Ακυρωμένες πτήσεις

  • Thread starter Thread starter rotomano
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

rotomano

Economy-Class-Member
Εγγραφή
27/07/2009
Μηνύματα
101
Likes
32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO
Σήμερα τηλεφώνησα στις κρατήσεις τις ΟΑ για να μεταφέρω την κράτησή μου σε πτήση των ΟΑ προς Λονδίνο που πλέον καταργήθηκε. Στον υπάλληλο ζήτησα σε ποιες εταιρείες μπορώ να μεταφερθώ και μου είπε τα πιο κάτω:
" Για το Λονδίνο κάνουμε τις αλλαγές σε ΒΑ διότι αυτήν την εντολή έχουμε, και μόνο εάν δεν υπάρχουν διαθεσιμότητες θα σας βάλουμε σε Α3".
Έτσι με έβαλαν σε πτήση της ΒΑ. Ίσως για να αποφύγουν κατηγορία περί καρτέλ κλπ.
Τα σχόλια δικά σας !
 
Re: Ακυρωμένες πτήσεις ΛΟΝΔΙΝΟΥ

Αντίστοιχα για την ακύρωση της πτήσης για Βρυξέλλες στις 27 του μήνα, όταν ζήτησα να με βάλει στην πτήση της Brussels μου είπε ότι θα με βάλει όπου υπάρχει θέση με χαμηλό ναύλο επειδή το εισητήριο μου ήταν προσφοράς. Αν δεν μου αρέσει μου είπε να το ακυρώσω! Τελικά με έβαλε με την Aegean που είναι πρωινή πτήση. Συγγνώμη κιόλας που ακυρώσαΤΕ τις πτήσεις!
 
Ναι, αλλά η Olympic Air δεν είναι καμιά τυχαία κι αυτό σου το τονίζουν εμμέσως (πλην σαφώς) με κάθε ευκαιρία οι υπάλληλοί της με το ξινισμένο, σνομπ ύφος τους. Η έννοια "Customer Care" (που λένε και στο χωριό τους) είναι το παν για την εταιρεία, αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Όταν λέμε «η Ελλάδα ψηλά», το εννοούμε και κρατάμε και το αντίστοιχο επίπεδο. Όσο για τις ακυρωμένες πτήσεις, ας το σκεφτόσαστε καλύτερα πριν κάνετε κράτηση με Olympic Air. Ου μπλέξεις!
 
rotomano":259op05m said:
Σήμερα τηλεφώνησα στις κρατήσεις τις ΟΑ για να μεταφέρω την κράτησή μου σε πτήση των ΟΑ προς Λονδίνο που πλέον καταργήθηκε. Στον υπάλληλο ζήτησα σε ποιες εταιρείες μπορώ να μεταφερθώ και μου είπε τα πιο κάτω:
" Για το Λονδίνο κάνουμε τις αλλαγές σε ΒΑ διότι αυτήν την εντολή έχουμε, και μόνο εάν δεν υπάρχουν διαθεσιμότητες θα σας βάλουμε σε Α3".
Έτσι με έβαλαν σε πτήση της ΒΑ. Ίσως για να αποφύγουν κατηγορία περί καρτέλ κλπ.
Τα σχόλια δικά σας !

Δεν υπαρχει τετοια περιπτωση να εχει πει κατι τετοιο κανενας. Οποια πτηση ειναι διαθεσιμη προχωραει κανονικα.

mxnk":259op05m said:
Αντίστοιχα για την ακύρωση της πτήσης για Βρυξέλλες στις 27 του μήνα, όταν ζήτησα να με βάλει στην πτήση της Brussels μου είπε ότι θα με βάλει όπου υπάρχει θέση με χαμηλό ναύλο επειδή το εισητήριο μου ήταν προσφοράς. Αν δεν μου αρέσει μου είπε να το ακυρώσω! Τελικά με έβαλε με την Aegean που είναι πρωινή πτήση. Συγγνώμη κιόλας που ακυρώσαΤΕ τις πτήσεις!
Ουτε αυτο παιζει παιδια, οποια πτηση "πουλαει" ναυλο που μπορει να κλεισει η ΟΑ ειναι καλη. Τελος. Ουτε παιζει ρολο το εισιτηριο, ουτε ποιος ναυλος ειναι διαθεσιμος σε SN η Α3 η σε καποια αλλη εταιρια. Οι οδηγιες ειναι απλες. Να ειναι ΙΑΤΑ carrier και να εχει θεσεις στους ναυλους που εχουν συμφωνηθει. Και στο λεω 100% οτι δε γινεται αυτο που αναφερεις, διοτι απλουστατα στην Α3 εχει δωθει ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ναυλος οπου γινονται τα rebookings. Και αυτος δεν ειναι ΚΑΝ δημοσιευμενος (Ο class) αρα δεν εχει καμια αξια και δεν εχει τιμη ωστε να το συγκρινεις με κατι αλλο αντιστοιχο!
 
Δεν διαφωνώ απλά ανέφερα τι μου απάντησε η εκπρόσωπος της εταιρείας διατηρώντας μια επιθετική στάση. Καταλαβαίνω απόλυτα τον εκνευρισμό και την ανασφάλεια που μπορεί να έχει ο κάθε εργαζόμενος της εταιρείας, αλλά θα πρέπει να τα διαχειρίζονται ανάλογα προς τα έξω στους πελάτες τους και να μην μεταφέρουν ανακρίβειες.
 
