Επειδή μου έχει τύχει 2 φορές ήδη θα ήθελα τα φώτα σας.
Δύο πραγματικά περιστατικά:
1- Πτήση με Α3, αίτηση για αναβάθμιση σε business με κουπόνι, άρνηση λόγω μη διαθεσιμότητας, ακύρωση αιτήματος, αγορά θέσης με προεπιλογή στην οικονομική.
Με την επιβίβαση το γνωστό "μπιιιιιιιιπ" που υποδηλώνει "ζήτημα", και έκδοση νέας κάρτας επιβίβασης με θέση Business.
Σημείωση: 45 λεπτά νωρίτερα, το self μηχάνημα έδωσε κάρτα επιβίβασης με την θέση την οποία είχα αγοράσει
Σημείωση 2: Η θέση business ήταν διάδρομο ενω εγω πάντα επιλέγω παράθυρο. Πραγματικά ζαλίζομαι σε βαθμό ναυτίας αν δεν μπορώ να βλέπω έξω. Ένας καλός κύριος στην business όταν άκουσε τη συζήτηση με την συνοδό και τον λόγο για τον οποίο ήθελα να γυρίσω στην αρχική μου θέση προσφέρθηκε να μου δώσει το παράθυρό του.
Η πτήση θα ήταν 3 ώρες. Αν ήταν εντός Ελλάδος θα έκανα υπομονή, μέχρι 30-45 λεπτά οριακά το αντέχω.
Ίσως κάποιος δεν εμφανίστηκε τελευταία στιγμή, μπράβο τους που κράτησαν το αίτημα και με σκέφτηκαν, αλλά στο μεταξύ είχαν ήδη δώσει την αρχική μου θέση σε άλλον επιβάτη.
(Και αν υπάρχει κάποιος με σχετικές γνώσεις που μπορεί να εξηγήσει το πως μπορώ να είμαι άνετος για ώρες στις 40.000 πόδια και με τρελές αναταράξεις εφόσον κοιτάω έξω, αλλά να μου έρχεται απίστευτη ναυτία και πυρετός αν είμαι διάδρομο σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε απόλυτη νηνεμία θα το εκτιμήσω πολύ.)
2- Πτήση με DL, ηλεκτρονικό τσεκ ίν κανονικά με επιλεγμένη θέση πάντα παράθυρο και λαμβάνοντας υπόψη το αν θα έχω και τον ήλιο να με "χτυπάει" για 10 ώρες, μετάβαση στο αεροδρόμιο, και αυτόματη αλλαγή με αναβάθμιση σε κάποιες θέσεις μπροστά με μεγαλύτερο legroom, με παράθυρο μεν αλλά στην αντίθετη πλευρά του αεροσκάφους, και ακριβώς πάνω στο φτερό με συνέπεια ούτε να βλέπω κάτι έξω αλλά να έχω και τον ήλιο απέναντι για 10 ώρες. Πήρε αρκετή ώρα στον υπάλληλο της DL να μου δώσει την αρχική μου θέση.
Η ερώτηση είναι:
Δεν θα πρέπει να υπάρχει ερώτηση ή ενημέρωση πριν γίνει οποιαδήποτε αλλαγή θέσης η οποία έχει ήδη αγοραστεί ή προεπιλεγεί;
Απο την μία εκτιμώ πολύ το οτι σκέφτηκαν να επιβραβεύσουν ή να ανταμείψουν έναν επιβάτη, απο την άλλη φαίνεται όμως πως υπάρχει και η λογική του "όταν σου δίνω κάτι παραπάνω απο μόνος μου πάρτο και μην το συζητάς", για να το πω ίσως όχι και τόσο κομψά.
Εκτιμώ το ενδιαφέρον αλλά ας μου δοθεί και η ευκαιρία να τους πω "οχι, σας ευχαριστώ που με σκεφτήκατε αλλά είμαι ΟΚ με όσα έχω ηδη".
Αν δεν είχα επιλέξει τίποτα τότε έχουν το ελεύθερο να με βάλουν όπου θέλουν, αλλά απο την στιγμή που επιλέγω κάτι κάποιος λόγος θα υπάρχει.
(Δεν μιλάμε προφανώς για έκτακτη αλλαγή τύπου αεροσκάφους κλπ. Κοινή λογική πάνω απο όλα. Μου έχει τύχει και δεν το συζητάμε καν.)
