Αναγκαστική προσγείωση δικινητήριου στη Σαντορίνη

Edgar A. Poe

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/07/2006
Μηνύματα
39
Likes
0
Πρώτη δημοσίευση: 07.08.2010 | 14:54

Αναγκαστική προσγείωση στον αερολιμένα Σαντορίνης πραγματοποίησε ο χειριστής δικινητήριου αεροσκάφους, τύπου Πάιπερ της αερολέσχης Ρόδου, γύρω στις 10 το πρωί, με αίσιο τέλος για τους έξι επιβαίνοντες...

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=37207&catid=3&la=1
 
Απο πότε η Αερολέσχη Ρόδου απέκτησε δικινητήριο και δεν πήραμε χαμπάρι. :twisted: :twisted: :twisted:
 
Προφανώς και το ατύχημα δεν αφορούσε αεροσκάφος της αερολέσχης Ρόδου αλλα της εταιρίας F.A.S.. Και φυσικά ο όρος "αναγκαστικη προσγείωση" ειναι λανθασμένος, απ'ότι εμαθα απο συνάδελφο στρατιωτικό στην Σαντορινη ο χειριστής, προσέγγισε κανονικα στην Σαντορίνη και κατα την προσγείωση ''αγγιξε'' με μεγαλη ταχυτητα, το αεροπλανο ξανασηκώθηκε στον αερα και αντι να κανει go around προσπάθησε να συνεχισει την προσγείωση κανοντας αλλα δυο-τρια "πηδηματα" στον διαδρομο με συνέπεια να βγει εκτος διαδρόμου. Ειναι παντως συνήθες φαινομενο, κάποιος χειριστης να εμμένει να ολοκληρώσει την πρώτη αποπειρα προσγείωσης, συχνα με τέτοια αποτελεσματα. Φυσικα εικάζω πως ετσι σκεφτηκε ο χειριστης (ο οποιος φανταζομαι πως ηταν επαγγελματίας ), δεν γνωρίζω φυσικα τις καιρικές συνθήκες, την εμπειρία του χειριστη, την κατάσταση του συγκεκριμένου αεροσκάφους κ.λ.π. Το σημαντικότερο όπως πάντα, είναι πως δεν υπήρξαν θύματα!

Υ.Γ. : Εάν δεν γνωριζουμε ποιος και τι (μιλάω για το οτι αναφερθηκε η αερολέσχη Ρόδου), καλυτερα να μην αναφερόμαστε καθόλου, οχι τίποτα αλλο, απλα για να μην ανησυχουν και γνωστοι μας...
 
8-9 κομβοι αερας οι καιρικες συνθηκες. Χειριστικο λαθος οποτε, οχι βαρια προσγειωση οπως αναφερθηκε.. Διαβασα ακομα οτι ο χειριστης ανεφερε πριν προσγειωθει σκασμενο λαστιχο.. Μπορειτε να μου πειτε αυτο πως το αντιληφθηκε? Δεν φτανει που μαλλον το περιστατικο θα καλυφθει αβαβα και δεν θα αποδωθουν ευθυνες αλλα θα ακουσουμε κι ενα εκατομμυριο δημοσιογραφικες ανακριβειες.
 
Το αεροσκάφος, στο οποίο επέβαιναν πέντε μέλη της ασφάλειας του Ισραήλ και ο Έλληνας κυβερνήτης, είχε απογειωθεί από το Ηράκλειο της Κρήτης με προορισμό την Σαντορίνη, προκειμένου να συνοδεύσει την τακτική πτήση από το Ισραήλ που θα προσγειωνόταν σήμερα στη Σαντορίνη.

Αυτή την "δουλειά" δεν την είχε αναλάβει παλαιότερα η sky express; Πλέον δεν προλαβαίνει η sky express και την πήρε η FAS;

Επίσης αφού μιλάμε για δικινητήριο, η FAS έχει μόνο το Seneca SX-FAS, σωστά; Ξέρουμε τι ζημιές έπαθε το αεροπλάνο;
 
Eχω πεταξει με το συγκεκριμενο αεροπλανο παντωσ και ειναι μια χαρα συντηρημενο.Το μπροστινο λαστιχο μπορεισ να το δεις.
 
Στο seneca μπορείς να δεις (ο πιλότος) ολόκληρο τον μπροστινό τροχό από ένα ευρυγώνιο καθρεφτάκι που υπάρχει κολλημένο στο κατάλληλο σημείο στον αριστερό κινητήρα.
 
Τι θελετε να πειτε δηλαδή, πως μπορει να δει καποιος απο ενα μικρο καθρεφτακι εαν ειναι σκασμενο το λαστιχο του? Εχω δει να βαζουν τετοια καθρεφτακια σε κινητηρες, αλλα νομίζω πως απλα ειναι για να δεις εάν έχει κατεβει ο ρηναίος τροχος, δεν φανταζομαι να μπορεις να διακρίνεις τέτοια λεπτομέρεια.
Αλλα και σε αυτην την περίπτωση, γιατί δεν έκανε go around ο χειριστής μετα την πρώτη αναπήδηση στον διαδρομο ή εστω με την δευτερη? Νομίζω πως ο τροχος ειναι απλα μια δικαιολογια για να καλυψει το λάθος του ο χειριστής (all time classic δικαιολογία!!)... Εντέλει, έχει μαθευτει το μέγεθος της ζημιάς?
 
Επίσης σε τέτοιες περιπτώσεις τι διαδικασία ακολουθείται με την ΥΠΑ και επίσης αναγράφεται κάτι στο logbook ή στον φάκελο του χειριστή ή κάπου αλλού. :?:

Λίγο off topic η απορία μου αλλά την έθεσα και αλλού και δεν πήρα απάντηση. :(
 
H αληθεια ειναι οτι φαινετε καθαρα ο τροχος.Απο κει και περα σπανια απο την στιγμη που θα σου αναψουν 3 πρασινα στο πιλοτηριο θα ελενξεισ να δεις και απο το καθρεπτη τον μπροστινο τροχο.
 
Top