ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΑ ΚΑΙ Α3

  • Thread starter Thread starter GIORGOS PARROS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Α3

GIORGOS PARROS":9efvzjsr said:
Οκ εγώ δεν κατάλαβα καλά.Η απάντηση ιδιωτική είναι και γιυατό είναι πιο ακριβή ήταν για την Α3. Eγώ νόμιζα ότι μιλούσαμε για κάποια από τις ανατολικοευρωπαικές που είχαμε πει πιο πάνω.Το καταλαβαίνω ότι είναι ιδιωτική αλλά έχω δώσει ΧΊΟ ΑΘΗΝΑ 87 euro με Α3 τη στιγμή που η ΟΑ το έχει 68.Νομίζω ότι 19 euro για μια διαδρομή μισής ώρας είναι πολλά
soista einai polla alla opos eipa h ayxish ton kaysimon kai tora opos akoyo kai vlepo ayxish kai sta teli toy aia ta vlepo poli dyskola ta pragmata :cry: :cry: :cry:
 
ΑΥΞΗΣΕΙΣ

Όπως έγραψα παραπάνω έχω αγοράσει εισιτήριο Αθήνα Βερολίνο στις 11/1/2005 και την άλλη μέρα Βερολίνο Λιουμπλιάνα και επιστροφή από λιουμπλιάνα Αθήνα μέσω Βερολίνου στις 15/1/2005. Όλο το παραπάνω με 112 euro.Ο ναύλος βΕΡΟΛΊΝΟ λΙΟΥΜΛΙΆΝΑ έχει 4,49 και 4,49 euro η επιστροφή. Αυτή η εταιρεία πως μπορεί και ανταπεξέρχεται στις υποχρεώσεις της?Δεν πιστεύω για τη μείωση του κόστους να γίνονται περικοπές πχ στη συντήρηση ή στα ανταλλακτικά?Υπάρχει περίπτωση οι φόροι που πληρώνουμε να κρατούνται από τις εταιρείες ?
 
Όσον αφορά την easyJet πιστεύω ότι είσαι σε καλά χέρια. Μη βλέπεις που πλήρωσες εσύ τόσο φτηνά το εισιτήριό σου, αλλά υπάρχουν και άτομα που πληρώνουν αρκετά περισσότερα. Π.χ. αύριο το ticket από Αθήνα για Βερολίνο κοστίζει 131 EUR συν φόρους. Υπάρχουν περιορισμένες θέσεις που δίνουν οι εταιρείες σε αυτές τις χαμηλές τιμές. Όποιος προλάβει ;-).

Πάρε και τρία trip reports για την εταιρεία:

:arrow: https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=1711
:arrow: https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=1654
:arrow: https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=1563
 
BERLIN SXF

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.Θέλω να κάνω μία ερώτηση.Αν κάποιος ξέρει τι ώρα σταματούν τα τρένα από το SXF για το Βερολίνο δεδομένου ότι η easy jet φτάνει εκεί στις 23,30.Επίσης αν ξέρετε αν υπάρχουν ξενοδοχεία κοντά στο αεροδρόμιο και πως πας εκεί. Εχω βρει μερικά αλλά δε λένε αν μπορείς να πας με τρένο.
 
Έχει πιστεύω μέχρι αγρά (ή νωρίς όπως θέλει ο καθένας) τρένο από το αεροδρόμιο για την πόλη. Δες στη σελίδα του αεροδρομίου έχει αρκετές πληροφορίες:

:arrow: http://www.berlin-airport.de/PubEnglish ... index.html
 
H A3 pragmati exei arketa akrives times.
Sth diadromh ATH-JKH h A3 exei timh mexri kai 97E!eno h OA einai stathera sta 78E.
Kai oi 2 times gia pthsh mishs oras einai tsoyxteres me th diafora oti h OA einai pio timia.
Epeidh kai ego eimai apo JKH ksero poso tsimphmenes einai oi times ths A3.
To kalokairi anagasthka na plhroso 97E!
Otan to akoysa epatha plaka,kai otan rothsa ton ypallhlo ths A3 me ena poly psyxro yfos moy eipe oti oi pio fthnes exoyn kleisei.
Fantasthka oti den tha htan economy alla otan mphka sto AVRO htan mia thesh piso apo ta ftera me alla 2 kathismata.
Kai rotao ayto to pragma den einai koroidia?
Krima giati to nhsi styrixe kai styrizei thn A3...
 
