Αναγκαστική προσγείωση Cyprus Airways στη Θεσσαλονίκη

  • Thread starter Thread starter theospet
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

theospet

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/10/2006
Μηνύματα
45
Likes
0
Από: http://www.gnews.gr/News/22594
Αεροσκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών Airbus A-320, που εκτελούσε την πτήση CY388, Λάρνακα - Θεσσαλονίκη – Παρίσι, δήλωσε «κράτηση» κινητήρα ενώ είχε πραγματοποιήσει το σταθμό στη Θεσσαλονίκη και απογειώθηκε με προορισμό το Παρίσι. Λίγη ώρα μετά την απογείωση από το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, και ενώ βρισκόταν στη διαδικασία ανόδου, ο ένας κινητήρας σταμάτησε και ο κυβερνήτης ζήτησε αμέσως αναγκαστική προσγείωση στο ίδιο αεροδρόμιο την οποία πραγματοποίησε επιτυχώς αναγκαστική προσγείωση λίγο μετά τις 12.00 ώρα Ελλάδας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του Gnews.gr, από τον πρώτο έλεγχο στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης έγινε αντιληπτό ότι από τον κινητήρα λείπουν πολλά πτερύγια (δεν έγινε ακόμα γνωστό αν πρόκειται για πτερύγια συμπίεσης ή πτερύγια τουρμπίνας). Πάντως εκ πρώτης όψεως η πιο εύλογη εκδοχή, δηλαδή αυτής της πρόσκρουσης με πουλιά έχει αποκλειστεί και οι έρευνες στρέφονται σε θέματα αστοχίας.
 
Κι αν σπάσαν πτερύγια που πήγαν?? τα ψάχνει κάποιος αξιόπιστος φορέας? Δηλαδή αν σπάσαν και αποκλολήθηκαν την ώρα της ανόδου δε θα ήταν πολύ πιθανό να διαλύσουν και κάποιο άλλο σημείο του σκάφους? Δηλαδή φτηνά τη γλυτώσαν οι άνθρωποι....Μου ακούγεται αρκετά σοβαρό....και δεν έχει ακουσθεί το παραμικρό στα media...γιατί άραγε??
 
giopan":t0hgcan9 said:
....Μου ακούγεται αρκετά σοβαρό....και δεν έχει ακουσθεί το παραμικρό στα media...γιατί άραγε??

Άντε πάλι....
 
Γιατί ρε Socrates? Δηλαδή πρέπει να σκοτωθούν άνθρωποι για να ασχοληθεί κάποιος δημοσιογράφος με κάποιο περιστατικό ή παρολίγον δυστύχημα? Σαφώς και σαν καταναλωτής που εμπιστευόμαι τη ζωή μου σε μια αεροπορική εταιρία όπως και στον ΟΣΕ ή ακόμα και σε ένα taxi ακόμα απαιτώ να πληροφορούμαι για το παραμικρό ώστε να μπορώ να κάνω τις επιλογές μου. Πόσο μάλλον στο αεροπλάνο που έχει και πολλαπλάσια περιπλοκότητα και ως εκ τούτου ενδιαφέρον...Και δεν υπονοώ ιστορίες συνομοσίας.....Άλλα δε μου λες την άποψη σου για τη σοβαρότητα του περιστατικού με τα εξαφανισμένα πτερύγια....
 
Δεν είναι δική μου δουλειά αυτό! Υπάρχει η επιτροπή διερεύνησης που κάνει άριστα την δουλειά της και θα δώσει απαντήσεις για το ζήτημα, απλά διαφωνώ με την "συνωμοσιολογία"! Δηλαδή, ότι και να γίνει σε τούτη τη χώρα κα΄τι κρύβεται απο πίσω! Και φταίνε για αυτό, οι δημοσιογράφοι,το κράτος και ο δήμαρχος! Αυτά είναι off - topic και τα αναλύουμε σε άλλη ενότητα. Sorry.
 
Κινδυνεύοντας να φύγουμε πολύ εκτός θέματος, για το συγκεκριμένο περιστατικό νομίζω η ενασχόληση των μέσων δικαολογημένα ήταν μηδενική. Παίζουν τόσα πολύ σοβαρότερα θέματα που στα πλαίσια μονο/ολιγοθεματικών δελτίων ειδήσεων δεν χωράει μια αναγκαστική προσγείωση.

Όσο για το θέμα να ρωτήσω τί εννούμε αστοχία υλικού; Δηλαδή τα πτερύγια αυτά είχαν πρόσφατα αντικατασταθεί και τελικά προέκυψαν ελαττωματικά ή έπρπε να είχαν αντικατασταθεί λόγω κόπωσης και δεν αντικατστάθηκαν; Επίσης το αεροσκάφος πετά τώρα ή έμεινε Θεσσαλονίκη;
 
Η εφημερίδα " Ο Φιλελεύθερος" στη Κύπρο έγραψε σχετικά:

29/02/2008
Αναγκαστική προσγείωση "Αίαρμπας"
Με μία μηχανή έμεινε μετά την απογείωση το Α320 Αεροσκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών Airbus A-320, που εκτελούσε την πτήση CY388, Λάρνακα - Θεσσαλονίκη - Παρίσι, δήλωσε «κράτηση» κινητήρα ενώ είχε πραγματοποιήσει το σταθμό στη Θεσσαλονίκη και απογειώθηκε με προορισμό το Παρίσι. Λίγη ώρα μετά την απογείωση από το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, και ενώ βρισκόταν στη διαδικασία ανόδου από το ύψος των 3.000 ποδών στο ύψος των 4.000 ποδών, ο ένας κινητήρας σταμάτησε και ο κυβερνήτης ζήτησε αμέσως αναγκαστική προσγείωση στο ίδιο αεροδρόμιο την οποία πραγματοποίησε επιτυχώς λίγο μετά τις 12.00 ώρα Ελλάδας. Συνολικά η πτήση διήρκεσε 18 λεπτά. Λόγω του χαμηλού ύψους και της σημασίας της βλάβης, ο κυβερνήτης του αεροσκάφους δεν ενημέρωσε τους επιβάτες για το πρόβλημα και τους λόγους επιστροφής, παρά μόνο όταν τροχοδρόμησε στο δίαυλο. Από τον πρώτο έλεγχο στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης έγινε αντιληπτό ότι από τον κινητήρα έσπασαν και εξαρθρώθηκαν πολλά πτερύγια -δεν έγινε ακόμα γνωστό αν πρόκειται για πτερύγια συμπίεσης ή πτερύγια τουρμπίνας. Πάντως εκ πρώτης όψεως η πιο εύλογη εκδοχή, δηλαδή αυτή της πρόσκρουσης με πουλιά έχει αποκλειστεί και οι έρευνες στρέφονται σε θέματα αστοχίας. Μέχρι αργά χθες δεν υπήρχαν τελικά συμπεράσματα. Οι επιβάτες από Λάρνακα και από Θεσσαλονίκη για Παρίσι, ταξίδευσαν αργότερα μετά από διευθετήσεις της εταιρείας, με πτήσεις άλλων ευρωπαϊκών αεροπορικών γραμμών.

και
1/03/2008

Προβληματίζει η βλάβη στον κινητήρα
Εννέα μηχανικοί και εμπειρογνώμονας Airbus στη Θεσσαλονίκη
ΩΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σοβαρό χαρακτηρίζεται το συμβάν με την διακοπή λειτουργίας κινητήρα κατά την διαδικασία απογείωσης και ανόδου του Airbus A-320 των Κυπριακών Αερογραμμών για το οποίο έγραψε χθες ο «Φ». To περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της Πέμπτης κατά την απογείωση από το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης στη γραμμή Λάρνακα - Θεσσαλονίκη - Παρίσι. Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φ», λόγω της σοβαρότητας του προβλήματος, το αεροσκάφος ακινητοποιήθηκε στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης και θα απαιτηθεί αντικατάσταση του κινητήρα, ενώ εκεί μεταβαίνει ομάδα εννέα τεχνικών των Κυπριακών Αερογραμμών, όπως και εμπειρογνώμονας της Airbus. Συναφείς πληροφορίες αναφέρουν ότι η σοβαρή βλάβη που έθεσε νοκ άουτ τον κινητήρα, ακριβώς την ώρα που τον χρειάζεται περισσότερο το αεροσκάφος για να αποκτήσει ύψος, οφείλεται στο ότι «έσπασε» ο περιστροφέας. Τώρα εξετάζεται αν αυτό οφείλεται σε «αστοχία υλικού» ή σε άλλο τεχνικό λόγο, αν και έχουν αποκλειστεί πλήρως τα ενδεχόμενα πρόσκρουσης με πουλιά ή με αντικείμενο από το δίαυλο απογείωσης. Μάλιστα, λόγω της σοβαρότητας του περιστατικού, από τη πρώτη ώρα της αναγκαστικής προσγείωσης, η Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Δυστυχημάτων και Συμβάντων της Ελλάδας ανέλαβε επί τόπου διερεύνηση με πενταμελή ομάδα. Επί τόπου μεταβαίνει και ο Ακριβός Τσολάκης για να συντονίσει την διερεύνηση από την οποία δεν αποκλείονται σοβαρά για την ασφάλεια πτήσεων συμπεράσματα.Το αεροσκάφος αναμένεται να μείνει για αρκετές μέρες καθηλωμένο, αναγκάζοντας τις Κυπριακές Αερογραμμές σε λήψη μέτρων για υλοποίηση του πτητικού της προγράμματος.



Κυριολεκτικά διαλύθηκαν ο πρώτος και ο έκτος "περιστροφέας" ενώ τα μέταλλα που εκτοξεύθηκαν έκαναν σοβαρή - ανεπανόρθωτη- ζημιά στον κινητήρα. Αποδίδεται σε "αστοχία υλικού" που θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως πρόβλημα στο κράμα. Η Airbus έστειλε άλλο κινητήρα και η αντικατάσταση αναμενόταν να ολοκληρωθεί αργά χθες ή σήμερα.theospet
Low-Cost-Class
 
Ξέρουμε registration;
 
Top