Αρμοδιότητες πληρωμάτων καμπίνας

  • Thread starter Thread starter Petros_Olympic
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών

Για να βγουν με το τρόλευ προφανώς δεν ήταν τόσο ανησυχητικό το συμβάν έτσι ώστε να υπάρχει και η παραμικρή περίπτωση εκκένωσης. Το service λειτουργέι ως ''αντιπερισπασμός'' κατα κάποιον τρόπο. Οι επιβάτες έχουν να ασχοληθούν με κάτι μέχρι να πάρει ο κυβερνήτης το οκ για απογέιωση. Συνηθίζεται παντού αυτό, δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό στη συμπεριφορά των αεροσυνοδών σε αυτή την περίπτωση. Ούτως ή άλλως σε περίπτωση ανάγκης που θα χρειαστεί evacuation procedure, τα μέλη του πληρώματος είναι υποχρεωμένα να βρίσκονται στα position τους και όχι στο διάδρομο
 
Re: Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών

Προφανώς, alex96, έχεις εμπειρία από ένα περιβάλλον που επιτρέπει αυτήν τη διαδικασία (είτε πετάς σαν μέλος πληρώματος ή σαν επιβάτης). Στις σοβαρές εταιρείες όμως, αυτή η διαδικασία απαγορεύεται. Κι όταν λέω σοβαρές εταιρείες, εννοώ εκείνες που δε μένουν στους περιορισμούς του νόμου για θέματα ασφάλειας, αλλά εφαρμόζουν πολύ αυστηρότερους κανονισμούς και διαφυλάσσουν την ασφάλεια των πτήσεών τους με κάθε δυνατό μέσο. Σοβαρές επίσης είναι και οι εταιρείες που κάνουν αντικειμενικές προσλήψεις με αξιοκρατία και διαφάνεια και αντιμετωπίζουν τους υποψήφιους συνεργάτες τους ως νοήμονα όντα κι όχι ως άβουλα πλάσματα που παρακαλούν για μια δουλειά. Νομίζω ότι αντιλαμβάνεσαι πολύ καλά τι εννοώ.

flyaway_sky, ποτέ δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πότε θα προκύψει ζήτημα ασφάλειας και ανάγκη εγκατάλειψης του αεροσκάφους. Κανείς δεν απαγορεύει στο πλήρωμα να βγει με δίσκους και να προσφέρει ό,τι θέλει στους πελάτες. Το τρόλλεϋ όμως στο διάδρομο είναι ένα εμπόδιο, το οποίο δε θα έπρεπε να υφίσταται κατά την παραμονή του αεροσκάφους στο έδαφος.

Θα παρακαλούσα τώρα να επιστρέψουμε στο θέμα μας
 
Re: Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών

"Cross "όσο ο όρος recrouiter παραμένει ανύπαρκτος, είμαστε ασφαλείς.

Αν απ' όλα τα γραφόμενα μου, που αντανακλούν αυτό που ΕΓΩ και ο κάθε επιβάτης περιμένει από ένα μέλος πληρώματος καμπίνας επιβατών, εμεινες σε ένα ορθογραφικό λάθος που έκανα ίσως από βιασύνη κι εσύ μάλλον δεν κάνεις ποτέ..., τότε νιώθω ασφαλής επειδή δεν σερβίρεις πια. Δηλαδή, αν δεν το έκανα, ΤΙ θα απαντούσες ?

Mακάρι η αγωγή σου, να ήταν τόσο καλή όσο και η ορθογραφία σου. Ορίστε, έσβησα το "ο" RECRUITER. Tώρα, μπορώ να συνεχίσω ? Τώρα αισθάνεσαι ασφαλής?

Δυστυχώς, όσο υπάρχουν wannabe του επιπέδου σου, δε θα αισθανόμαστε ΕΜΕΙΣ ασφαλής...

Ζητώ συγγνώμη για το off topic, αλλα σε προσωπικές επιθέσεις (ο/η κ.Cross έχουν προηγούμενα μαζί μου, καθώς δεν τους αρεσει που ενίοτε πετάω C class) απαντάω σημόσια.
 
Re: Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών

Έχω εμπειρία από σοβαρότατο περιβάλλον με εγκεκριμένες διαδικασίες.Εσύ,ποια ιδιότητα επικαλείσαι;
Η σοβαρότητα ως προς την ασφάλεια δε κρίνεται σε καμία περίπτωση από κάτι τέτοιο.Το λένε οι ειδικοί.Αν υπήρχε υποψία εγκατάλειψης δε θα έκαναν προσφορά ειδών στο έδαφος.Αν επιμένεις δογματικά,χωρίς να "ακούς" καν άλλες γνώμες και επιχειρήματα δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο από το να σταματήσω τη συζήτηση.
 
