Αντιδράσεις των ευρωπαϊκών εταιριών σε θέματα τιμών

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Όπου πείνα και γκρίνια…

Η γερμανική κυβέρνηση βγήκε μπροστά, προς υπεράσπιση των ευρωπαϊκών αεροπορικών σε θέματα τιμών...

Πρώτη που τα "άκουσε", η Emirates, η οποία σύμφωνα με τους Γερμανούς χρεώνει λιγότερα απ’ όσα θα έπρεπε για business class σε δρομολόγια από ΕΕ για χώρες εκτός ΕΕ…

Μάλιστα, οι Γερμανοί δηλώνουν ότι βάσει διμερών συμφωνιών αλλά και νόμων της ΕΕ, είναι παράνομο αεροπορικές εκτός ΕΕ να χαμηλώνουν τις τιμές σε δρομολόγια από Γερμανία για προορισμούς εκτός ΕΕ…

Η Emirates απ’ την πλευρά της έχει ζητήσει ραντεβού με τον νέο γερμανό υπ. Μεταφορών δηλώνοντας ταυτόχρονα ότι δεν σκοπεύει να αποσυρθεί από την γερμανική αγορά ακόμα και αν βγεί με υψηλότερες τιμές…

Τέλος, πέταξε και την μπηχτή… "We're absolutely committed to the German market. We buy a very large amount of German-made aircraft" :thx:

:arrow: http://www.reuters.com/article/industrialsSector/idUSLJ44779920091119

Σπασμωδικές κινήσεις? Η αρχή ενός "πολέμου"?

Για να δούμε... Αν ακολουθήσουν και άλλες κυβερνήσεις, θα ανάψουν τα αίματα... Κοντεύει και το μουντιάλ...
 
ΠΙστεύω πως το "όπου πείνα γκρίνια" που έγραψες, είναι το νόημα σε πολλά από όσα διαδραματίζονται σε όλο το φάσμα του επιχειρήν!
Το συγκεκριμένο θέμα ωστόσο έχει το ενδιαφέρον του και ξεκίνησα να το παρακολουθώ από όταν άρχισε!
Η Γερμανία (ή σωστότερα η Lufthansa) έχει "χαλαστεί" πολύ άσχημα, από όταν η Emirates ανακοίνωσε πως θα κάνει το Αμβούργο κόμβο για πτήσεις προς ΗΠΑ!
Οι Άραβες έχουν εκμεταλλευτεί ένα "παραθυράκι" στις διακρατικές συμβάσεις που είχαν υπογραφεί πολλά χρόνια πριν, μεταξύ ΗΑΕ και Γερμανίας. Προφανώς οι Γερμανοί δεν φαντάζονταν η Emirates να εξελισσόταν όπως τελικά συνέβη! Ήδη σχεδόν μόνιμα είναι δύο αεροσκάφη της Emirates στο αεροδρόμιο του Αμβούργου! Παρεμπιπτώντος, είναι άκρως ενδιαφέρον spotterικά! Ειδικά άμα "ποζάρουν" δύο Α340-500 ανάμεσα σε Lufthansa, Air Berlin κτλ! Τέλος της παρένθεσης.
Έτσι λοιπόν από όσα παρέθεσες και εσύ ΟΑ701, φαίνεται πως ο πόλεμος συνεχίζεται, αλλά αν κρίνουμε πως είναι τουλάχιστον δύο χρόνια η ιστορία,
μάλλον καλά πάει το "hub" της ΕΚ στο HAM...
 
Nα 'σαι καλά Νίκο για τις πληροφορίες :great: ...

Απ' ότι φαίνεται, τα κατάφεραν, κυβέρνηση και LH να αναγκάσουν την ΕΚ να ανεβάσει τις τιμές στην business... Στους Άραβες δεν πολυάρεσε βέβαια η απόφαση αλλά η LH υποστηρίζει (ορθώς κατά την άποψή μου) ότι δεν έχει την ίδια πρόσβαση στον Κόλπο...

Το μόνο που απομένει και που ίσως καθορίσει όποιες γενικότερες μελλοντικές κινήσεις-εξελίξεις είναι η γνώμη της ΕΕ...

:arrow: http://www.ft.com/cms/s/0/9dda4e50-d51a-11de-8ec4-00144feabdc0.html?nclick_check=1
 
nikos_k.":15rjpad3 said:
Η Γερμανία (ή σωστότερα η Lufthansa) έχει "χαλαστεί" πολύ άσχημα, από όταν η Emirates ανακοίνωσε πως θα κάνει το Αμβούργο κόμβο για πτήσεις προς ΗΠΑ!

Μόνο που φίλε Νίκο, η Emirates εγκατέλειψε αυτό το σχέδιο. Όχι γιατί την ανάγκασε η Lufthansa, αλλά γιατί στη γραμμή Αμβούργο - Νέα Υόρκη που εκτελούσε κάποιο διάστημα έφαγε τη σκόνη της Continental (!). Πλέον έχει μία και μοναδική πτήση την ημέρα για Αμβούργο με 777-300/300ER.
Δυστυχώς (για την Emirates και τους Γερμανούς καταναλωτές), βρήκε η Lufthansa το πάτημα στην διακρατική συμφωνία της Γερμανίας με τα ΗΑΕ. Αλλά όσο η πίτα ήταν αρκετή για όλους, δεν το εκμεταλεύτηκε. Στους σημερινούς χαλεπούς καιρούς όμως, κάθε € είναι πολύτιμο.
 
Top