Apantiseis sto ti kanoun ta aeroskafoi tis O.A

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.193
Likes
102
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Kalispera!

simera ipirxe stin kathimerini arthro gia tin O.A .....Agoraste tin!! allios aurio apo to site tis tha deite tis leptomereies


Ksekiname

- Oi pilotoi pou piran proori suntaksiodotisi parelavan akaluptes epitages .....
polloi skeftikan na tis sfragisoun alla telika tha lavoun simera tin apofasi tous.

- To 1 A300 pou den peta ofeilete sto oti den exei plirosei i etairia ton miniaio misthoma tou

-Ta 717 DEN exoun metaferthei stin nea etairia :evil: :evil: (kai oute prokeite )

-Ta 2 A 340 exoun tethei ektos ptiseon kathos i daneistria trapeza royal bank of scotland den theorei episfali tin epiviosi tin neas etairias oute tis palaias O.A uper tis opoias exei dothei kratiki egguisi gia tin eksagora ton aeroskafon

- To noikiasmeno 747 exei oriaio misthoma 6000 dollaria


Distixos ta pragmata mou fainontai xeirotera apo oti fantazomoun ( o afelis pisteua oti ta A300 kai ta A340 den petane logo tis apergias ton iptamenon frontiston)
 
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Tράπεζες και ακάλυπτες επιταγές μπλοκάρουν την O.A.

Tης Aριστέας Mπουγάτσου

Σκηνές ροκ εξελίσσονται αυτές τις ημέρες στην Oλυμπιακή Aεροπορία, αλλά και στις νεοσύστατες Oλυμπιακές Aερογραμμές. Σε περίοδο επιβατικής αιχμής, έξι αεροσκάφη της εταιρείας βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος, άλλα μπλοκαρισμένα από πιστώτριες τράπεζες και άλλα παροπλισμένα, ενώ χθες οι πιλότοι της O.A. που συνταξιοδοτήθηκαν υποχρεωτικά έμειναν με τις ακάλυπτες επιταγές στο χέρι.

Δύο Airbus A 340 της O.A. έχουν τεθεί εκτός πτήσεων, καθώς η δανείστρια τράπεζα Royal Bank of Scotland θεωρεί επισφαλή την επιβίωση της νέας εταιρείας και ακόμη επισφαλέστερη τη θέση της O.A. υπέρ της οποίας έχει δοθεί η κρατική εγγύηση για την αγορά των αεροσκαφών αυτών. Eνα A 300-600 είναι επίσης παροπλισμένο λόγω καθυστέρησης στην καταβολή του μηνιαίου μισθώματος, ενώ εκτός πτήσεων είναι και τρία B 717 που δεν μεταφέρθηκαν στη νέα εταιρεία. Eτσι οι O.A. ως πρόσφορη λύση επέλεξαν τη μίσθωση ενός B747-400 με 6.000 δολάρια την ώρα!

Aπό την άλλη ψυχρολουσία δέχθηκαν χθες οι 106 πιλότοι της O.A. όταν διαπίστωσαν ότι οι επιταγές του εφάπαξ ήταν ακάλυπτες στην Eμπορική Tράπεζα. Kάποιοι σκέφθηκαν να τις σφραγίσουν, όμως, σήμερα θα κριθεί τι θα γίνει. Tο εφάπαξ που δικαιούνται οι αποχωρήσαντες κυβερνήτες κυμαίνεται μεταξύ 118 και 240.000 ευρώ. Oι πιλότοι πάντως βάσει της συμφωνίας που έχουν υπογράψει δικαιούνται εντός του επόμενου εξαμήνου και bonus για την απώλεια εισοδήματός τους λόγω της πρόωρης αποχώρησής τους. Aυτό, ανάλογα με τα υπολειπόμενα χρόνια εκάστου μέχρι τη συμπλήρωση του ορίου ηλικίας θα κυμαίνεται από 125-450.000 ευρώ ανά κυβερνήτη.
 
Na sai kala re mayday!! auto to arthro ennoo
 
isos na akougete ligo tolmiro: mipos to kanoun auto me ta aeroplana epitides gia na ta kseforothoune pio grigora ?? oly mas kseroume oti i NOA thelei enan enieo stolo:

kati thimame gia:

24 B737
3 A340
+ turboprop

diladi stolo horis B717, A300 kai (1) A340

auto to leo, kathos den theoro idietero problima tin metafora tou stolou apo tin aeroporia stis aerogammes: se ola ta alla aeroplana ginotan, giati ohi se auta ???
 
