ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΑ ΚΑΙ Α3

  • Thread starter Thread starter GIORGOS PARROS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

GIORGOS PARROS

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/10/2004
Μηνύματα
72
Likes
0
Περιοχή
CHIOS GREECE
Καλησπέρα
είμαι από Χίο και μου αρέσει να ταξιδεύω συχνά.Συνήθως κάνω στο εξωτερικό 4 ταξίδια το χρόνο τα 3 τελευταία χρόνια. Με ΟΑ έχω πάει μόνο παρίσι (3 φορές το 1996 με 1997 και στις 11/11/2004) και κοπεγχάγη τον 3/2001. Τα άλλα ταξίδια τα κάνω με ξένες εταιρείες.Τώρα έχω κλείσει για Λιουμπλιάνα στις 12/1/2005 μέσω βερολίνου με easy jet.Προχθές το βράδυ που γύριζα από παρίσι με την πτήση την απογευματική της ΟΑ με 737-400 ένιωσα για πρώτη φορά μία περίεργη ανασφάλεια.Χωρίς να υπάρξει λόγος.Πηγα με την πτήση την πρωινή με Α300-600.Δεν ένιωσα κάτι τέτοιο. Περνούσαν από το μυαλό μου ότι τα αεροπλάνα είναι αρκετά παλιά, δεν ξέρω τι συντήρηση γίνεται.Έχω ταξιδέψει με LH, LOT, MALEV, CSA,SWISS, IBERIA, KLM και δεν έχω νιώσει ποτέ τίποτα. Μπορεί ρε παιδιά κάποιος υπέυθυνα να μου πει αν γνωρίζει είναι απόλυτα ασφαλή τα αεροπλάνα της ΟΑ και της Α3?Εχει τα ξιδέψει κάποιοσ με easy jet?Είναι ασφαλή?Είδα ότι τα αεροπλάνα που πάνε ATH-BERLIN είναι 319 ολοκαίνουργια.Και μια τελευταία ερώτηση?Γιατί η ΟΑ και η Α3 χρησιμοποιούν μόνο BOEING και όχι AIRBUS?Είναι πιο ακριβά, είναι αντιοικονομικά? Ξέρει κάποιος να μου πει γιατι στο εσωτερικό η Α3 είναι αισθητά πιο ακριβή από την ΟΑ?Και αν θα γίνουν φέτος προσφορές εσωτερικού?Είναι κάτι που μας ενδιαφέρει άμεσα εμας που είμαστε από νησί.Ευχαριστώ και θα με βοηθούσατε πολύ αν μου απαντούσε κάποιος
 
Είναι όσο ασφαλή πρέπει να είναι και ακόμη παραπάνω. Οι κανονισμοί της ΕΕ για τη συντήρηση είναι τόσο αυστηροί που πλέον τα ατυχήματα γίνονται από καραμπινάτα λάθη είτε του πιλότου (πχ αεροδρόμιο Λινάτε, Οκτώβριος 2001) είτε του controller (DHL με Bashkirian, 2002) .Άρα από συντήρηση είμαστε καλυμμένοι με τον καλύτερο τρόπο. (Φυσικά υπάρχουν και συμβάντα που οφείλονται στη συντήρηση αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι πρόσφατο και μεγάλο).

Η ΟΑ και η Α3 χρησιμοποιούν Boeing για λόγους συμβατότητας (η ΟΑ είχε πάντα κυρίως Boeing), διαθεσιμότητας (βρίσκεις περισσότερα 737 για ενοικίαση από όσα 319/20/21), συμφωνιών (η ΟΑ είναι πελάτης της Boeing 30 χρόνια). Φυσικά υπάρχουν και άλλοι λόγοι αλλά αυτοί είναι οι κυριότεροι.

Για τις τιμές, τα εισιτήρια και τις προσφορές δεν γνωρίζω. Κάποιος άλλος ίσως?