Δύο πραγματικά περιστατικά:
1- Πτήση με Α3, αίτηση για αναβάθμιση σε business με κουπόνι, άρνηση λόγω μη διαθεσιμότητας, ακύρωση αιτήματος, αγορά θέσης με προεπιλογή στην οικονομική.
Με την επιβίβαση το γνωστό "μπιιιιιιιιπ" που υποδηλώνει "ζήτημα", και έκδοση νέας κάρτας επιβίβασης με θέση Business.
Σημείωση: 45 λεπτά νωρίτερα, το self μηχάνημα έδωσε κάρτα επιβίβασης με την θέση την οποία είχα αγοράσει
Σημείωση 2: Η θέση business ήταν διάδρομο ενω εγω πάντα επιλέγω παράθυρο. Πραγματικά ζαλίζομαι σε βαθμό ναυτίας αν δεν μπορώ να βλέπω έξω. Ένας καλός κύριος στην business όταν άκουσε τη συζήτηση με την συνοδό και τον λόγο για τον οποίο ήθελα να γυρίσω στην αρχική μου θέση προσφέρθηκε να μου δώσει το παράθυρό του.
Η πτήση θα ήταν 3 ώρες. Αν ήταν εντός Ελλάδος θα έκανα υπομονή, μέχρι 30-45 λεπτά οριακά το αντέχω.
Ίσως κάποιος δεν εμφανίστηκε τελευταία στιγμή, μπράβο τους που κράτησαν το αίτημα και με σκέφτηκαν, αλλά στο μεταξύ είχαν ήδη δώσει την αρχική μου θέση σε άλλον επιβάτη.
(Και αν υπάρχει κάποιος με σχετικές γνώσεις που μπορεί να εξηγήσει το πως μπορώ να είμαι άνετος για ώρες στις 40.000 πόδια και με τρελές αναταράξεις εφόσον κοιτάω έξω, αλλά να μου έρχεται απίστευτη ναυτία και πυρετός αν είμαι διάδρομο σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε απόλυτη νηνεμία θα το εκτιμήσω πολύ.)
2- Πτήση με DL, ηλεκτρονικό τσεκ ίν κανονικά με επιλεγμένη θέση πάντα παράθυρο και λαμβάνοντας υπόψη το αν θα έχω και τον ήλιο να με "χτυπάει" για 10 ώρες, μετάβαση στο αεροδρόμιο, και αυτόματη αλλαγή με αναβάθμιση σε κάποιες θέσεις μπροστά με μεγαλύτερο legroom, με παράθυρο μεν αλλά στην αντίθετη πλευρά του αεροσκάφους, και ακριβώς πάνω στο φτερό με συνέπεια ούτε να βλέπω κάτι έξω αλλά να έχω και τον ήλιο απέναντι για 10 ώρες. Πήρε αρκετή ώρα στον υπάλληλο της DL να μου δώσει την αρχική μου θέση.
Η ερώτηση είναι:
Δεν θα πρέπει να υπάρχει ερώτηση ή ενημέρωση πριν γίνει οποιαδήποτε αλλαγή θέσης η οποία έχει ήδη αγοραστεί ή προεπιλεγεί;
Απο την μία εκτιμώ πολύ το οτι σκέφτηκαν να επιβραβεύσουν ή να ανταμείψουν έναν επιβάτη, απο την άλλη φαίνεται όμως πως υπάρχει και η λογική του "όταν σου δίνω κάτι παραπάνω απο μόνος μου πάρτο και μην το συζητάς", για να το πω ίσως όχι και τόσο κομψά.
Εκτιμώ το ενδιαφέρον αλλά ας μου δοθεί και η ευκαιρία να τους πω "οχι, σας ευχαριστώ που με σκεφτήκατε αλλά είμαι ΟΚ με όσα έχω ηδη".
Αν δεν είχα επιλέξει τίποτα τότε έχουν το ελεύθερο να με βάλουν όπου θέλουν, αλλά απο την στιγμή που επιλέγω κάτι κάποιος λόγος θα υπάρχει.
(Δεν μιλάμε προφανώς για έκτακτη αλλαγή τύπου αεροσκάφους κλπ. Κοινή λογική πάνω απο όλα. Μου έχει τύχει και δεν το συζητάμε καν.)