Re: Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών

Cross, επιμένω στην άποψη μου καθώς έχω δουλέψει και σε σοβαρή όπως λές εταιρία του εξωτερικού, και αυτό ήταν στη διακριτική ευχέρια του πληρώματος. Άλλο να τίθεται θέμα ασφάλειας των επιβατών και άλλο απλά να υπάρχει καθυστέρηση λόγω προβλήματος και με το service να προσπαθούμε να δικευκολύνουμε και τους επιβάτες καθώς είναι λογικό να υπάρχει και εκνευρισμός απο μέρους τους. Αν το πλήρωμα και οι πιλότοi έκριναν ότι υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα για να ακολουθηθεί emergency procedure, οι αρεοσυνοδόι δεν θα έκλειναν το διάδρομο. Το πιο απλό παράδειγμα είναι η διαδικάσια του refueling, όπου το πλήρωμα παραμένει στις θέσεις του. Δεν υπάρχει περίπτωση να δείς αεροσυνοδό να σέρνει τρόλλευ, όση ώρα και αν παίρνει η διαδικασία. Και αυτό γιατί πολύ απλά όπως αναφέρεις υπάρχει περίπτωση για evacuation.Αν παρ'όλα όμως τα όσα ακούς εδώ δεν αρκούν, μπορείς να το τσεκάρεις και με τα regulations των eu-ops. Τώρα όσον αφορά για τη νοοτροπία της aegean σε θέματα recruitment προφανώς σε πολλά απο αυτά έχεις δίκαιο
 
Re: Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών

Να κανω μια ερωτηση?

Το αεροσκαφος ηταν στο τροχοδρομο και περιμενε τεχνικους???
Σας τραβηξανε μεχρι τα stands?
Εαν βγαλανε τρολευ οντος ειναι κατα της ασφαλειας πτησεων διοτι μια στρβηα να γινοτανε θα κλαιγανε μανουλες.
Τι πιο απλο απο ενα δισκακι με λιγα ποτηρακια πανω
 
Re: Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών

Ρε άνθρωπε,τι ερώτηση είναι αυτή;Θα έρχονταν οι μηχανικοί στο τροχόδρομο;
 
Re: Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών

Εχει γινει και αυτο πιστεψε με :wink:
 