Ελπίζω να βοήθησα

Κώστας

Υ.Γ. Φυσικά και δεν διεκδικώ το αλάθητο. Αν έχω γράψει κάτι λάθος θα χαρώ να με διορθώσει κάποιος.
 
Γεία σου ρε OveLix πότε τα έκανες τα 3 posts ρε θηρίο;;;;;

Τέσπα, back on topic.

Πρωτ'απ'όλα, δε σημαίνει ότι ένα αεροπλάνο είναι επικύνδυνο αν είναι παλιό. Υπενθυμίζω ότι η Northwest πετάει εδώ και πολλά χρόνια τα DC-9 της χωρίς κανένα πρόβλημα. Από την άλλη, μου έρχεται στο μυαλό το ατύχημα της Lauda Air όπου το υπερσύγχρονο για την εποχή του 763 (λιγότερο από 2 ετών σε ηλικία) συνετρίβη λόγω σχεδιαστικού λάθους.

Το συμπέρασμα: αν ένα αεροπλάνο συντηρείται καλά, είναι όσο ασφαλές είναι ένα ολοκαίνουριο. Ειδικά για την ΟΑ μπορώ να σου πω ότι επειδή είναι δημόσια εταιρεία, η συντήρηση που κάνουν είναι παραπάνω αυτής που επιβάλλονται από τις JAA. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η Aegean ή οποιαδήποτε άλλη ευρωπαική εταιρεία που πετάει σε χώρα όπου έχουν ισχύ οι διατάξεις των JAA δεν είναι ασφαλής. Οι κανονισμοί είναι πού αυστηροί πλέον.

Όπως πολύ σωστά είπε ο OveLix, τα ατυχήματα σήμερα γίνονται κυρίως εκεί που συσσωρεύεται μεγάλη ευθύνη σε μεμονωμένα άτομα (πιλότοι, ελεγκτές κλπ). Τα τελευταία μεγάλα ατυχήματα που έχουνε σχέση με τη συντήρηση και θυμάμαι είναι αυτό της China Airlines το Μάιο του 2002 (που δεν έλεγξαν όπως όφειλαν την κόπωση της ατράκτου--βέβαια η εν λόγω εταιρεία εξαιρείται λόγω βλακείας, αφού και μέχρι 343 κόντεψαν να ρίξουν μια μέρα) και το Airbus 300-600 της ΑΑ τον Νοέμβριο του 2001, όπου παρά τις συστάσεις της Airbus, αποφασίστηκε λόγω κόστους να μην αντικατασταθεί τμήμα της ουράς του αεροσκάφους που είχε υποστεί βλάβη (εδώ πλεονεκτούν οι δημόσιες αεροπορικές εταιρείες) και συν τοις άλλοις ο συγκυβερνήτης το ψιλο-ξέσκισε το αεροπλάνο στα rudder inputs πάλι κατά παράβαση συστάσεων της Airbus :shock:

Όσον αφορά τα 734 τόσο της OA όσο και της Α3 δεν είναι και τόσο παλιά (μάξιμουμ 13 ετών μπορεί και πολύ πιο νέα) και είναι, απ'όσο γνωρίζω, πολύ καλά συντηρημένα. Και η επιλογή έγινε για λόγους συμβατότητας, όπως είπε και ο OveLix. Και μην συγχέετε το εσωτερικό ενός αεροσκάφους με τα μηχανολογικά του. Καμμία σχέση!!!

Προσωπικά πάντως προτιμώ το 300-600R από τα 734 στην ΟΑ, γιατί εκτός του ότι τα προετοιμάζανε για ETOPS προ αρκετών ετών, όπως και να το κάνουμε, είναι πιο άνετο.

PS: Πάντως με malev/lot/csa άμα μπορούσα να τις αποφύγω, θα το έκανα. Όχι πως ξέρω τίποτε, αλλά οι ανατολικοευρωπαίοι δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη
 
Avior":1lzgwl1l said:
Γεία σου ρε OveLix πότε τα έκανες τα 3 posts ρε θηρίο;;;;;

Τέσπα, back on topic.

