Ακυρωμένες πτήσεις

  • Thread starter Thread starter rotomano
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κατα λαθος βγηκε διπλο, παρακαλω να το διαγραψετε!
 
Ωστόσο δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει τη γενική δυσαρέσκεια για τις ακυρώσεις αυτών των πτήσεων, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο έγιναν (υποθέτω ότι δημιούργησαν και πάσης φύσεως εσωτερικά λειτουργικά προβλήματα). Από κει και έπειτα είσαι απολύτως ακριβής στο ότι η "εταιρεία" κάνει το reprotect με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
 
Ακόμα ένα άρθρο για τη μείωση του στόλου από 16 σε 8 Airbus και για τις αλλαγές που έχουν γίνει... Ο στόλος των Q400 (10 αεροσκάφη) θα παραμείνει ως έχει αλλά εξετάζονται αλλαγές στον στόλο των Dash-100 και του ιστορικού ATR.

http://www.hbnews.gr/permalink/112911.html

Το άρθρο αναφέρει ότι εξετάζονται και άλλες περικοπές στα δρομολόγια.

Μήπως να αλλάζαμε τον τίτλο εδώ σε "Αναδιάρθρωση Olympic Air" για να μη γράφουμε τα όσα γίνονται σε διάφορα θέματα? (Απολύσεις στην Olympic Air, ΜIG: Διαψεύδει δημοσίευμα για προβλήματα στην Olympic Air, Δρομολόγια Olympic Air)
 
NFEEFE":1a84ovop said:
Εχω την αισθηση οτι λογω του οτι η ακυρωση εγινε περισσοτερο απο 14 μερες πριν τη πτηση δε δικαιουσαι κατι. Ο Akis θα ξερει λογικα περισσοτερα, μιας και το εχει μελετησει περισσοτερο το θεμα απ'οτι εχω καταλαβει.

sourdman":1a84ovop said:
Αλλα επιτηδες δεν ενημερωσαν ωστε να γεμισουν οι πτησεις της BA και τελικα "με λυπη καρδιας" να "αναγκαστουν" να δωσουν τα λεφτα πισω απ'το να χρησοπληρωσουν για μεταφορα σε αλλη εταιρια.
Εισαι πολυ λαθος. Οι κρατησεις ειναι παρα πολλες, και τηλεφωνικα δε μπορουν ολοι να ειδοποιηθουν ΤΩΡΑ. Οπως και να το κανεις, δε γινεται να ειδοποιησεις χιλιαδες επιβατες τοσο γρηγορα. Επισης, για κρατησεις του opodo πρεπει εκεινο να ειδοποιησει, η ΟΑ δε βλεπει κανενα στοιχειο σου και η ακυρωση βγαινει απο εκει..! Επισης, δεν ειναι μονο ΒΑ ειναι και η Α3. Δε μπορει να μην εχει θεσεις καμια απο τις 2, ειδικα η Α3 με τις πτησεις που πηρε απο ΟΑ εχει τις περισσοτερες μερες θεσεις!
Κατ'αρχας να διευκρυνησω οτι μιλαω για δρομολογιο SKG-LGW.
Νομικα ειναι πολυ πιθανο να μην δικαιουμαι τιποτα περισσοτερο αλλα το θεμα οτι και τωρα να παρω τα λεφτα μου πισω για να κανω μονος μου κρατηση με ΒΑ (4 ατομα) θα πρεπει να πληρωσω (κρατηθειτε) 2700 ευρω! Οποτε μπορει νομικα να ειναι καλυμμενοι αλλα με αφηνουν τελειως ξεκρεμαστο και σε δυσκολη θεση καθοτι για την ημερομηνια που πρεπει να επιστρεψω η μοναδικη αλλη λυση ειναι να πληρωσω 1000 ευρω για Easyjet ή 2700 ευρω για ΒΑ. Απο την στιγμη που εχει η ΒΑ (εστω και business) θεσεις πρεπει να με εξυπηρετησει πιστευω η ΟΑ οχι φυσικα για να ειναι νομικα καλλυμενη αλλα επειδη ετσι απλα εχει χασει ηδη 7 καλους πελατες. Πρεπει οσο να να'ναι να εκπεμπει μια εικονα αξιοπιστιας, ετσι δεν ειναι?

Τωρα για το θεμα της ενημερωσης. Θα περιμενα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ενα ενημερωτικο e-mail σε οσους εχουν κανει αγορα μεσω της ιστοσελιδας τους αλλα ουτε αυτο ηταν ικανοι να κανουν! Αυτο ειναι παρα πολυ ευκολο να γινει και σε ελαχιστο χρονικο διαστημα.

