Anagkastiki Prosgeiwsi B-737 CSA sto LGTS xtes

  • Thread starter Thread starter LEKPO1A
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

LEKPO1A

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/09/2003
Μηνύματα
3.830
Likes
215
M' ena grigoro psaksimo sta prosfata topic den eida an to anaferate idi kapoios, opote to anaferw.

H prwini ptisi tis CSA xtes (Pempti 12-02-2004) stis 05:00 to prwi apo SKG-->PRAGUE me B-737-300 (ή -400/-500 kapoio apo aytis tis genias anyway) eihe aproopta:
Simeiothike fwtia ston ena kinitira tou aeroskafous 5 lepta meta tin apogeiwsi. Sto aeroplano epikratise psilopanikos -epeidi den ypirkse egkairi enimerwsi twn epivatwn apo to proswpiko (pou den iksere kai agglika poly kala)- afou evlepan to kinitira tou aeroplanou na flegetai!! Telika to aeroskafos meta apo ena 45lepto ptisewn panw apo tin Thessaloniki me skopo na adeiasei ta kaysima prosgeiwthike (stis 05:45) ston 16-34 opou malista eixe epistrwthei me eidiko afro ktl. Kaneis den epathe tipota ostoso i perissoteroi to epathan to sock. :) 8)
 
Κάάάπου το έχουμε αναφέρει, αλλά ήταν μάλλον σε λάθος ενότητα...

Όπως, λοιπόν, έγραψα κι εκεί, ήταν B734 με νηολόγιο OK-DGN και πρόβλημα στο Νο.2 (starboard) κινητήρα.
 
Gia sas pedia ,

To sxetiko aeroskafos den mpori na afisi kausima,den exi sta pterigia
ton mixanismo (Dump Valve, jettison system) pou na epitrepi tin grigori
roi kausimon ektos pterigion.
Kai se teties periptosis apagorevete i ptisi pano apo tin poli.
To aeroskafos pire tin sxetiki adia meta apo 45 lepta,giati toso xrono
xriastikan ta sostika sinergia gia na paroun ta aparetita metra sto aerodromio pou provlepi o kanonismos tis ypa.

ke kati allo,alla mallon off topic:proti fora ida stin zoi mou ena 777
tis singapore airlines sto aerodromio tis thessalonikis ,
giro stis 07:30 to proi opiki ora, me registration: 9V-SVM.
To bgala ke mia fotografia,tha tin balo sto site molis emfaniso to film

ta leme

bye apo tin panemorfi salonika
 
Ikarus":1kf9f5sc said:
To sxetiko aeroskafos den mpori na afisi kausima,den exi sta pterigia
ton mixanismo (Dump Valve, jettison system) pou na epitrepi tin grigori
roi kausimon ektos pterigion.
Kai se teties periptosis apagorevete i ptisi pano apo tin poli.
Σωστός :wink:

Η ερώτησή μου είναι, όμως, τι μέτρα πρέπει να ληφθούν σε ένα αεροδρόμιο σε μια τέτοια περίπτωση? Επίστρωση του διαδρόμου με αφρό, κινητοποίηση πυροσβεστικών συνεργείων, εντολή σε άλλα αεροσκάφη για go-around ή αναμονή στον αέρα/έδαφος είναι αρκετά για να προκαλέσουν αναμονή 45 λεπτών στον αέρα σε ένα αρκετά επικίνδυνο περιστατικό? Ή μήπως ήταν απαραίτητο το αεροσκάφος να καταναλώσει κάποια από τα καύσιμά του για να προσγειωθεί με μεγαλύτερη ασφάλεια εφόσον δεν μπορεί να κάνει απόρριψη καυσίμου?
(απλές ερωτήσεις από έναν σαφώς μη ειδικό :oops: )
 
Ikarus":tv30q93h said:
To sxetiko aeroskafos den mpori na afisi kausima,den exi sta pterigia
ton mixanismo (Dump Valve, jettison system) pou na epitrepi tin grigori
roi kausimon ektos pterigion.
Kai se teties periptosis apagorevete i ptisi pano apo tin poli.

Swsta,

Ayta pou egrapsa einai oti akousa apo to deltio eidisewn tou MEGA xtes. Logika, den periegrapsan kai me ton pio egkyro tropo to gegonos (pragma pou symvenei arketa syhna sta deltia se themata aeroporikou endiaferontos)!!
 
Top