φυσικά και έχουν γραμμή σε ποιά εταιρεία θα κάνουν reprotect τους επιβάτες τους!
 
Οχι βεβαια. Κανενας δεν εδωσε γραμμη. Οταν εχουν σταματησει οι πτησεις, το σωστο customer service ειναι να δωσεις ολες τις επιλογες στον επιβατη και αυτος αποφασιζει. Πολλοι πηραν πχ την Α3 γιατι θελουν να πεταξουν με Ελληνικη εταιρια, αλλοι για να μη πεταξουν με ΒΑ, αλλος ειπε οτι η Α3 τον αφησε ξεκρεμαστο 2 φορες και δε θα τη ξαναπατησει και πηρε ΒΑ. Δινονται ολες οι πτησεις που εχουν θεσεις, και αρχικα οι πιο κοντινες στο original εισιτηριο.
 
Αυτό είναι το ιδανικό, στην Έλλάδα αύτο δεν συμβαίνει όμως και οι δύο έταιρειές το κάνουν!
 
Οι βοηθεια σας συμφορουμιτες θα ηταν πολυτιμη αφου η Olympic Theft καταφερε παλι με τους τριτοκοσμικους χειρισμους της να βαλει εμενα και συγγενικα μου προσωπα σε μπελα.
Συγνωμη αλλα αμα κανεις επιχειρηματικη στροφη δεν την κανεις τοσο απροοπτα, ανακοινωσε την τωρα και απλα μην συνεχισεις τα χειμερινα δρομολογια τα οποια δεν εχουν ανεβει απο Νοεμβρη 2011. Σε τελικη αναλυση αμα κανεις τοσο ξαφνικες αλλαγες τοτε σημαινει οτι εισαι κοντοφθαλμη εταιρια με εξαιρετικα ανευθυνο και αστοχο προγραμματισμο.

Ακυρωνοντας λοιπον ενα ματσο δρομολογια αφησε συνολικα 6 ατομα της οικογενειας μου μαζι με μενα (αλλα μερικως και αλλα ολικως) ξεκρεμαστα. ΟΥΔΕΜΙΑ ενημερωση για καμμια απο τις δυο κρατησεις παροτι εχουν δωθει και το τηλεφωνο αλλα και το e-mail μου κατα την κρατηση. Απο εδω μεσα ενημερωθηκα για τις καταργησεις των δρομολογιων. Ποιο ειναι το ποσοστο των επιβατων τους που κανουν κατι παρομοιο??? Αλλα επιτηδες δεν ενημερωσαν ωστε να γεμισουν οι πτησεις της BA και τελικα "με λυπη καρδιας" να "αναγκαστουν" να δωσουν τα λεφτα πισω απ'το να χρησοπληρωσουν για μεταφορα σε αλλη εταιρια.

Ετσι αλλαξα τα εισητηρια της μιας κρατησης που ειχε γινει απο το site τους και ρωτωντας για την αλλη που εγινε μεσω Opodo.co.uk μου ειπαν οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα αν τα μοναδικα διαθεσιμα ειναι Business class. Στην αποπειρα μου να αλλαξω και τα εισητηρια της αλλης πτησης...ΠΑΠΑΛΑ! Η Ολυμπιακη μου ειπε να το κανονισω με την Opodo και η Opodo οτι δεν υπαρχουν διαθεσιμα εισητηρια! Ελα ομως που εκεινη την ημερα ΥΠΑΡΧΟΥΝ εισητηρια αλλα ειναι Business...!

Το να μου επιστρεψουν το αντιτιμο των εισητηριων μου ειναι παντελως αχρηστο καθοτι τοτε πληρωσα 90 ευρω ανα θεση και τωρα πρεπει να πληρωσω 680(!!!) ανα θεση με μεγαλη αναγκη για επιστροφη για επαγγελματικους αλλα και οικογενειακους λογους.

Τι δικαιουμε σε αυτην την περιπτωση και πως να το επιδιωξω?
 
Εχω την αισθηση οτι λογω του οτι η ακυρωση εγινε περισσοτερο απο 14 μερες πριν τη πτηση δε δικαιουσαι κατι. Ο Akis θα ξερει λογικα περισσοτερα, μιας και το εχει μελετησει περισσοτερο το θεμα απ'οτι εχω καταλαβει.

sourdman":aiakwdia said:
Αλλα επιτηδες δεν ενημερωσαν ωστε να γεμισουν οι πτησεις της BA και τελικα "με λυπη καρδιας" να "αναγκαστουν" να δωσουν τα λεφτα πισω απ'το να χρησοπληρωσουν για μεταφορα σε αλλη εταιρια.
Εισαι πολυ λαθος. Οι κρατησεις ειναι παρα πολλες, και τηλεφωνικα δε μπορουν ολοι να ειδοποιηθουν ΤΩΡΑ. Οπως και να το κανεις, δε γινεται να ειδοποιησεις χιλιαδες επιβατες τοσο γρηγορα. Επισης, για κρατησεις του opodo πρεπει εκεινο να ειδοποιησει, η ΟΑ δε βλεπει κανενα στοιχειο σου και η ακυρωση βγαινει απο εκει..! Επισης, δεν ειναι μονο ΒΑ ειναι και η Α3. Δε μπορει να μην εχει θεσεις καμια απο τις 2, ειδικα η Α3 με τις πτησεις που πηρε απο ΟΑ εχει τις περισσοτερες μερες θεσεις!
 
Top