα :cool:

Το προγραμματισμένο ταξίδι ήταν πρόσφατο. Αναχώρηση από ATH για SKG την 31/3 και επιστροφή την 1/4. Οπως συνηθίζω, μερικές ημέρες πριν από το ταξίδι κάνω μία επίσκεψη στα site των εταιριών που έχουν πτήσεις για τα leg που θέλω να ταξιδεύσω και βλέπω εκτός από τις διαθέσιμες πτήσεις και τον τύπο των αεροπλάνων. Επειδή έχω μία απέχθεια για τα 737 της Α3, λόγω του πολύ κακού seat pitch, που σε συνδιασμό με το 1,92 ύψος και τα 110 κιλά απέχουν πολύ από το να μου προσφέρουν ένα "τουλάχιστον αξιοπρεπές" ταξίδι, έστω και των 40 λεπτών, αποφασίζω να ταξιδεύσω ATH-SKG με ΟΑ στις 11:00 που είχε δρομολογήσει 734, ελπίζοντας ότι οι προηγούμενες πτήσεις της εταιρίας, σε συνδυασμό με τις 4 προηγούμενες που είχαν αναχώρηση μεταξύ 9:05 και 9:30 (όλες για Γερμανικούς προορισμούς με stopover στο SKG) θα είχαν αποροφήσει το μεγαλύτερο μέρος των επιβατών. Μοναδικό ρίσκο η πιθανή απεργία της ΟΑ λόγω της πανελλήνιας απεργίας της ΓΣΕΕ που τελικά δε δημιούργησε κανένα πρόβλημα στις πτήσεις. Επιστροφή με RJ100 της A3.

Leg1: ΑΤΗ-SKG OA 734
Δύο άτομα ξεκινήσαμε από Γαλάτσι 8:45 με αυτοκίνητο και είχαμε παρκάρει στο P3 (μακράς διαρκείας) μετά από 50 λεπτά. Τρέξαμε να προλάβουμε το λεωφορειάκι που συνδέει το P3 με την αίθουσα αναχωρήσεων, ο οδηγός του οποίου σταμάτησε για να πάρει μόνο εμάς, παρόλο που δεν είχε bus stop στη θέση που βρισκόμασταν. Σε 5 λεπτά βρισκόμασταν μέσε σε μία σχεδόν άδεια αίθουσα αφίξεων (το καλό του Βενιζέλος όταν ταξιδεύεις κοντά στο μεσημέρι).
Για το check-in η ΟΑ είχε διαθέσει 5 counters, σύμφωνα με τον πίνακα πληροφοριών, αλλά λειτουργούσαν μόνο τα 2. Μπροστά μας ένα σχολείο είχει καταλάβει ένα ολόκληρο counter, όμως το 2ο counter ήταν άδειο με αποτέλεσμα σε 5 λεπτά να έχουμε τελειώσει το check-in το οποίο μας ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο λόγων της πολύ ευχάριστης συμπεριφοράς της συνοδού εδάφους της ΟΑ. Εδώ ξεχάστηκα... και δεν ζήτησα θέση σε μία απο τις σειρές 12 ή 13 που βρίσκονται τα παράθυρα εξόδου των 734 της ΟΑ και έχουν το μεγαλύτερο seat pitch και έτσι πήραμε θέσεις 21Α και 21Β, λίγο πίσω από το αριστερό πτερό.

Είχαμε αρκετό χρόνο μέχρι την 10:30 που ήταν η boarding time από το B21, οπότε είχαμε χρόνο για 1-2 τσιγάρα και έναν ελληνικό καφέ. Από τον έλεγχο περάσαμε αμέσως (τα καλά της πτήσης στις 11 το μεσημέρι συνεχίζονται) και μέσα δεν βρήκαμε πάνω από 30 άτομα να περιμένουν μαζί μας για την πτήση. Η αρχική ιδέα της άδειας πτήσης επιβεβαιώθηκε :)

Χωρίς καμμιά ιδιαίτερη δυσκολία και χωρίς ουρές μπήκαμε στο λεωφορείο που θα μας μετέφερε στο αεροπλάνο, όπου η θέα του 734 της ΟΑ με χαροποίησε ιδιαίτερα γιατί είχα πάνω από χρόνο να πετάξω με ένα από αυτά. Το αεροπλάνο έλαμπε από καθαριότητα και οι θέσεις είχαν αέρα για τα πόδια μου, οπότε η αρχική σκέψη να πάμε να καθίσουμε στη άδεια σειρά 12 ή 13 εγκαταλείφθηκε. Εντύπωση μου προκάλεσε η παρουσιάση των μέσων ασφαλείας με βιντεοπροβολή από τις οθόνες του 734, οι οποίες μετά την παρουσίαση παρέμειναν κλειστές για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Τα υπόλοιπα ήταν συμβατικά ΟΑ... Πορτοκαλάδα ή καφές. Ο πιλότος, μας πληροφόρησε για την πτήση και τις συνθήκες που επικρατούσαν στο SKG, πάνω από τη Σκόπελο και οι αεροσυνοδοί, ευγενικές και πρόθυμες.
Εντύπωση μου προκάλεσε το μεγάλο descent rate, κατά τη διάρκεια της προσέγγισης και αρνητική εντύπωση τα ξεβαμμένα στις γωνίες τραπεζάκια και μερικά σπασμένα κάλυπτρα για τασάκια σε μερικές θέσεις, που παρατήρησα χαζεύοντας το seat pitch, όταν περπατούσα στο διάδρομο για να βγω από το αεροπλάνο.