Οσον αφορα την Α3 δυστυχως προκειται για πτηση απο SKG και δυστυχως επισης μου διευκρυνησαν οτι προσφερουν μεταφορα σε απευθειας πτησεις. :(
 
Δεν ξέρω ποιες μέρες ακριβώς θέλεις, υποψιάζομαι μέσα στις γιορτές του Πάσχα για να μιλάς για τέτοιες τιμές, αλλά δοκίμασε μήπως σε βολεύει ή είναι πιο φθηνή η Ryanair (STN-SKG) ή συνδυασμό Easy-Ryan.
 
Ένα e-mail θα μπορούσε να στείλει εύκολα. Εδώ κατά την εγγραφή σου στο travelair σου ζητάει ακόμα και αγαπημένο προορισμό για να κάνει direct marketing. Οργάνωση χρειάζεται απλά δεν την έχει
 
d|m|tr|s":yeetdaao said:
Δεν ξέρω ποιες μέρες ακριβώς θέλεις, υποψιάζομαι μέσα στις γιορτές του Πάσχα για να μιλάς για τέτοιες τιμές, αλλά δοκίμασε μήπως σε βολεύει ή είναι πιο φθηνή η Ryanair (STN-SKG) ή συνδυασμό Easy-Ryan.
Εν τελει μαλλον στην Ryanair θα καταφυγω που ομως παλι δεν πεταει εκεινη την μερα και θα πρεπει να γυρισω 3 μερες νωριτερα γεγονος οχι καταστροφικο αλλα...χαλασε πολλα σχεδια. :(
Συνδυασμος budget δεν παιζει γιατι υπαρχουν και 3 πιτσιρικια και με τα baggage reclaim κτλ. θα μας βγει η πιστη! :)

mxnk":yeetdaao said:
Ένα e-mail θα μπορούσε να στείλει εύκολα. Εδώ κατά την εγγραφή σου στο travelair σου ζητάει ακόμα και αγαπημένο προορισμό για να κάνει direct marketing. Οργάνωση χρειάζεται απλά δεν την έχει
Αυτο ακριβως. Δεν ζητησα απο το site τους να μπορω να κλεισω και εστιατοριο για τον προορισμο μου αλλα θεωρω πολυ φυσιολογικο να περιμενω ενα ενημερωτικο e-mail για τις ακυρωσεις, οπως ακριβως μου στειλανε και τις πληροφοριες πτησης οταν εκανα την κρατηση.
 
NFEEFE":3q7nk5uc said:
Εχω την αισθηση οτι λογω του οτι η ακυρωση εγινε περισσοτερο απο 14 μερες πριν τη πτηση δε δικαιουσαι κατι.

Χρηματική αποζημίωση ΔΕΝ δικαιούται εάν η ενημέρωση για την ακύρωση γίνει τουλάχιστον 14 ημέρες πριν το ταξίδι.

Όμως δικαιούται θέσεις σε παρόμοια πτήση, και εάν δεν του βρουν την ίδια μέρα και δωρεάν ξενοδοχείο !!!!! Ίσως να το ζητήσεις να κάτσει και μια μέρα παραπάνω σε κάνα καλό ξενοδοχείο
!!!
Επίσης η νομοθεσία μιλάει για μεταφορά με τη "νωρίτερη δυνατή πτήση σε συγκρίσιμες συνθήκες", δηλαδή εάν υπάρχει θέση σε Μπίζνες, θα πρέπει να δωθεί μπίζνες !
Δεν χάνεις τίποτα να τηλεφωνήσεις στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, να κάνεις το παράπονό σου και να τους ρωτήσεις στο 210 891.6150


Η σχετική νομοθεσία ΕΔΩ:



Άρθρο 5
Ματαίωση

1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται:
α) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 8, και
β) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχείο α) και παράγραφος 2, καθώς και βοήθεια σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχεία β) και γ) σε περίπτωση μεταφοράς με άλλη πτήση, όταν ο ευλόγως αναμενόμενος χρόνος αναχωρήσεως της νέας πτήσης είναι τουλάχιστον η επόμενη μέρα από τον χρόνο αναχωρήσεως που είχε ορισθεί για την ματαιωθείσα πτήση, και
γ) αποζημίωση από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 7, εκτός αν:
i) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρηση
ς, ή
ii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση μία έως δύο εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με εναλλακτική πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από δύο ώρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από τέσσερις ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης, ή
iii) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση λιγότερο από επτά ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τους προσφέρεται μεταφορά με άλλη πτήση, που τους επιτρέπει να φύγουν όχι περισσότερο από μία ώρα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό λιγότερο από δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης.
2. Όταν γνωστοποιείται στους επιβάτες η ματαίωση, τους δίνονται εξηγήσεις σχετικά με δυνατή εναλλακτική μεταφορά.

