Anavathmiseis proiontwn

• Thread starter Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Cross

V.I.P.-Class-Member
Prosfata h LH anakoinwse oti tha anavathmisei tis yphresies poy parexei sth business class, toso stis pthseis makrinwn apostasewn oso kai stis endoeyrwpaikes pthseis. Epishs, h SN anakoinwse oti tha anavathmisei to catering sthn economy se oles tis pthseis ths. Pisteyete oti - twra poy ta pragmata deixnoyn na veltiwnontai gia tis aeroporikes etairies - prepei n'akoloythhsoyn ki alles h to 'aploysteymeno' proion pollwn aeroporikwn etairiwn (opws KL, OS, LX) de sas enoxlei;

auto pou den eipes file cross einai to proion tis economy tha hasi aksia (pos to lene - gamoto ksehasa ) kai oti sto programa Miles and More tha pernis stin oikonomiki ligotera milia

Opws kai na'xei, toylaxiston kanoyn kapoies veltiwseis ekei poy toys symferei. H KL omws sta eyrwpaika kai thn oikonomikh thn 'ksepoypoyliase' kai th business thn ekane Europe Select, poy den apexei poly apo thn oikonomikh prin ta tromokratika. En telei allo rwtaw egw: thelete n'anavathmistoyn ta proionta twn etairiwn (kyriws stis eyrwpaikes pthseis) kai na ginoyn opws prin th 9/11 h sas aresoyn ki etsi opws eginan twra;

prosopiki gnomi ohi !!: kai o monadikos logos einai i times. Ama i eteries anabathmisoun ta proionta tous tote afto tha simeni oti oi times tha aneboune pali. Ego den eimai diathetihmenos na pliroso gia ena eisitiro HAJ-ATH 50 i 100 EUR parapano mono kai mono gia na eho enan ligo megalitero disko fagitou (ama pinao pao sto estiatorio, ohi sto aeroplano) kai gia na eho 3 ekatosta pio poly horo gia ta podia mou (ok, me ta 172 ek ypsos pou eho mporo na to po ego – alli pithanon ehoun alli gnomi).
Pisteuo oti i pliopsifia ton epibaton kai i perisoteres eteries ehoun tin idia gnomi me emena. Pos eksigite diladi to fenomeno ton LoCo eterion ??? Bebeos tha yparksoun eteries pou tha paroun ton allo dromo kai tha anabathmisoun tin oikonomiki, kai tous euhome na perihoun, gia ehei o epibatis tin eukeria na dialeksi to proion pou theli.

Gia mia typikh pthsh entos Eurwphs den exei nohma, nomizw. To ATH-LUT einai peripou 3 wres (kai einai "makry" taksidi) ti na ta kanw ta extras? Poso mallon gia diadromes typou Londino - Doublino, Milano - Brykseles klp. Ean einai na perasw mesa sto aeroplano perissoteres wres tote nai, exei mia logikh...

Bebaia arkei kai oi Low Cost na mhn ftasoun sthn allh akrh...

Kostas

Ean einai na mas xreonoun to idio kai na mas xreonoun ksexorista kai to fagito eeeee tote na pa na kleisoun (periptosi swiss)

Theoro adianoito na pliroso 400+ euro gia na pao kapou otan uparxoun etairies pou gia tin idia timi sou prosferoun pota kai fagito...An einai i swiss na ginei easyjet,na exei tis times tis easyjet kai na sou prosferei anti gia snacks teleia geumata me xtra pliromi tote entaksei..Alla na meiosei tis times tis...oxi na pliroso 420 euro gia na pao AMS me KLM ...kai meta na mou lene oti meiosan kai tis times afou den prosferoun fagito

Tora kai pali sto thema mas....i LH pote prosefere fagito?? :lol: Paizei na einai oti pio apaisio exo faei pote...to upotithemeno fagito tis LH

apo fagito i LH einai ....... hmmmm

thimame mia fora fasaria prin pola hronia. Ptisi FRA-ATH me A310
Mas proseferan gia mesimeriano fagito Pfannkuchen (pos to lene sta ellinika ???) . Megali fasaria egine tote :D :D :D