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ
Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2003 (17:38 UTC+2) Μ.Π.Ε.


Την εκτίμηση ότι ορισμένα δημοσιεύματα του τύπου αδικούν τη σημερινή επιχειρησιακή δραστηριότητα των Ολυμπιακών Αερογραμμών και αποκαλύπτουν άγνοια του business plan της νέας εταιρίας, διατύπωσε με σημερινή ανακοίνωσή της η Olympic Airlines.

Οπως τονίζεται στην ανακοίνωση, στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του αερομεταφορέα υπογραμμίζεται με σαφήνεια ότι ο στόλος της νέας εταιρίας θα αποτελείται από 24 αεροσκάφη jet 150 θέσεων, 17 ελικοφόρα και τρία μεγάλων αποστάσεων.

Σύμφωνα με την Olympic Airlines, κάθε αναφορά περί του αντιθέτου δεν εκφράζει την πραγματικότητα και αυτό γιατί:

-Τα αεροσκάφη Boeing 717 δεν ταιριάζουν στο δίκτυο των OA λόγω μεγέθους (100 θέσεων) και επιπλέον αποτελούν πρόσθετο σμήνος με όλα τα επακόλουθα αντιοικονομικά αποτελέσματα.

-Τα Airbus A300-600 επίσης δεν ταιριάζουν στο δίκτυο των ΟΑ επειδή η οικονομική τους διαδρομή είναι 5 ώρες και τέτοιος προορισμός δεν υπάρχει στη γεωγραφική περιοχή που εκτελούν πτήσεις οι Ολυμπιακές Αερογραμμές.

"Οι Ολυμπιακές αερογραμμές, απαλλαγμένες από τις στρεβλώσεις και τα προβλήματα του παρελθόντος, προχωρούν σταθερά στην υλοποίηση των στόχων τους, έτσι όπως αυτοί αναδεικνύονται μέσα από το Business Plan, που θέλει τη νέα εταιρία να λειτουργεί με καθαρούς όρους στην ελεύθερη αγορά των Αερομεταφορών και σε καμία περίπτωση δεν είναι διατεθειμένες να κληρονομήσουν παλιές τακτικές και μεθοδεύσεις που οδήγησαν σε περιπέτειες την Ολυμπιακή Αεροπορία", υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση της εταιρίας.

Παράλληλα, τονίζεται ότι "κάποιοι ίσως να ανακάλυψαν την χαμένη Ατλαντίδα και να θέλουν τις Ολυμπιακές Αερογραμμές να εκτελούν πτήσεις πέντε ωρών προς τα τέσσερα σημεία του Ορίζοντα και με προορισμούς στον Ατλαντικό, τη Νότια Σαχάρα, τη Βόρεια Θάλασσα και το Καζακστάν, σε γεωγραφικές περιοχές που δεν υπάρχουν άνθρωποι και αεροδρόμια".

Επιπλέον, όσον αφορά την αναγκαιότητα -ή όχι- αγοράς και ενοικίασης των τριών Airbus A300-600, η διοίκηση της εταιρίας παραπέμπει τους "δημόσιους κατήγορους των ΟΑ σε εκείνους που έφτιαχναν μελέτες και ερευνούσαν άγνωστες αγορές για την προσθήκη τους στον στόλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας".

ΠΡΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ 7 JET

Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές βρίσκονται ήδη σε διαγωνισμό για την ενοικίαση επτά νέων σύγχρονων jet 150 θέσεων, ενισχύοντας έτσι το στόλο τους ακόμη περισσότερο. Επίσης, με αυτό τον τρόπο διαψεύδουν, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, όλους όσους θέλουν αεροσκάφη της εταιρίας καθηλωμένα στο αεροδρόμιο και όσους "εγκλωβισμένοι στο παρελθόν συνεχίζουν να ανακαλύπτουν σκάνδαλα και αδιαφανείς διαδικασίες στη Διοικητική λειτουργία μίας νέας εταιρίας, που κινείται πλέον χωρίς περιορισμούς στην ελεύθερη αγορά των Αερομεταφορών".

