Αναγκαστικη προσγειωση 777 της Egypt Air

  • Thread starter Thread starter GIANNIS ATL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητοί φίλοι, αν και έχω εκφράσει και στο παρελθόν την άποψή μου για την εν λόγω εταιρεία, επανέρχομαι με σύσταση για την μη χρησιμοποίησή της από κανέναν σοβαρό επιβάτη. Και μετά αυτά τα λόγια αγάπης, ας περάσω και στην παράθεση του εν λόγω σκάφους στο σημείο της δράσης.

δικός σας

[album]18547[/album]
 
Τα μηνηματα που εδωσε το αεροσκαφος και ποιο κατω μεταφρασμενα.
ACARS mode: H Aircraft reg: .SU-GBX
Message label: H1 Block id: 9 Msg. no: C06A
Flight id: MS0777
Message content:-
#CFBRTE 1 31DEC09 0932 MSSU-GBX MSR777 HECA/EGLL 3165-HNP-002-12 L 0732
31DEC09
FDE 26107142 A 0930 31DEC09
MSG 2610132 A 0930 31DEC09 ER H PL
DB
ENGINE FIRE DETECTION CARD (RIGHT)
FDE 26103142 A 0930 31DEC


ACARS mode: H Aircraft reg: .SU-GBX
Message label: H1 Block id: 9 Msg. no: C06A
Flight id: MS0777
Message content:-
#CFBRTE 1 31DEC09 0932 MSSU-GBX MSR777 HECA/EGLL 3165-HNP-002-12 L 0732 31DEC09
FDE
26107142 A 0930 31DEC09
MSG 2610132 A 0930 31DEC09 ER H PL
DB ENGINE FIRE DETECTION
CARD (RIGHT)
FDE 26103142 A 0930 31DEC

ACARS mode: H Aircraft reg: .SU-GBX
Message label: H1 Block id: 0 Msg. no: C06B
Flight id: MS0777
Message content:-
#CFB09
MSG 2610132 A 0930 31DEC09 ER H PL
DB ENGINE FIRE DETECTION CARD (RIGHT)
EOR

ACARS mode: h Aircraft reg: .SU-GBX
Message label: RA Block id: F [Uplink]
Message content:-
QUQXSXXXS~1WXR01
WEATHER REPORT
FT 31/05:15
TAF EGLL 310503Z 3106/0112 04008KT 9999
FEW016 SCT028
BECMG 3108/3111 02015G25KT PROB30
TEMPO 3110/3119 6000 -SN BKN012

BECMG 3119/3122 34007KT=
SA 31/09:


ACARS mode: H Aircraft reg:. SU-GBX
Ετικέτα Μήνυμα: H1 Block id: 9 Msg. NO: C06A
Πτήση id: MS0777
Περιεχόμενο του μηνύματος: --
# CFBRTE 1 31DEC09 0932 MSSU-GBX MSR777 HECA / EGLL 3165-HNP-002-12 L 0732
31DEC09
FDE 26107142 A 0930 31DEC09
MSG 2610132 A 0930 31DEC09 ER H PL
DB
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΥΡΑΝΙΧΝΕΥΣΗ CARD (δεξιά)
FDE 26103142 A 0930 31DEC


ACARS mode: H Aircraft reg:. SU-GBX
Ετικέτα Μήνυμα: H1 Block id: 9 Msg. NO: C06A
Πτήση id: MS0777
Περιεχόμενο του μηνύματος: --
# CFBRTE 1 31DEC09 0932 MSSU-GBX MSR777 HECA / EGLL 3165-HNP-002-12 L 0732 31DEC09
FDE
26107142 A 0930 31DEC09
MSG 2610132 A 0930 31DEC09 ER H PL
ΣΠ ENGINE ΠΥΡΑΝΙΧΝΕΥΣΗ
ΚΑΡΤΑ (δεξιά)
FDE 26103142 A 0930 31DEC

ACARS mode: H Aircraft reg:. SU-GBX
Ετικέτα Μήνυμα: H1 Block id: Msg 0. NO: C06B
Πτήση id: MS0777
Περιεχόμενο του μηνύματος: --
# CFB09
MSG 2610132 A 0930 31DEC09 ER H PL
ΣΠ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΥΡΑΝΙΧΝΕΥΣΗ CARD (δεξιά)
ΕΔΟ

ACARS mode: h reg Aircraft:. SU-GBX
Ετικέτα Μήνυμα: RA Block id: F [Uplink]
Περιεχόμενο του μηνύματος: --
QUQXSXXXS ~ 1WXR01
ΚΑΙΡΟΣ
FT 31/05: 15
TAF EGLL 310503Z 3106/0112 04008KT 9999
FEW016 SCT028
BECMG 3108/3111 02015G25KT PROB30
TEMPO 3110/3119 6000-SN BKN012