Κόστος: 60€ + φόρους

Γενική εντύπωση? 9/10 για εσωτερική πτήση. Ηταν με απόσταση η καλύτερη πτήση που έχω κάνει στο εσωτερικό.


Leg2: SKG-ATH A3 RJ-100 SX-DVB
Προγραμματισμένη αναχώρηση 7:05. Check in σε ένα άδειο counter στις 6:15 περίπου. Ο υπάλληλος μας πληροφόρησε ότι η πτήση είχε μεγάλη πληρότητα και δε μπορούσε να μας δώσει θέση σε μία από τις 2 πρώτες σειρές μετά τα κουρτινάκια της business class, ούτε παράθυρο. Τελικά μας έδωσε 17Β/C. Ομως ο χρόνος εξυπηρέτησης μποστά από το counter ήταν ο ταχύτερος που είχα ποτέ. Μετά από ένα σύντομο καφέ, περάσαμε από τον έλεγχο, πριν γίνει η ανακοίνωση της πτήσης, για να αγοράσουμε γλυκά από τον Τεκενλή. Καθυστερήσαμε λίγο και έτσι περάσαμε από τους τελευταίους από το gate 6 του SKG, παίρνοντας το 2ο λεωφορείο για το αεροπλάνο.

Το AVRO, ήταν γεμάτο. Με το ζόρι μπορούσες να διακρίνεις κάποια ελεύθερη θέση σε αυτό. Λόγω του ότι ήταν γεμάτο και του ότι μπήκαμε από τους τελευταίους στο αεροπλάνο, τα ντουλαπάκια ήταν ασφυκτικά γεμάτα με τσαντούλες, παλτό, σακάκια, μεγάλες αποσκευές, μεγαλύτερες αποσκευές, τρακτέρ!!!! Απελπισία. Είχα μαζί μου μόνο το φορητό που τον έβαλα κάτω από τη μποστινή θέση και το σακάκι μου το κρατούσα στα πόδια μου, γιατί κάποιοι βαριούνται να περιμένουν 10 λεπτά στο lougage belt και έτσι βάζουν ολόκληρες βαλίτσες στο ντουλαπάκι. Και οι δικές μας αποσκευές χωρούσαν στα ντουλαπάκια, αλλά τουλάχιστον σεβόμαστε τους συνεπιβάτες μας. :mad: Οι θέσεις στα AVRO της Α3 έχουν αρκετά μεγάλο seat pitch και έτσι η παρουσία του φορητού μου, δεν μου προκάλεσε ιδιαίτερο πρόβλημα, εκτός του ότι δε μπορούσα να κατεβάσω το υποπόδιο, που η χρήση του δημιουργεί μία άνεση στο ταξίδι.

Κατά τη διάρκεια της πτήσης μας προσφέρθηκαν τα κλασσικά της A3. Καραμελίτσες πριν την απογείωση. Φυστικια ή muffin καραμέλας και χυμοί/αναψυκτικά ή καφές κατά τη διάρκεια της πτήσης. Αρωματικά χαρτομάντηλα μετά το μάζεμα των απορριμάτων (κύπελα-χαρτοπετσέτες κλπ) του σερβιρίσματος. Οι αεροσυνοδοί, "μύριζαν απο μακρυά" Α3. Αν δεις μία νομίζεις ότι τις έχεις δει όλες :? Δεν ξέρω για εσάς, αλλά η προσωπική μου άποψη είναι ότι στην Α3 έχουν καταφέρει να "καρμπονάρουν" τη συμπεριφορά και το σουλούπι των αεροσυνοδών. :arrow:

Ο πιλότος μας μίλησε και πάλι πάνω από τη Σκόπελο και η προσγείωση ήταν ιδιαίτερα smooth.
Δεν ξέρω τί να πω αλλά με αυτά τα RJ100 δεν έχω τύχει ποτέ σε "κακή προσγείωση". Δεν θα ξεχάσω πριν τις εκλογές ένα ταξίδι στη Μυτιλήνη, με RJ100 όπου όλη η πτήση ήταν μέσα σε πυκνά σύννεφα, γεμάτη έντονες αναταράξεις, αλλά η προσγείωση ήταν και πάλι πολύ smooth!!! παρόλο που είμασταν μέσα σε πυκνή νέφωση, με αναταράξει μέχρι και το τελευταίο λεπτό πριν την προσγείωση.

Εξοδος από φυσούνα! :p σε χρόνο ρεκόρ. Στις περισσότερες απογευματινές - βραδυνές πτήσεις μου με Α3 προς τον Βενιζέλο, γίνεται αποβίβαση από φυσούνα. Από φυσούνα, η αποχώρηση από το αεροπλάνο γίνεται πολύ γρήγορα, με μοναδικό μειονέκτημα, ότι μεγαλώνει το χρόνο αναμονής στο lougage belt, αλλά όχι πάνω από 5 λεπτά.

Κόστος: 77€ + φόρους

Γενική εντύπωση? 7/10 για εσωτερική πτήση. Στην Α3 σε ταξίδι με RJ100 ότι και να γίνεται δε μπορώ να βάλω περισσότερο, αλλά ούτε και λιγότερο. Η πτήση είναι βιομηχανοποιημένη... Της λείπει, η προσωπικότητα.
 
sdiama":2wevg78w said:
Στην Α3 σε ταξίδι με RJ100 ότι και να γίνεται δε μπορώ να βάλω περισσότερο, αλλά ούτε και λιγότερο. Η πτήση είναι βιομηχανοποιημένη... Της λείπει, η προσωπικότητα.

Έτσι, έτσι :)

Α, και welcome on board :D
 
Top