Αλλαγή αεροσκάφους

  • Thread starter Thread starter manos_p
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

manos_p

First-Class-Member
Εγγραφή
24/06/2007
Μηνύματα
907
Likes
1
Μία θεία μου ταξίδευε με μία Χ εταιρεία εσωτερικού ή εξωτερικού και η πτήση ήταν προγραμματισμένη με jet αεροσκάφος Β737 αλλά όταν έφτασε η στιγμή να μπει στο αεροσκάφος αυτό ήταν ελικοφόρο 60-70 θέσεων!
Αυτό επιτρέπεται ή όχι?
Και αν ναι πχ η μητέρα μ η οποία έχει πρόβλημα με το λαβυρυνθο και δεν μπορεί να μπει σε ελικοφόρο λόγο θορύβου της συμβεί αυτό τι γίνεται?
 
Όταν κλείνεις εισιτήριο μπορεί μεν να αναφέρεται κάποιος τύπος αεροσκάφους , αλλά η εταιρεία έχει το δικαίωμα για υπηρεσιακούς (και άλλους λόγους ) να κάνει την οποιαδήποτε αλλαγή.


Η εταιρεία αναλαμβάνει την υποχρέωση να σε πάει από το Α στο Β .
Το πώς είναι δικό τους θέμα........
 
Ποση πια φασαρια να κανει ενα ελικοφορο στο εσωτερικο σε σχεση με ενα αεροθουμενο;
Οι νεες γενιες ATR και τα Dash ειναι πιο αθορυβα , οποτε ακομα και καποιος που εχει προβλημα με τους δυνατους ηχους , θα αισθανεται το ιδιο ανεξαρτητως αεροσκαφους.
 
Εντάξει μην λέμε k ότι θέλουμε τα dash είναι κλάσης πιο θορυβώδης από οποιοδήποτε jet (εξαιρούνται τα antonov/ tupolev) για ατρ δε ξέρω. Τα fokker 50 είναι λίγο πιο αθόρυβα από τα dash. Τουλάχιστον έτσι τα έχω ζήσει εγώ
 
Τα Dash ειναι πολυ εξελιγμενα ελικοφορα, αλλα και παλι αντε να προκαλουν λιγο παραπανω φασαρια απο τα jet.
Τα παλια ATR οπως αυτα των ΟΑ σιγουρα προκαλουν μεγαλυτερο θορυβο απο τα dash.
 
jetflight":t9wkehea said:
Ποση πια φασαρια να κανει ενα ελικοφορο στο εσωτερικο σε σχεση με ενα αεροθουμενο;
Μας κάνεις πλάκα ή μου φαίνεται; Και το συνεχίζεις και σε επόμενο post!
Εγώ θα σας πω από προσωπική μου εμπειρία πως σε ATR, από το θόρυβο και μόνο, δεν έβλεπα την ώρα να κατέβω!
Ευτυχώς η πτήση ήταν μόνο από Σάμο-Αθήνα με ΟΑ!
Ενώ αντίθετα έχω κάνει υπερατλαντικό με Α330 και σε σχέση με το θόρυβο, καθόμουνα και άλλες δέκα ώρες άνετα!
Το ίδιο ισχύει και για τα 737, Α320 κλπ. Για να μην αναφέρω και τα F100 με τους κινητήρες στην ουρά που είναι απόλαυση!

Είναι απλή φυσική! Η ελεύθερα περιστρεφόμενη έλικα δημιουργεί τόσους στροβιλισμούς και δονήσεις που ο θόρυβος είναι αναπόφευκτος.

Τέλος όσον αφορά το αρχικό ερώτημα κάθε αεροπορική εταιρία έχει δικαίωμα να αλλάξει τύπο αεροσκάφους ανάλογα με τις επιχειρησιακές της ανάγκες
χωρίς να δώσει λογαριασμό σε κανέναν. Εννοείται πως η μεγιστοποίηση του κέρδους (σύμπτυξη δρομολογίων και κατά συνέπεια αλλαγή τύπου)
είναι και αυτό επιχειρησιακή ανάγκη!
 
Υπερβαλλεις πολυ.
Δε θα συνεχισω να σε πεισω οτι τα ελικοφορα κανουν λιγο παραπανω θορυβο στο εσωτερικο και μονο σε αυτο.
Προσωπικα εγω οπως και οι περισσοτεροι επιβατες δε βρισκω καμια τοσο τρανταχτη διαφορα και φυσικα ειναι δικαιωμα σου να μην ταξιδεψεις ποτε με ελικοφορα. Δε σε υποχρεωσε κανεις.
 
ειχα την εμπειρια αυτη πολλες φορες και την τελευταια χθες.......πρωτα με 340 απο LHR και στο καπακι εσωτερικο με ATR....
σαν να βγαινεις απο Rolls και να ανεβαινεις σε παπακι χωρις εξατμηση......απο αποψη θορυβου εννοω, κατα τα αλλα η ασφαλεια ειναι η ιδια νομιζω και αν ετυχε αλλαγη αεροσκαφους απο Jet σε Prop οχι οτι δεν με πειραξε αλλα δεν χαλασε και ο κοσμος για 50' πτηση που ειναι οι περισσοτερες με τα ATR....
 
Περισσότερο ασφαλή θα έλεγα ότι είναι τα ελικοφόρα,καθώς και πιο υγιή για τον οργανισμό,για το λόγο ότι πετούν σε αρκετά χαμηλότερο υψόμετρο από τα jet.
 
Έχω ταξιδέψει και με jet και με turboprop.Φυσικά και ο θόρυβος είναι είναι πολύ λιγότερος στα πρώτα. Όμως και τα τελευταίας γενιάς ελικοφόρα έχουν εξελιγθεί σε τέτοιο βαθμό που να πλησιαζουν την ησυχία των αεριοθούμενων. Παραδείγματος χάρη ένα ATR72-500 είναι πιό ήσυχο από ένα Β737-200.
 
Top