Πρωτ'απ'όλα, δε σημαίνει ότι ένα αεροπλάνο είναι επικύνδυνο αν είναι παλιό. Υπενθυμίζω ότι η Northwest πετάει εδώ και πολλά χρόνια τα DC-9 της χωρίς κανένα πρόβλημα. Από την άλλη, μου έρχεται στο μυαλό το ατύχημα της Lauda Air όπου το υπερσύγχρονο για την εποχή του 763 (λιγότερο από 2 ετών σε ηλικία) συνετρίβη λόγω σχεδιαστικού λάθους.

Το συμπέρασμα: αν ένα αεροπλάνο συντηρείται καλά, είναι όσο ασφαλές είναι ένα ολοκαίνουριο. Ειδικά για την ΟΑ μπορώ να σου πω ότι επειδή είναι δημόσια εταιρεία, η συντήρηση που κάνουν είναι παραπάνω αυτής που επιβάλλονται από τις JAA. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η Aegean ή οποιαδήποτε άλλη ευρωπαική εταιρεία που πετάει σε χώρα όπου έχουν ισχύ οι διατάξεις των JAA δεν είναι ασφαλής. Οι κανονισμοί είναι πού αυστηροί πλέον.

Όπως πολύ σωστά είπε ο OveLix, τα ατυχήματα σήμερα γίνονται κυρίως εκεί που συσσωρεύεται μεγάλη ευθύνη σε μεμονωμένα άτομα (πιλότοι, ελεγκτές κλπ). Τα τελευταία μεγάλα ατυχήματα που έχουνε σχέση με τη συντήρηση και θυμάμαι είναι αυτό της China Airlines το Μάιο του 2002 (που δεν έλεγξαν όπως όφειλαν την κόπωση της ατράκτου--βέβαια η εν λόγω εταιρεία εξαιρείται λόγω βλακείας, αφού και μέχρι 343 κόντεψαν να ρίξουν μια μέρα) και το Airbus 300-600 της ΑΑ τον Νοέμβριο του 2001, όπου παρά τις συστάσεις της Airbus, αποφασίστηκε λόγω κόστους να μην αντικατασταθεί τμήμα της ουράς του αεροσκάφους που είχε υποστεί βλάβη (εδώ πλεονεκτούν οι δημόσιες αεροπορικές εταιρείες) και συν τοις άλλοις ο συγκυβερνήτης το ψιλο-ξέσκισε το αεροπλάνο στα rudder inputs πάλι κατά παράβαση συστάσεων της Airbus :shock:

Όσον αφορά τα 734 τόσο της OA όσο και της Α3 δεν είναι και τόσο παλιά (μάξιμουμ 13 ετών μπορεί και πολύ πιο νέα) και είναι, απ'όσο γνωρίζω, πολύ καλά συντηρημένα. Και η επιλογή έγινε για λόγους συμβατότητας, όπως είπε και ο OveLix. Και μην συγχέετε το εσωτερικό ενός αεροσκάφους με τα μηχανολογικά του. Καμμία σχέση!!!

Προσωπικά πάντως προτιμώ το 300-600R από τα 734 στην ΟΑ, γιατί εκτός του ότι τα προετοιμάζανε για ETOPS προ αρκετών ετών, όπως και να το κάνουμε, είναι πιο άνετο.