Συγκριτικά με την πληρότητα των αεροσκαφών και το δυσμενές περιβάλλον μέσα στο οποίο εκτελούνται οι πτήσεις, η διοίκηση διευκρινίζει ότι κατά τον μήνα Νοέμβριο 2003, σε σχέση με την ίδια περσινή περίοδο, η ΟΑ είχε αύξηση +0,80% στο εξωτερικό και +8,4% στο εσωτερικό. Κατά την περίοδο από την 1η Δεκεμβρίου έως και τις 15 του μηνός, κατεγράφη πτώση της τάξης του -9,2% στο εξωτερικό και αύξηση στο εσωτερικό, σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα το 2002.
 
telika, kapos to miristika sosta. tous ponirous :twisted:

Τα αεροσκάφη Boeing 717 δεν ταιριάζουν στο δίκτυο των OA λόγω μεγέθους (100 θέσεων) και επιπλέον αποτελούν πρόσθετο σμήνος με όλα τα επακόλουθα αντιοικονομικά αποτελέσματα

poly oraia: kai ehoume ta ATR 72 me 68 theseis kai ta 737 me 150 theseis, entiamesa apolitos tipota. kata ta alla kati thimame oit thelan 5-6 717 gia na petane apo SKG gia europi kai apo ATH dromologia hamiloteris plirotitas: problepo to dromologia SKG-AMS melontika me ATR


Τα Airbus A300-600 επίσης δεν ταιριάζουν στο δίκτυο των ΟΑ επειδή η οικονομική τους διαδρομή είναι 5 ώρες και τέτοιος προορισμός δεν υπάρχει στη γεωγραφική περιοχή που εκτελούν πτήσεις οι Ολυμπιακές Αερογραμμές.

blaaaaakiiiiiiiiies: kai palia diladi pou petousan ATH-AXD ti itan tote ? kai i LH (i pio kerdofora eteria auto ton kairo) pou petaei me A300 TXL-FRA me A300 ti einai? den kseroun ti kanoun ?? kai to A340 pou to stelnoun Londino kai Parisi, einai pio ikonomiko aeroplano se auta ta dromologia ??? , den katalaba



που θέλει τη νέα εταιρία να λειτουργεί με καθαρούς όρους στην ελεύθερη αγορά των Αερομεταφορών

diladi na hreokopisi se kana eksamino



κάποιοι ίσως να ανακάλυψαν την χαμένη Ατλαντίδα

tora tin anakalipsan ??

όχι- αγοράς και ενοικίασης των τριών Airbus A300-600, η διοίκηση της εταιρίας παραπέμπει τους "δημόσιους κατήγορους των ΟΑ σε εκείνους που έφτιαχναν μελέτες και ερευνούσαν άγνωστες αγορές για την προσθήκη τους στον στόλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας".

ipirksan keri pou i OA eihe 9 !!! A300 ta opia gemizan mia hara: tora ta 3 den kseroun pos na ta gemoisoun ??? kai, opos ipa prin: me A340 petousan gia londino kai Parisi

διευκρινίζει ότι κατά τον μήνα Νοέμβριο 2003, σε σχέση με την ίδια περσινή περίοδο, η ΟΑ είχε αύξηση +0,80% στο εξωτερικό και +8,4% στο εσωτερικό.

e bebea: mazeuan to kosmo se ena aeroplano kai ton petousan : Amsterdam meso Brussels, Geneui meso Vienni, Alex-poli meso Kavalas, Kos meso Rodo, kai alla tosa perierga, ah nai: kai Alexpoli ginotan stadiaka me ATR. pos na min anebi i plirotita ???

Κατά την περίοδο από την 1η Δεκεμβρίου έως και τις 15 του μηνός, κατεγράφη πτώση της τάξης του -9,2% στο εξωτερικό και αύξηση στο εσωτερικό, σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα το 2002.

Sas barethike o kosmos kai eksoteriko petai me alles eteries eno sto esoteriko, ti na kanei, einai anagasmenos ne petai mazi sas


Toses polles mazemenes hazomares spanios eho diabasi :evil: :evil:
 
merika poly grigora sholia:
:arrow: polles mpourditses leei i anakoinosi.

