ptiseisA
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 22/02/2005
- Μηνύματα
- 208
- Likes
- 0
Τα παρακάτω αναφέρονται σε δημοσίευμα στο blog troktiko... και σημειώνω ότι η καταγγελία είναι ανώνυμη, άρα θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί ως προς το παρακάτω γεγονός που αναφέρεται....
http://troktiko.blogspot.com/2008/09/ellas-jet.html
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ! - NA ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΑΜΕΣΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Πριν λιγες ημερες, εγινε περιστατικο (incident) σε αεροσκαφος της Hellas Jet ναυλωμενο με επιβατες μεταναστες που επεστρεφαν στην πατριδα τους, με Κυβερνητη τον Κο. Φλεσσα. Υπηρξε προβλημα στο συστημα ενδοεπικοινωνιας του αεροσκαφους, το οποιο δεν επιτρεπει βασει νομοθεσιας,την απογειωση του αεροσκαφους. Ειδοποιηθηκε απο την προισταμενη καμπινας το πιλοτηριο, παρολα αυτα, εγινε επιβιβαση και η απογειωση.Κατα τη διαρκεια αυτων, αναβε και το λαμπακι 'CAUTION' στο panel του πληρωματος καμπινας. Λιγο μετα την απογειωση, το ιδιο panel αναψε σαν χριστουγεννιατικο δεντρο με λαμπακια να αναβοσβηνουν και την προειδοποιητικη κορνα να ηχει. Η προισταμενη προσπαθησε να επικοινωνησει με το...
πιλοτηριο, αλλα φυσικα ηταν αδυνατο. Μετα απο καποια προσπαθεια, τελικα εβαλε τον κωδικο ασφαλειας της πορτας(που γνωριζει η προισταμενη και το πληρωμα του πιλοτηριου) και μπαινοντας μεσα, ειδε κυβερνητη και συγκυβερνητη να φορουν την μασκα οξυγονου. Υπηρξε αποσυμπιεση καμπινας (η φοβος για αποσυμπιεση καμπινας)για καποια ωρα, και ουτε το πληρωμα καμπινας ειχε ειδοποιηθει, ουτε οι επιβατες(προφανως οι μεταναστες δεν ειναι ανθρωποι για την συγκεκριμενη εταιρια). Σε αυτες τις περιπτωσεις υπαρχουν διαδικασιες που πρεπει να ακολουθηθουν, κατι που δεν εγινε.Οπως και δεν επρεπε να γινει και η πτηση με το συγκεκριμενο αεροσκαφος. Αμα τη επιστροφη του αεροσκαφους, η ΥΠΑ ανελαβε τη διερευνηση του συμβαντος, με την Κα. Αγγελακη (πρωην αεροσυνοδος) μελος της ομαδας. Κατα την συνεντευξη με την προισταμενη καμπινας, της πτησης, η προισταμενη ισχυριστικε πως δεν συνεβη το παραμικρο, καθως και οτι δεν υπηρχε και προβλημα στο συστημα ενδοεπικοινωνιας του αεροσκαφους. Η δευτερη αεροσυνοδος βρεθηκε σε δυσκολη θεση, καθως πηγαν να τη βγαλουν τρελη, και φοβηθηκε για συνεπειες στην καριερα της στην Hellas Jet η καπου αλλου, καθως ο συγκεκριμενος κυβερνητης εχει αρκετες γνωριμιες στον αεροπορικο κοσμο της Ελλαδος και η εταιρια φυσικα δεν θελει να δωθει περαιτερω συνεχεια στο συμβαν.
Με τις παραβασεις που εχουν γινει, το πληρωμα θα επρεπε να εχει τεθει σε διαθεσιμοτητα, με ενδεχομενη απωλεια διπλωματος για Κυβερνητη/συγκηβερνητη, και εφοσον αποδειχθουν νομικα τα ανωτερω, μηνυση για ψευδη καταθεση σε ολοκληρηρο το πληρωμα. Η δε εταιρια θα επρεπε να εχει μπει σε καθεστως επιτηρησης, οπως συμβαινει π.χ. στο Ηνωμενο Βασιλειο, (οπως γνωριζω μιας και ελαβα εκει την εκπαιδευση μου ως χειριστης και διεμενα για αρκετα χρονια), αλλα και στην υπολοιπη Ευρωπη. Παρακαλω, οπως δημοσιοποιησετε το παραπανω, γιατι δεν ακουστηκε το παραμικρο για κατι τοσο σοβαρο, και η εταιρια προσπαθει φυσικα(για την Ελλαδα, "φυσικα"..) να διατηρησει την υφισταμενη κατασταση, που οδηγει μαθηματικα σε κατι πολυ χειροτερο. Ειναι φυσικα και θεμα επαγγελματικης κουλτουρας και νοοτροπιας, που προφανως πρεπει να αλλαξει στην συγκεκριμενη εταιρια. (π.χ. αυτο συμβαινει με αλλαγη του υπευθυνου κυβερνητη για θεματα στολου, ασφαλειας, της εταιριας.)Για να μην γινουν τα συμβαντα (incidents), ατυχηματα (accidents).
Κ.Β.