PS: Πάντως με malev/lot/csa άμα μπορούσα να τις αποφύγω, θα το έκανα. Όχι πως ξέρω τίποτε, αλλά οι ανατολικοευρωπαίοι δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη
file moy apo apoch synthrhshs kai asfaleias h a3 ta prosexei ayta para poly me to paramikro krataei ro aeroplano kato gia ellenxo :) :) :)
 
minglismike":3jrlszjf said:
file moy apo apoch synthrhshs kai asfaleias h a3 ta prosexei ayta para poly me to paramikro krataei ro aeroplano kato gia ellenxo :) :) :)

Δεν αμφιβάλλω!! Όπως είπα, οι κανονισμοί είναι πλέον πολύ αυστηροί! Μια χαρά ασφαλείς είναι και η Hellas Jet, και η Aegean και όλες οι JAA-υπαγόμενες εταιρείες 8)
 
ΟΑ ΚΑΙ Α3

Οκ με πείσατε για την ασφάλεια και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας..Πάντως η malev έχει καινούργια αεροπλάνα και δεν ξέρω γιατι δε σου εμπνέουν εμπιστοσύνη.Όσο για τις τσέχικες και την LOT είναι και αυτές κρατικές.Δεν ξέρω αν έχει σημασία που είναι μέλος STAR ALLIANCE η LOT.Μπαίνει όποια εταιρεία το θελήσει σε κάποια συμμαχία?Αν μπορεί να μου πει κάποιος για την EASY JET αν έχει ταξιδέψει πως είναι.Και επίσης αν θα κάνουν προσφορές η Α3 και η ΟΑ για το εσωτερικό.Αλήθεια γιατί η Α3 είναι πιο ακριβή?
 
Re: ΟΑ ΚΑΙ Α3

GIORGOS PARROS":r5rnd21m said:
Οκ με πείσατε για την ασφάλεια και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας..Πάντως η malev έχει καινούργια αεροπλάνα και δεν ξέρω γιατι δε σου εμπνέουν εμπιστοσύνη.Όσο για τις τσέχικες και την LOT είναι και αυτές κρατικές.Δεν ξέρω αν έχει σημασία που είναι μέλος STAR ALLIANCE η LOT.Μπαίνει όποια εταιρεία το θελήσει σε κάποια συμμαχία?Αν μπορεί να μου πει κάποιος για την EASY JET αν έχει ταξιδέψει πως είναι.Και επίσης αν θα κάνουν προσφορές η Α3 και η ΟΑ για το εσωτερικό.Αλήθεια γιατί η Α3 είναι πιο ακριβή?
idiotiki etairia einai!! kai bale kai tis ayxiseis kaysimon :) :)
 
EASY JET

Ποια έιναι ιδιωτική?Αν είναι και οι αυξήσεις καυσίμων τότε θα πρέπει να ανησυχούμε και για όλες τις low cost εταιρείες.Αν κατάλαβ καλά
 
Re: EASY JET

GIORGOS PARROS":2uw6tr7t said:
Ποια έιναι ιδιωτική?Αν είναι και οι αυξήσεις καυσίμων τότε θα πρέπει να ανησυχούμε και για όλες τις low cost εταιρείες.Αν κατάλαβ καλά
h a3einai idiotikh
Οι κύριοι μέτοχοι που απαρτίζουν και συνθέτουν το δυναμικό της Aegean Airlines είναι οι εξής:

1 Όμιλος Εταιριών Θ. Βασιλάκη
2 Όμιλος Εταιριών Λασκαρίδη
3 Μινωικές Γραμμές ANE
4 Όμιλος Εταιρειών Δαυίδ
5 Όμιλος Εταιρειών Τράπεζας Πειραιώς
6 Όμιλος Εταιρειών Ιωάννου
7 Όμιλος Εταιρειών Κωνσταντακόπουλου :) :) :)
 
Α3

Οκ εγώ δεν κατάλαβα καλά.Η απάντηση ιδιωτική είναι και γιυατό είναι πιο ακριβή ήταν για την Α3. Eγώ νόμιζα ότι μιλούσαμε για κάποια από τις ανατολικοευρωπαικές που είχαμε πει πιο πάνω.Το καταλαβαίνω ότι είναι ιδιωτική αλλά έχω δώσει ΧΊΟ ΑΘΗΝΑ 87 euro με Α3 τη στιγμή που η ΟΑ το έχει 68.Νομίζω ότι 19 euro για μια διαδρομή μισής ώρας είναι πολλά
 
Top