Re: Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών

alex96":1tmdfbp1 said:
Έχω εμπειρία από σοβαρότατο περιβάλλον με εγκεκριμένες διαδικασίες.Εσύ,ποια ιδιότητα επικαλείσαι;
Η σοβαρότητα ως προς την ασφάλεια δε κρίνεται σε καμία περίπτωση από κάτι τέτοιο.Το λένε οι ειδικοί.Αν υπήρχε υποψία εγκατάλειψης δε θα έκαναν προσφορά ειδών στο έδαφος.Αν επιμένεις δογματικά,χωρίς να "ακούς" καν άλλες γνώμες και επιχειρήματα δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο από το να σταματήσω τη συζήτηση.
Επίτρεψέ μου να αμφισβητήσω το κατά πόσο ήταν σοβαρό το περιβάλλον στο οποίο απέκτησες την εμπειρία (Αν θέλεις, γράψε ανοιχτά το όνομα και θα σου πω ακριβώς την άποψή μου για την ώριμη κυρία, η οποία ενδιαφερόταν μόνο για το αν πήρατε κανένα γραμμάριο κι αν βάλατε σωστά τη σκιά κι όχι για το αν τηρούσατε κανόνες ασφαλείας. Επίσης, αν θέλεις, γράψε μας ακριβώς ποια ήταν τα κριτήρια πρόσληψης που ακολουθούνταν στο «σοβαρότατο περιβάλλον» για να γελάσουμε και λίγο και να με βγάλεις από τη δυσάρεστη θέση να τα γράψω εγώ - για να γράψουμε και κάτι εντός θέματος). Η περίπτωση ανάγκης στο αεροπλάνο δεν προειδοποιεί πάντα και για αυτό το επιχείρημά σου περί υποψίας ή όχι απλά δεν στέκει. Το κακό μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή και για αυτό πρέπει το πλήρωμα να βρίσκεται σε διαρκή ετοιμότητα.
flyaway_sky":1tmdfbp1 said:
Cross, επιμένω στην άποψη μου καθώς έχω δουλέψει και σε σοβαρή όπως λές εταιρία του εξωτερικού, και αυτό ήταν στη διακριτική ευχέρια του πληρώματος. Άλλο να τίθεται θέμα ασφάλειας των επιβατών και άλλο απλά να υπάρχει καθυστέρηση λόγω προβλήματος και με το service να προσπαθούμε να δικευκολύνουμε και τους επιβάτες καθώς είναι λογικό να υπάρχει και εκνευρισμός απο μέρους τους. Αν το πλήρωμα και οι πιλότοi έκριναν ότι υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα για να ακολουθηθεί emergency procedure, οι αρεοσυνοδόι δεν θα έκλειναν το διάδρομο. Το πιο απλό παράδειγμα είναι η διαδικάσια του refueling, όπου το πλήρωμα παραμένει στις θέσεις του. Δεν υπάρχει περίπτωση να δεις αεροσυνοδό να σέρνει τρόλλευ, όση ώρα και αν παίρνει η διαδικασία.
Διαφωνώ κάθετα. Ρώτησα και έμαθα ότι τουλάχιστον οι Lufthansa, germanwings και easyJet απαγορεύουν αυστηρά τη χρήση τρόλλεϋ στο έδαφος όταν στο αεροπλάνο επιβαίνουν πελάτες. Μάλιστα, η προϊσταμένη της Lufthansa, με την οποία συζήτησα, απόρησε όταν της περιέγραψα το περιστατικό στην Aegean διότι η Lufthansa παίζει σημαντικό ρόλο στην εκπαίδευση των πληρωμάτων της. Η πιο πιθανή εξήγηση που μπορούσε να σκεφτεί ήταν ότι απλά σαν άνθρωποι έκαναν λάθος και παραβίασαν τους κανονισμούς. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τις διαδικασίες της Aegean, όμως ξέρω ότι η λογική συμπίπτει με τις διαδικασίες της Lufthansa κι όχι με της Aegean. Το τρόλλεϋ στο διάδρομο θεωρείται εμπόδιο, είτε μας αρέσει είτε όχι και το σέρβις στο έδαφος πρέπει να γίνεται χέρι με χέρι ή με δίσκο.
flying Doc":1tmdfbp1 said:
ο/η κ.Cross έχουν προηγούμενα μαζί μου, καθώς δεν τους αρεσει που ενίοτε πετάω C class
Εδώ γελάμε! Δράττομαι της ευκαιρίας να επαναλάβω πως πιστεύω ότι σε όλα τα μέλη αξίζει σεβασμός. Όντως τα θέματα που έχουν να κάνουν με προσλήψεις ιπταμένου προσωπικού έχουν μεγάλη ποικιλία και, κατά την άποψή μου, πολύ ενδιαφέρον. Δεν είμαστε εδώ για να κρίνουμε τη νοημοσύνη των άλλων και να εμπαίζουμε τα υπόλοιπα μέλη. Παρακολουθούμε μια συζήτηση με σοβαρότητα και σεβασμό προς τον εαυτό μας και τους υπολοίπους και αν δεν μας αρέσει, τότε πολύ απλά ασχολούμαστε με κάτι άλλο (αν όντως έχουμε άλλο αντικείμενο ασχολίας). Η κατάσταση είναι κρίσιμη, η ανεργία είναι στο 27% και ανεβαίνει και δεν έχουμε το δικαίωμα να παίζουμε με τον πόνο κανενός. Συνεισφέρουμε απλά όσο το δυνατόν περισσότερο στο να ενημερώσουμε και να βοηθήσουμε. Προσωπικά παρακολουθώ τη συζήτηση με μεγάλο ενδιαφέρον και μαθαίνω τι γίνεται στις αεροπορικές εταιρείες και το πόσο διαφορετικές είναι στην προσέγγισή τους σε πολλά θέματα. Αν δεν είστε ειδικοί, τουλάχιστον κάντε σωστό διάλογο και μην επιμένετε σε παράλογα επιχειρήματα.
 
Αγαπητέ φίλε,η εμπειρία που σου μεταφέρω είναι από εταιρεία στη Μ.Βρετανία όπου δε νομίζω ούτε εσύ να αμφισβητείς τη σοβαρότητα.Δε γενικεύω το θέμα και δε το σχετίζω με τις διαδικασίες και τα κριτήρια προσλήψεων ούτε θα ξεκινήσω συζήτηση για σύγκριση με τη LH.Έχεις δει τη LH σε κατάσταση εκτός προβλεπομένων;Μόνο τσαμπουκά και τρομοκρατία ξέρουν να πουλάνε,το έχω ζήσει.Το ζήτημα είναι ένα:Αυτό που είδες στην Α3 είναι μια εγκεκριμένη από την ΥΠΑ και τους Διεθνείς Κανονισμούς διαδικασία.Ε,κάτι θα ξέρουν και αυτοί.
(Δε θα συνεχίσω άλλο,καλή σου ημέρα)
 
Top