Άρθρο 9
Δικαίωμα φροντίδας

1. Όταν γίνεται παραπομπή στο παρόν άρθρο, προσφέρονται δωρεάν στους επιβάτες:
α) γεύματα και αναψυκτικά ανάλογα του χρόνου αναμονής τους,
β) διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο όταν αποβαίνει αναγκαία η παραμονή τους:
- επί μία ή περισσότερες νύκτες, ή
- επί διάστημα επιπλέον εκείνου που σχεδίαζε ο επιβάτης·
γ) μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος (ξενοδοχείου ή άλλου).
2. Επιπλέον, προσφέρονται δωρεάν στους επιβάτες δύο τηλεφωνήματα, τέλεξ ή φαξ ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
 
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων και εσφαλμένων πληροφοριών:

α) Η Olympic Air ανακοίνωσε τις ακυρώσεις σε διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών, που αποτελεί το χρονικό όριο που την υποχρεώνει να προσφέρει αποζημιώσεις και φροντίδα στους επιβάτες της (reprotect κτλ.). Βάσει της συγκεκριμένης νομοθεσίας, στην περίπτωση που η εταιρεία ενημερώσει τον επιβάτη ότι ακυρώνεται μία πτήση της (πριν από το 14ήμερο που προηγείται της πτήσης), δεν έχει άλλη υποχρέωση εκτός από το refund.

β) Η Olympic Air, παρά το ότι δεν την υποχρεώνει η νομοθεσία, κάνει reprotect (αυτό θα έλειπε) όλους τους επιβάτες σε άλλες nonstop πτήσεις ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και το ναύλο που έχουν πληρώσει. Η εταιρεία προχώρησε σε υπογραφή διμερών συμφωνιών με SN Brussels, Air France, British Airways, παράλληλα με την ήδη υπάρχουσα συνεργασία με την Αιγαίου. Η εταιρεία απέστειλε ένα πίνακα προς το προσωπικό και τους εμπλεκόμενους με τις κρατήσεις συνεργάτες, βάσει του οποίου θα γίνεται το reprotect. Για κάθε booking class πτήσης που ακυρώνεται, θα υπάρχει ένα αντίστοιχο booking class σε κάποια άλλη πτήση, άλλου αερομεταφορέα μέχρι και μία ημέρα πριν ή μετά από την ακυρωμένη πτήση. Σε περίπτωση μη-διαθεσιμότητας, η εταιρεία προχωράει σε refund, χωρίς άλλη υποχρέωση.

γ) Τα εισιτήρια εκδίδονται σε stock της OA. Ο αριθμός τους αρχίζει με τα ψηφία 050 και δεν εισπράττεται καμία διαφορά ναύλου.

δ) Τα reprotected εισιτήρια δεν ακυρώνονται και ενδεχομένως να μην μπορούν να αλλαχθούν. Από τη στιγμή που συναινείτε στο να γίνει reprotection, χάνετε το δικαίωμα του refund.

Περισσότερα μπορείτε να μάθετε από το γραφείο που εξέδωσε το εισιτήριό σας ή την εταιρεία. Τις τελευταίες ημέρες έκανα reprotections σε κρατήσεις μου, χωρίς να συναντήσω κανένα πρόβλημα.

Καλή επιτυχία....
 
Η εμπειρία μου είναι διαφορετική. Η γυναίκα μου βρίσκεται στο Λονδίνο. Η Ολυμπιακή δεν την ειδοποίησε (και μιλάμε για την εταιρεία που με διάφορες δικαιολογίες στέλνει τουλάχιστον ένα email την εβδομάδα. Τηλεφωνόντας τους πρόσφεραν να μας επιστρέψουν τα χρήματα. Είχαμε ήδη ελέγξει ότι η αντίστοιχη πτήση της A3 (δεν είχαν ανακοινωθεί οι επιπλέον πτήσεις ακόμα) ήταν 60% ακριβότερη. Τι να τα κάνουμε τα χρήματα; Ο ευγενέστατος εργάζομενος πρότεινε να μας βάλει στην ΒΑ και δεχτήκαμε. Μας ενημέρωσε όμως (όπως γράφεις) ότι αυτό το εισητήριο δεν αλλάζει.
 
Top