Γενικά τα αεροσκάφη των ΟΑ δε γεμίζουν το μάτι στον τομέα εμφάνιση, αλλά κατά την άποψή μου οι ΟΑ είναι η μόνη ελληνική αεροπορική εταιρία άξια εμπιστοσύνης, ειδικά στον τομέα ασφάλεια. Ο βασικός λόγος είναι πολύ απλός: οι ΟΑ δεν εστιάζουν στο κέρδος...
 
Cross":37pku0vx said:
κατά την άποψή μου οι ΟΑ είναι η μόνη ελληνική αεροπορική εταιρία άξια εμπιστοσύνης, ειδικά στον τομέα ασφάλεια. Ο βασικός λόγος είναι πολύ απλός: οι ΟΑ δεν εστιάζουν στο κέρδος...
Αν και καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, γενικά αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι. Προφανώς εννοείς ότι δεν κάνουν περικοπές σ' αυτό τον τομέα. Αλλά όπως το έγραψες μπορεί κάλλιστα να σου απαντήσει κάποιος: "μα αφού δεν εστιάζουν στο κέρδος, πού βρίσκουν τα χρήματα για καλή συντήρηση;" Δε λέω ότι γίνεται έτσι, αλλά το αναφέρω απλώς για να προλάβω εκρήξεις. Η διατύπωση στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το παν!
 
Cross":3ec2ifny said:
Γενικά τα αεροσκάφη των ΟΑ δε γεμίζουν το μάτι στον τομέα εμφάνιση, αλλά κατά την άποψή μου οι ΟΑ είναι η μόνη ελληνική αεροπορική εταιρία άξια εμπιστοσύνης, ειδικά στον τομέα ασφάλεια. Ο βασικός λόγος είναι πολύ απλός: οι ΟΑ δεν εστιάζουν στο κέρδος...

Kai akrivws epeidh einai kratiki tha kleisei sintoma, ektos kai an vrethei kanenas kakomoirhs kai thn agorasei.

Oson afora to an mia idiwtiki etaireia me skopo to kerdos exei ligoteri asfaleia einai mallon mia apodedigmeni anakriveia. Oi etaireies pou skopo exoun to kerdos epireazontai poli perissotero apo atiximata, para oi kratikes epixeiriseis pou exoun ton Mpampa (vlepe dimosio xrima) na tous kselaspwnei se asximes sigiries. To paradeigma tis Valujet stin Ameriki einai xaraktiristiko.

Ston tomea asfaleia loipon den mporoume na milame gia diafores metaksi idiwtikwn kai kratikwn epixeirisewn.
 
A380":embrp2bc said:
To paradeigma tis Valujet stin Ameriki einai xaraktiristiko.

Ston tomea asfaleia loipon den mporoume na milame gia diafores metaksi idiwtikwn kai kratikwn epixeirisewn.
Το ανησυχητικό με τη Valujet είναι ότι σήμερα λειτουργεί κανονικά, παρά το μεγάλο θόρυβο που είχε συμβεί στις ΗΠΑ (και όχι μόνο) μετά το ατύχημα στα Everglades. Απλώς πλέον λέγεται AirTran. Οπότε, εξαρτάται πώς το βλέπεις. Αυτό είναι αποτυχία ή επιτυχία τελικά;

Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι δεν πρέπει να μιλάμε για διαφορές ασφαλείας κρατικών-ιδιωτικών.
 
Top