aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.210
- Likes
- 2.460
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
jerry":2o4dekdj said:Στην Α3 οι υπάλληλοι είναι εκτός τόπου και χρόνου όσον αφορά τέτοια θέματα.
Κάτι πιο παρόμοιο στην περίπτωση του Άκη : Είχα κλείσει για τον αδελφό μου για τα Χριστούγεννα ένα εισιτήριο ATH-CHQ-ATH (ναύλος προσφορά) αλλά τελικά το ακυρώσαμε καμιά 30αριά ώρες πριν. Και τώρα το Πάσχα έκανα κράτηση (κανονικός ναύλος) και πήγα στα γραφεία της Α3 στο Σύνταγμα με το ακυρωμένο εισιτήριο για να το "φτιάξω"! Μιλάμε η κοπέλα ήταν σε άλλο κόσμο πραγματικά. Δεν καταλάβαινε τι θέλω να κάνω με το εισιτήριο που έχω, δεν καταλάβαινε ότι έχω κάνει κράτηση,ήθελε να μου κάνει άλλη κράτηση, μου είχε σπάσει τα νεύρα! Τελικά της είπα να συγκεντρωθεί στη δουλειά της επιτέλους γιατί έχω και άλλες δουλειές και έφερε την προϊστάμενή της να νταραβεριστούμε! ΑΦού της εξήγησα με όσο πιο απλά λόγια μπορούσα τι θέλω να κάνω μου λέει το γαμάτο : Ότι πρέπει να πληρώσω και ακυρωτικά τέλη και τη διαφορά στους ναύλους! Εκεί τα πήρα στο κρανίο και της λέω ότι αυτό που μου ζητάει είναι τελείως παράλογο! Τελικά αφού τσακωνόμασταν για κανά 10λεπτο και είδε ότι δε μασάω μου εισέπραξε μόνο τη διαφορά στους ναύλους και μου είπε ότι το δέχεται μόνο επειδή υπάρχει η διαφορά στην τιμή, αλλιώς θα έπρεπε να περιμένουμε κάποιες μέρες για να δει πότε ακύρωσα, γιατί ακύρωσα κ.τ.λ.
Αυτή είναι μία ευαίσθητη και πονεμένη ιστορία και συμβαίνει καθημερινά. Για άγνωστους λόγους πολλές εταιρίες μεταφέρουν τα PNR's περασμένων μηνών σε μικροφίλμ, προφανώς για να εξοικονομήσουν χώρο στους servers τους. Αυτό τουλάχιστον το ξέρω από τις ΟΑ. Βέβαια κάτι τέτοιο ακούγεται παράξενο στη σημερινή εποχή με τις απίστευτες χωρητικότητες που έχουν τα σύγχρονα συστήματα κρατήσεων. Δεν ξέρω αν το SITA GABRIEL II, που χρησιμοποιεί η Aegean ακολουθεί την ίδια διαδικασία.
Στην περίπτωσή σου Γεράσιμε, προφανώς συνέβη κάτι τέτοιο και θα έπρεπε να βρουν το αρχικό PNR που ακύρωσες μετά για να δουν πότε ακριβώς έγινε η κράτηση, πότε ακυρώθηκε κλπ. Αν λοιπόν η κράτηση είχε αρχειοθετηθεί και δεν ήταν περασμένη σε κάποιο αρχείο άμεσα προσβάσιμο από τις κρατήσεις, τότε ίσως είχαν δίκιο ως προς τη δυνατότητα να σε εξυπηρετήσουν άμεσα.
Για το λόγο αυτό και για να μη βρίσκεστε προ εκπλήξεων, να κρατάτε πάντοτε μία φωτοτυπία του εισιτηρίου σας πριν χρησιμοποιηθεί και το ακόμα πιο σημαντικό να ζητάτε πάντοτε τον κωδικό του PNR σας όταν κάνετε κράτηση. Έτσι θα είναι πιο εύκολο να βρεθεί η κράτηση όταν έχει αρχειοθετηθεί ή όταν θα πάτε να αγοράσετε το εισιτήριο.
Εγώ επειδή ακριβώς δεν πήρα τον αριθμό του PNR μίας κράτησης που είχα κάνει για ένα free εισιτήριο στο πρόγραμμα Sunmiles της CY, δεν μπορούσαν να το βρουν όταν πήγα για την έκδοση και έτσι δεν μπόρεσα να το εκδόσω και έχασα και 9000 βαθμούς (αν επέμενα θα μου έδιναν τουλάχιστον πίσω τους βαθμούς).