BECMG 3119/3122 34007KT =
Α.Ε. 31/09:
 
Την 4/1/2010 το δειχνουν οτι πεταξε παλι εγω δεν το βρηκα πουθενα.
SU-GBX recently seen 2010-01-04 as flight MS0985 (MSR985)
from CAI/HECA (Cairo) to JFK/KJFK (New York).
μετα 10:41 ωρα αναχωρησης περασαν αλλα αυτο οχι
ACARS mode: H Aircraft reg: .SU-GCH
Message label: SA Block id: 7 Msg. no: S89A
Flight id: MS0777
Message content:-
0LH094207VS
-------------------------------------[04/01/2010 11:47]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .SU-GCH
Message label: Q0 Block id: 8 Msg. no: S92A
Flight id: MS0777
-------------------------------------[04/01/2010 11:47]
ACARS mode: H Aircraft reg: .SU-GBT
Message label: H1 Block id: 2 Msg. no: C54A
Flight id: MS0771
Message content:-
#CFBWRN/WN10010409560021630006COND ZONE REGUL FAULTX

-------------------------------------[04/01/2010 11:57]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .SU-GCJ
Message label: Q0 Block id: 0 Msg. no: S28A
Flight id: MS0799
-------------------------------------[04/01/2010 12:13]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .SU-GCI
Message label: Q0 Block id: 2 Msg. no: S63A
Flight id: MS0761
-------------------------------------[04/01/2010 12:38]
ACARS mode: H Aircraft reg: .SU-GCP
Message label: 1L Block id: 8 Msg. no: M20A
Flight id: MS0787
Message content:-
00244220200 N 40.171/E 20.541 /UTC 1042
-------------------------------------[04/01/2010 12:42]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .SU-GCG
Message label: Q0 Block id: 2 Msg. no: S16A
Flight id: MS0785
-------------------------------------[04/01/2010 12:55]
μετα απο εδω κανενα αλλο SU...
 
Γιατι τετοια απεχθεια για την εν λογω εταιρια δεν μπορω να καταλαβω.
Στο ταξιδι μου περυσι για Αιγυπτο,απο αεροπορικης αποψης,ολα ηταν καλα.
Η μασαμπουκα ηταν καλη.
Οι απογειωσεις καλες και οι προσγειωσεις -σαν να πατουσαμε σε αυγα-


Δειτε και το παρακατω βιντεο

http://theo330.multiply.com/video/item/ ... t_0001.wmv
 
Αυτό λέω κι εγώ: δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την κατηγορείτε ορισμένοι εμπαθείς εδω μέσα; Δεν βλέπετε τι ωραίο livery που έχουν τα αεροπλάνα της;


Η εταιρεία έχει πολύ καλό ρεκόρ ασφαλείας: μόλις 455 νεκροί σε μόλις 20 σοβαρά περιστατικά (το προχθεσινό δεν θεωρείται και τόσο σοβαρό)

http://aviation-safety.net/
 
Ετσι,ετσι
οταν στερευουν τα επιχειρηματα ερχεται η ειρωνια ! !
 
Κοίτα, σε σχέση με τους 901 νεκρούς που έχει η Türk Hava Yolları (χρησιμοποίησα την ίδια πηγή), η Egyptair είναι περισσότερο ασφαλής. Μάλλον εσύ δεν έχεις επιχειρήματα και κάθεσαι και μας μιλάς για "μασαμπούκα" και προσγειώσεις πάνω σε αυγά. Σκέψου απλά ότι 455 συνεπιβάτες σου δεν προσγειώθηκαν όπως κι εσύ.

Επίσης, επίτρεψέ μου από την Egyptair να μου αρέσει μόνο το λογότυπο και το livery.
 
Επιχειρηματα ως προς τι να εχω ?

Την αποψη μου κατεθεσα μια και προσφατα πεταξα μαζι τους.
Αν σε αλλους δεν αρεσει λογω ατυχηματων ας μην πεταξουν ποτε,ουτε με αυτη,ουτε και με την Air France,United,Alitalia,Korean,American,Japan air και Turkish οπως λες και εσυ.
Σιγα μην κατσω να ασχοληθω με το ποσους νεκρους ειχε στο παρελθον η καθε εταιρια...
Καλυτερα να βρω μια σπηλια σε ενα βουνο να κανω παρεα με τις αρκουδες.....αλλα μπορει να με φανε στο τελος.....φτου,αντε παλι απο την αρχη ! !


:lol: :lol:
 
Έχει να πει κάποιος κάτι σχετικό με το συμβάν?????? :rant: Μασαμπούκες και νεκροί στο τοπικ για την ασφάλεια των πτήσεων! Εδώ μιλάμε για το συμβάν!
 
Top