Απώλεια Κινητήρα Αφους Αegean,2/11.

  • Thread starter Thread starter alex96
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

alex96

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
26/01/2007
Μηνύματα
1.434
Likes
30
Χρόνια Πολλά με Υγεία,με Ασφάλεια,με Αγάπη και με Καλύτερες γενικά Ημέρες!
Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικά με συμβάν απώλειας ισχύος κινητήρα αφους της Aegean,σε πτήση από τη Λάρνακα προς την Αθήνα,αναφερόμενη ημερομηνία:12-02-11.
Συγκεκριμένα,από μαρτυρία γνωστού μου,προκύπτει ό,τι τη συγκεκριμένη ημερομηνία η πτήση καθυστέρησε να ξεκινήσει κατά 01Ω:30Λ εξαιτίας τεχνικής βλάβης και ενώ είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση.Το αφος αναχώρησε και 45 λεπτά πριν από την άφιξη στην Αθήνα αναφέρθηκε απώλεια ισχύος ενός κινητήρα.Το πλήρωμα προετοίμασε τους επιβάτες για προσθαλάσσωση (φορέθηκαν σωσίβια κλπ) και ενώ το αφος κατάφερε να φτάσει στην Αθήνα,έχοντας δηλώσει κατάσταση ανάγκης, κατά τη προσγείωση ακούστηκε δυνατός θόρυβος (παρομοιάστηκε με έκρηξη).
Έχετε ακούσει κάτι;
 
Mου ακουγεται αρκετα σοβαρο!Δεν θα ειχε διαρευσει τιποτα στον τυπο;
 
Υπάρχει,αρχικά,τρόπος να μάθουμε αν και πόση καθυστέρηση υπήρξε σε κάποια πτήση της Aegean από τη Λάρνακα εκείνη την ημέρα;Σχετικά με τη δημοσίευση σε ΜΜΕ πάντως,έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου συμβάντα δε δημοσιεύθηκαν σε αυτά.
 
αν ειχε γινει κατι τετοιο φιλε μου να εισαι σιγουρος οτι θα ηταν πρωτη ειδηση... :mrgreen:
 
Υπήρξε παρόμοιο συμβάν τέλη καλοκαιριού SKG-ATH με Α3 με την πτήση να επιστρέφει στο Μακεδονία - δεν ξέρω αν έχει ήδη γραφτεί στο φόρουμ. Το συμβάν το γνωρίζω γιατί ταξίδευε γνωστός μου και από ότι μού είπε τους δώσαν από ένα εντός συνόρων free εισιτήριο...
 
Μένοντας με 1 κινητήρα σε απόσταση 45 λεπτών από ΑΤΗ είναι νορμάλ που συνέχισε για Βενιζέλο ή έπρεπε να κατέβει Ρόδο/Ηράκλειο? Γνωρίζω ότι μπορεί να πετάξει ένα α/φος κ με ένα κινητήρα αλλά είναι η πιό ενδεδειγμένη λύση?
 
Αθήνα σημαίνει ότι η τεχνική βάση είναι εκεί οπότε το αεροσκάφος μπορεί να μπει κατευθείαν για επισκευή έλεγχο. Επιπλέον αναλόγως το ύψος πτήσης κλπ δεν είναι απαραίτητο ότι το κοντινότερο αεροδρόμιο γεωγραφικά είναι και το πιο σύντομο για προσγείωση. Τέλος δεν γνωρίζουμε τα μετεωρολογικά στα υπόλοιπα αεροδρόμια. Φυσικά δεν γνωρίζουμε και την φύση του προβλήματος κάτι που το πλήρωμα γνώριζε και μπορούσε να πάρει τις ανάλογες αποφάσεις.

Προσωπικά το θεωρώ παρατραβηγμένο, για απώλεια ενός κινητήρα, να ετοιμαστεί το αεροσκάφος για προσθαλάσσωση και να δημιουργηθεί αναστάτωση στην καμπίνα να φορέσουν σωσίβια κλπ. Myaday να είναι αλλά...
 
Εσυ που εισαι και πιλοτος απο οτι εχω καταλαβει μπορεις να μας πεις ποιες ειναι οι προβλεπομενες διαδικασιες σε τετοια περιπτωση;Οριζονται απο την κατασκευαστρια εταιρια (airbus), απο την α3 ή εμπλεκεται και η ΥΠΑ;
 
Δεν είπα ποτέ ότι είμαι πιλότος.

Οτιδήποτε βλάβες και ο τρόπος αντιμετώπισής τους βρίσκονται στα QRH manuals τα οποία έχουν τα πληρώματα μαζί τους ή βρίσκονται στα αεροσκάφη. Από εκεί και πέρα κάθε εταιρεία έχει τις δικές της επιπρόσθετες διαδικασίες.

Το ξαναλέω από την στιγμή που δεν γνωρίζουμε αν έγινε τι έγινε κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά για τις ενέργειες του πληρώματος. Αν όντως έχει γίνει συμβάν τότε υποθέτω ότι έχει ενημερωθεί η ΥΠΑ για τα περαιτέρω.

Πάντως το μόνο σίγουρο με engine failure σε δικινητήριο αεροσκάφος είναι το land at the nearest suitable airport.
 
Top