Air Mediterranean

Αυτοί ακόμα ανεβάζουν φώτο στο Facebook σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Η δεν έχουν πάρει πρέφα τίποτα ή προσπαθούν ( οι μέτοχοι) να βρουν μια λύση, έστω και την έσχατη στιγμή
 
Δλδ δεν θα κλείσει η αεροπορική εταιρία?
 

Attachments

  • IMG_20180122_114212_107.JPG
    IMG_20180122_114212_107.JPG
    140,8 KB · Προβολές: 5.859
Δεν νομίζω πως αναφερθηκε στα παραπανω άρθρα ότι η εταιρεία κλείνει...
 
Φαίνεται πως τα 2 737 της εταιρίας πραγματοποίησαν τις τελευταίες τους πτήσεις την τελευταία βδομάδα του Ιανουαρίου. Προσωρινά άραγε ή οριστικά; :rolleyes:
 
Τελικά φαίνεται πως έκλεισε η εταιρία αφού υπήρξε σοβαρή διαφωνία των μετόχων.
 
Πολύ κρίμα αλλά ακούγεται και αστείο πως είναι δυνατόν μια εταιρία που δεν έκλεισε ούτε ένα χρόνο λειτουργίας να φτάσει σε τέτοιο σημείο λόγω μη συμφωνίας των επενδυτών. Δεν θα έπρεπε ήδη να είχαν συμφωνήσει για πολλά τουλάχιστον για τα πρώτα 3-4 χρόνια; Ακούγεται πολύ ανώριμο όλο αυτό
 
Την κύρια ευθύνη για το αεροπορικό κατάντημα της Ελλάδας την έχει η ΥΠΑ. Το σίγουρο όμως είναι ότι φταίνε βασικά οι σύμβουλοι.

L 293/6 EL Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης 31.10.2008
Άρθρο 5
Χρηματοοικονομικές προϋποθέσεις για τη χορήγηση άδειας
εκμετάλλευσης
1. Η αρμόδια αρχή αδειοδότησης εκτιμά επιμελώς εάν μια
επιχείρηση που ζητεί για πρώτη φορά άδεια εκμετάλλευσης είναι
σε θέση να αποδείξει ότι:
α) μπορεί να ανταποκριθεί, ανά πάσα στιγμή, στις τρέχουσες και
μελλοντικές υποχρεώσεις της που έχουν καθοριστεί με βάση
ρεαλιστικές εκτιμήσεις, για περίοδο 24 μηνών από την έναρξη
των δραστηριοτήτων της και
β) μπορεί να ανταποκριθεί στις πάγιες και λειτουργικές δαπάνες
που συνεπάγονται οι δραστηριότητες αυτές, σύμφωνα με το
επιχειρηματικό της σχέδιο, για περίοδο τριών μηνών από την
έναρξή τους, χωρίς να χρησιμοποιήσει τα εξ αυτών έσοδα.
2. Για τους σκοπούς της εκτίμησης που προβλέπει η
παράγραφος 1, κάθε αιτών υποβάλλει επιχειρηματικό σχέδιο
τουλάχιστον για τα πρώτα τρία έτη λειτουργίας. Το επιχειρηματικό
σχέδιο περιγράφει επίσης λεπτομερώς τις χρηματοοικονομικές
διασυνδέσεις μεταξύ του αιτούντος και οποιωνδήποτε άλλων
εμπορικών δραστηριοτήτων που αναπτύσσει, είτε άμεσα είτε μέσω
συνδεδεμένων επιχειρήσεων. Ο αιτών παρέχει επίσης όλες τις σχετικές
πληροφορίες, ιδίως τα δεδομένα στα οποία αναφέρεται το σημείο 1
του παραρτήματος I.
 
ξερουμε τι παιζει με την εταιρια, θα ξαναπεταξει ;

βλεπω εχει αλλαξει προορισμους και απο μεση ανατολη παει σε ευρωπαικους αλλα ειναι coming soon ολοι τους,

https://www.air-mediterranean.com/destinations
 
Παντως,

Boeing 737-4K5 cn24901/1854 SX-MAI Air Mediterranean ferried 28mar18 BEG-ATH prior return to svc ex 9H-VVB
 
Από ηλεκτρονικό γράμμα της εταιρείας σήμερα:

<Η Air Mediterranean προχώρησε σε νέα χρηματοδότηση για την αναδιοργάνωση της, δίνοντας νέες βάσεις και στόχους για την μελλοντική της επιτυχία. Ο στόλος (τρία αεροσκάφη) της Air Mediterranean θα επιχειρεί ως ναυλωμένες πτήσεις με δύο αεροπλάνα στο Ηράκλειο Κρήτης και ένα τρίτο στη Λάρνακα της Κύπρου.

Θα ξεκινήσουν επίσης τακτικές πτήσεις το καλοκαίρι του 2018 με επιπλέον δύο αεροσκάφη που θα ενταχθούν στο στόλο της Air Mediterranean. Το νέο πρόγραμμα θα ανακοινωθεί σύντομα.>

Τελικά ποια είναι τα α/φ; τα 2
SX-MAH του 5/1990 lsd from Vvb Aviation, Malta
SX-MAI του 5/19900 lsd from Vvb Aviation, Malta

Το 3;
 
Top