Αποζημείωση λόγω μεγάλης καθυστέρησης.

  • Thread starter Thread starter fotis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

fotis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2007
Μηνύματα
1.714
Likes
1
Περιοχή
Athens/Munich
Website
www.videoart.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Τον περασμένο Μάρτιο επέστρεφα με τη σύζυγό μου από Πράγα μέσω Μαλπένσα/Μιλάνο με την Alitalia.
Ενώ ήμασταν μέσα στο αεροπλάνο έτοιμοι για απογείωση για την πτήση ΜΧP-ΑΤΗ και είχαμε πλησιάσει το διάδρομο απογείωσης, ο πιλότος ανακάλυψε μια βλάβη στην πίσω έξοδο κινδύνου (δεν ασφάλιζε αν κατάλαβα καλά).
Το a/c επέστρεψε στο parking και αφού οι τεχνικοί εξέτασαν το πρόβλημα αποφάσισαν (ευτυχώς :? ) ότι δε μπορούσαμε να πετάξουμε. Τελικά πετάξαμε ύστερα από 9-10 ώρες με τη βραδυνή πτήση της Αlitalia.

Και τώρα η ερώτησή μου:
α) Γνωρίζει κάποιος αν δικαιούμαστε αποζημείωση (κάτι νομίζω πως αναφέρουν οι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ενδοκοινοτικές πτήσεις. Αποζημείωση 500 ευρώ ή κάτι τέτοιο).
β) Γνωρίζει κάποιος τον τρόπο και τις ενέργειες που πρέπει να κάνω για την αποζημείωση? Από την εταιρεία δεν έλαβα καμία απάντηση στο email που τους έστειλα.
 
fotis":1i4pucd9 said:
Τον περασμένο Μάρτιο...
...
Και τώρα η ερώτησή μου:
α) Γνωρίζει κάποιος αν δικαιούμαστε αποζημείωση (κάτι νομίζω πως αναφέρουν οι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ενδοκοινοτικές πτήσεις. Αποζημείωση 500 ευρώ ή κάτι τέτοιο).
β) Γνωρίζει κάποιος τον τρόπο και τις ενέργειες που πρέπει να κάνω για την αποζημείωση? Από την εταιρεία δεν έλαβα καμία απάντηση στο email που τους έστειλα.

Πιθανόν να δικαιούσασταν κάποια αποζημίωση, αλλά το θυμήθηκες 11 μήνες μετά; :shock:
Έπρεπε εκείνη την ώρα (στο Μιλάνο), αφού είχατε 9 ώρες καθυστέρηση, να πάτε στο desk της Alitalia και να συζητήσετε το θέμα.
Ή όταν επιστρέψατε στην Ελλάδα, τις επόμενες μέρες να στείλετε μια επιστολή στο τμήμα Customer Relations της Alitalia στην Ελλάδα περιγράφοντας την κατάσταση.
Φαντάζομαι ότι αν δοκιμάσεις να το κάνεις τώρα αυτό, θα σου πουν (και ίσως με το δίκιο τους) ότι πολύ αργά το θυμήθηκες (11 μήνες μετά).
 
Το θυμήθηκα και τότε (γι' αυτό άλλωστε έστειλα το email στην Alitalia) αλλά τώρα "ανακάλυψα" τους airliners που τα ξέρουν όλα :wink: και μπορώ να ρωτήσω
 
fotis":35rogck0 said:
Το θυμήθηκα και τότε (γι' αυτό άλλωστε έστειλα το email στην Alitalia) αλλά τώρα "ανακάλυψα" τους airliners που τα ξέρουν όλα :wink: και μπορώ να ρωτήσω

ΟΚ, μπορείς να δοκιμάσεις και τώρα, δε χάνεις τίποτα.

Δες αυτό το μήνυμα, μπορεί να σε βοηθήσει.

Δες επίσης αυτό το link στην Alitalia.

Bέβαια μπορεί να επικαλεστούν λόγους ασφαλείας, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έπρεπε να περιμένετε 9 ώρες (ας έβαζαν άλλο αεροσκάφος).

Εαν έχεις κρατήσει το e-mail στο οποίο δεν έλαβες απάντηση, κάνε μια εκτύπωση.
Προτείνω να στείλεις μια επιστολή σε σοβαρό ύφος, μέσω συστημένου ταχυδρομείου (για να έχεις αποδεικτικό και να μη σου πουν ότι δεν την έλαβαν) προς:
Alitalia Customer Relations
Αχιλλέως 29 & Λ. Βουλιαγμένης 65Β
166 74 Γλυφάδα
Tηλ: 2109965560
Fax: 2109600941

εξηγώντας την κατάσταση, αναφέροντας ότι επικοινωνείς τώρα επειδή περίμενες μήπως απαντήσουν το e-mail και λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων δεν μπορούσες να επικοινωνήσεις νωρίτερα, και παραθέτοντας κάποιο απόσπασμα από το κείμενο της Ευρωπαϊκής Ένωσης που δίνω στο link παραπάνω.

Επίσης στείλε φωτοτυπίες από τα εισιτήρια, τα boarding pass ή ότι άλλα έγγραφα και πληροφορίες έχεις (π.χ. απαραίτητα τους αριθμούς πτήσεων πριν και μετά την αλλαγή).