Σημειώνω ότι τα παραπάνω έρχονται σε συνέχεια δημοσιεύματος για την AEGEAN από το ίδιο Blog και η συζητήση που ανοίχτηκε για το θέμα είναι εδώ:
viewtopic.php?f=14&t=4256&start=60
http://troktiko.blogspot.com/2008/09/ellas-jet.html
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ! - NA ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΑΜΕΣΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Πριν λιγες ημερες, εγινε περιστατικο (incident) σε αεροσκαφος της Hellas Jet ναυλωμενο με επιβατες μεταναστες που επεστρεφαν στην πατριδα τους, με Κυβερνητη τον Κο. Φλεσσα. Υπηρξε προβλημα στο συστημα ενδοεπικοινωνιας του αεροσκαφους, το οποιο δεν επιτρεπει βασει νομοθεσιας,την απογειωση του αεροσκαφους. Ειδοποιηθηκε απο την προισταμενη καμπινας το πιλοτηριο, παρολα αυτα, εγινε επιβιβαση και η απογειωση.Κατα τη διαρκεια αυτων, αναβε και το λαμπακι 'CAUTION' στο panel του πληρωματος καμπινας. Λιγο μετα την απογειωση, το ιδιο panel αναψε σαν χριστουγεννιατικο δεντρο με λαμπακια να αναβοσβηνουν και την προειδοποιητικη κορνα να ηχει. Η προισταμενη προσπαθησε να επικοινωνησει με το...
πιλοτηριο, αλλα φυσικα ηταν αδυνατο. Μετα απο καποια προσπαθεια, τελικα εβαλε τον κωδικο ασφαλειας της πορτας(που γνωριζει η προισταμενη και το πληρωμα του πιλοτηριου) και μπαινοντας μεσα, ειδε κυβερνητη και συγκυβερνητη να φορουν την μασκα οξυγονου. Υπηρξε αποσυμπιεση καμπινας (η φοβος για αποσυμπιεση καμπινας)για καποια ωρα, και ουτε το πληρωμα καμπινας ειχε ειδοποιηθει, ουτε οι επιβατες(προφανως οι μεταναστες δεν ειναι ανθρωποι για την συγκεκριμενη εταιρια). Σε αυτες τις περιπτωσεις υπαρχουν διαδικασιες που πρεπει να ακολουθηθουν, κατι που δεν εγινε.Οπως και δεν επρεπε να γινει και η πτηση με το συγκεκριμενο αεροσκαφος. Αμα τη επιστροφη του αεροσκαφους, η ΥΠΑ ανελαβε τη διερευνηση του συμβαντος, με την Κα. Αγγελακη (πρωην αεροσυνοδος) μελος της ομαδας. Κατα την συνεντευξη με την προισταμενη καμπινας, της πτησης, η προισταμενη ισχυριστικε πως δεν συνεβη το παραμικρο, καθως και οτι δεν υπηρχε και προβλημα στο συστημα ενδοεπικοινωνιας του αεροσκαφους. Η δευτερη αεροσυνοδος βρεθηκε σε δυσκολη θεση, καθως πηγαν να τη βγαλουν τρελη, και φοβηθηκε για συνεπειες στην καριερα της στην Hellas Jet η καπου αλλου, καθως ο συγκεκριμενος κυβερνητης εχει αρκετες γνωριμιες στον αεροπορικο κοσμο της Ελλαδος και η εταιρια φυσικα δεν θελει να δωθει περαιτερω συνεχεια στο συμβαν.
Με τις παραβασεις που εχουν γινει, το πληρωμα θα επρεπε να εχει τεθει σε διαθεσιμοτητα, με ενδεχομενη απωλεια διπλωματος για Κυβερνητη/συγκηβερνητη, και εφοσον αποδειχθουν νομικα τα ανωτερω, μηνυση για ψευδη καταθεση σε ολοκληρηρο το πληρωμα. Η δε εταιρια θα επρεπε να εχει μπει σε καθεστως επιτηρησης, οπως συμβαινει π.χ. στο Ηνωμενο Βασιλειο, (οπως γνωριζω μιας και ελαβα εκει την εκπαιδευση μου ως χειριστης και διεμενα για αρκετα χρονια), αλλα και στην υπολοιπη Ευρωπη. Παρακαλω, οπως δημοσιοποιησετε το παραπανω, γιατι δεν ακουστηκε το παραμικρο για κατι τοσο σοβαρο, και η εταιρια προσπαθει φυσικα(για την Ελλαδα, "φυσικα"..) να διατηρησει την υφισταμενη κατασταση, που οδηγει μαθηματικα σε κατι πολυ χειροτερο. Ειναι φυσικα και θεμα επαγγελματικης κουλτουρας και νοοτροπιας, που προφανως πρεπει να αλλαξει στην συγκεκριμενη εταιρια. (π.χ. αυτο συμβαινει με αλλαγη του υπευθυνου κυβερνητη για θεματα στολου, ασφαλειας, της εταιριας.)Για να μην γινουν τα συμβαντα (incidents), ατυχηματα (accidents).
Κ.Β.
Σημειώνω ότι τα παραπάνω έρχονται σε συνέχεια δημοσιεύματος για την AEGEAN από το ίδιο Blog και η συζητήση που ανοίχτηκε για το θέμα είναι εδώ:
viewtopic.php?f=14&t=4256&start=60