:arrow: akoma ki an osa leei i anakoinosi einai theoritika sosta (peri business plan klp) DEN apantaei se kanena apo ta sholia. to oti den sou kanei ph to x aeroplano de simainei oti apla stamatas na to plironeis kai ola oraia :!:

:arrow: ostoso alex, to oti kapote ginotan kati de leei tipota. to an kapote mporei na gemizan 3xB747 gia HER ph de simainei oti itan kai sosto i kerdoforo. to les kai monos sou gai to A340 gia LHR. kai gemato na pigaine itan asymforo!!
episis prepei na krinoume me simerina kritiria giati oi aerometafores den einai aytes pou itan. to ti ginotan kapote einai thema gia skinothetes ohi gia managers.
 
Paidia ego brisko sosto to oti den xrisimopiountai ta 717, giati einai san tsonta mesa ston stolo. Mporoun na paroun 737-600 me 110 theseis, 737-700 me 130 theseis, 737-800 me 160 theseis kai 737-900 me 180 theseis gia na exoun mia oikogenia omiogenon aeroskafon se ola ta megethoi gia olles tis agores. Ta A300 parolou pou alla leei i anakoinosi ta xrisimopioun simera, an kai auta den kanoun gia tin OA einai poli megala.
Palaiotera itan alles epoxes me ligotero antagonismo, psiloteres times eisitirion kai kratiki xrimatodotisi.
Kai einai protimotero na petaei i eteria dio dromologia me aeroskafos 150 theseon para ena me 260 theseon. Dinei megaliteri ebeliksia kai epilogi ston epibati. Bebea i anakoinosi tis OA einai gia autous pou den kseroun ti tous ginetai, opos oi dimosiografoi. H pragmatikotita einai gnosti se emas autou tou foroum!
 
Συμφωνώστο ότι τα Α300 και 717 δε κάνουν για τις Ο.Α. (λόγο ομοιογέννειας του στόλου). Όμως είναι επίσης αντιοικονομικό να τα παρκέρνουν σε μια άκρη και να μη το χρησιμοποιούν, διότι ότι και να κάνουν οι δόσεις για τη μίσθωση (ή για το δάνειο στην περίπτωση του Α340) πρέπει να πληρωθούν. Με άλλα λόγια, παρκάρουν το ένα Α340 και μου φέρνουν ένα Β747 για τα εκτελούν τα δρομολόγια... αυτό το 747 από που και ως που κολλάει στο σημερινό στόλο της εταιρείας.

phantomas":3ev20191 said:
to oti den sou kanei ph to x aeroplano de simainei oti apla stamatas na to plironeis kai ola oraia

:lol: :lol: :lol:
 
to oti alaksan i kairi to ksero kai ego, kai oti yparhei antagonismos (propantos sto esoteriko) to ksero episis : eiha pi prin oti i OA petouse me A300 gia AXD - prin erthei i Aegean. Alla i kairi den alaksan toso rizika kai i OA den mporei na gemisi merika A300

Kai einai protimotero na petaei i eteria dio dromologia me aeroskafos 150 theseon para ena me 260 theseon. Dinei megaliteri ebeliksia kai epilogi ston epibati

auto mono omos ama eheis ta slots: stin ellada den yparhei idietero problima, alla ti tha gini sto eksoteriko ?? Pisteuete sta alithia oti i OA tha parei tosos eukola epipleon slots sta LHR, FRA CDG, BRU kai AMS ??? Pio poly blepo tis LH, KLM, BA, AF na skane sta gelia kai na anebazoun tis syhnotites kai na stenoun megalitera aeroplana pros Athina.

Mporoun na paroun 737-600 me 110 theseis, 737-700 me 130 theseis, 737-800 me 160 theseis kai 737-900 me 180 theseis na exoun mia oikogenia omiogenon aeroskafon se ola ta megethoi gia olles tis agores

4 diafora aeroplana me diafora 70 theseon (-600 pros -900) den einai kai i diafora gia olles tis agores??. Esti ki allios to 737-600 ehei gini apotihia gia tin Boeing, opos kai to A318 gia tin Airbus: poly bapia aeroplana.
Kai ti tha ginei ama i Oa ehei plirotita ph. 75-80 atoma?: pali to 737-400 tha petaei ?? kai ama yparhei plirotita 200 atoma?: tha petane 2 737-400 ?

edo theoro to 737-500 kalyteri epilogi: san antikastatis ton 737-200, kai gia logous communality (i pos to lene)

Me auti tin politiki stolou (24 737-400) pisteuo oti i NOA den ginete euelelikti, pio poly to antitheto
 
Top