Μετά την αποστολή, περίμενε 1-2 εβδομάδες και τηλεφώνησε να ρωτήσεις τι έγινε με την επιστολή που τους έστειλες. :wink:
 
Exw tuxei na exw panw apo 2:30 wres kathisterisi me OA kai otan piga na zitisw to dikio mou, mou eipan oti logw suntirisis twn elikoforwn egine i kathisterisi opote den dikaioumai tipota. Mporei na isxuei kati tetoio?
 
Σύμφωνα με όσα ξέρω εγώ ως εργαζόμενος στην Εξυπηρέτηση Επιβατών,όταν η καθυστέρηση υπερβαίνει τις δύο (2) ώρες με υπαιτιότητα του μεταφορέα οφείλει ο τελευταίος να προβεί σε διορθωτικές ενέργειες και αποζημίωση.Θα προσπαθήσω να έχω το πλήρες κείμενο της οδηγίας της Ε.Ε. ώστε να εξετάσουμε κάθε περίπτωση ξεχωριστά.
 
Γειά σας, είμαι νέος εδώ, και ήθελα να σας χαιρετήσω κιόλας μιας και δεν το έκανα ο βιαστικός πριν. Κατ΄ αρχήν δε ξέρω πώς να βάλω το ένθετο (σχόλιο του ατόμου στο οποίο θέλω να απαντήσω θα το βρω όμως) έτσι λοιπόν θα απαντήσω σε “όλους”.

Το βασικό που θα πρέπει να κάνει κάποιος σε κάποια περίπτωση βαριάς καθυστέρησης ή προβλήματος θα πρέπει να πάρει εγγράφως αυτός ή το γκρουπ από την εταιρεία που νομικά ευθύνεται (δηλαδή η εταιρεία που εξέδωσε το εισιτήριο –κωδικό – συμβόλαιο μη ξεχνάμε πως το εισιτήριο είναι στην ουσία συμβόλαιο ανάμεσα στον ταξιδιώτη και την εταιρεία που τον ταξιδεύει) για την καθυστέρηση (στην περίπτωση αυτή η Alitalia), έγγραφο το οποίο να πιστοποιεί πως για την καθυστέρηση (αν πρόκειται για καθυστέρηση) ευθύνεται ο δεύτερος των συμβαλλομένων δηλαδή η εταιρεία.

Αυτό μπορεί αυτόματα να επικυρωθεί (δεύτερη φορά ως έγκυρο) και από τις αστυνομικές αρχές του κάθε αεροδρομίου σε όλον τον κόσμο ως έγκυρο ή ακόμα οι ίδιες οι αρχές μετά από απαίτηση του ατόμου, που έχει προσβληθεί.

Όλο αυτό λοιπόν γίνεται εκείνη τη στιγμή.
 
file ksaderfos ,

dikoeouse apozimiosi , ef oson i kathisterisi itan ano ton dio oron ,
kai ef oson ipetiotita itan tis AZ.
to poso ( den to thimame akrivos ) prozdiorizetai :
A) ef oson itan ano ton dio oron
B) apo tin apostasi tis diadromis kai
C) to sinolo ton oron kathisterisis apo tin provlepomeni ora afixis.

ean sou proekipsan extra exoda , opos px. taxi ef oson fthasate arga , kai den borouse pleon kanis na erthi na sas pari stin afixi ,
boris na ta diekdikisis , ef oson kai pali exis tis apodixis me anagrafomeni ora enarxis diadromis tou taxi.

oso gia tin AZ ( Alitalia ), exei sto arxio tis tin kathisterisi , opote ME to
apokomma tou isitiriou KAI tin tote karta epivivasis
( mono etsi tha epiveveosis pos :
A) i arxiki sou ptisi itan i kathisterimeni kai
B) petaxes me tin "epomeni/vradini" )
boris na diekdikisis tin apozimiosi.
kalo tha itan , na min perasi omos o 1 xronos apo tote.

episis na tonisis , pos tin proti epistoli tin estiles me mail stis XXX ( imerominia ) gia na doun pos kinithikes kai noritera.

ean exis opia dipote aporia , ime stin diathesi sou , oso boro.

P.S. kalo tha itan na apefthinthis sta kendrika stin Leof.Vouliagmenis ,
prokimenou na min xasis alo hrono me taxidromia klp. kai na
proskomisis o idios ola ta xartia.

filika ,
Rena
 
UPS ,

ithela na apefthintho ston filo foti !!!!

:4:

oso gia tin paratirisi tou ksaderfos sxetika me tin egrafi epiveveosi tis kathisterisis apo tin eteria ,
den xriazete , dioti to isitirio apoteli to simvoleo metaxi eterias kai epivatou , kai afto desmevi tin Alitalia ef oson - kai to tonizo afto ,
o epivatis kratai ta apokommata KAI tis kartes epivivasis.

kai to tonizo , dioti poles fores exi tixi na kratane i epivates isitirio gia mia x-ptisi , omos na min ixan erthi gia na petaxoun , kai meta zitagane.... papades !!!

giafto lipon kalo ine PANDA na kratame kai na proskomizoume isitirio MAZI me boardingpass.
 
Top