Αγορά υπερελαφρύ (ultralight) αεροπλάνου

  • Thread starter Thread starter prophil1
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

prophil1

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
15/10/2017
Μηνύματα
6
Likes
0
Περιοχή
Μαρούσι
Καλησπέρα σας,

Είμαι καινούριος στο "sport" και τώρα ψάχνομαι για να πάρω δίπλωμα για υπερελαφρύ αεροσκάφος.Έχω κάποιες ερωτήσεις στις οποίες όποιος γνωρίζει θα ήθελα να μου δώσει..τα φώτα του.

Οι ερωτήσεις μου έχουν να κάνουν με την αγορά ενός υπερελαφρύ αεροσκάφους. Έχω δει πολλά videos, και sites, έχω δει ότι υπάρχουν αεροπλάνα με πολύ όμορφο design και αεροπλάνα που απλά πετάς χωρίς να λένε κάτι ιδιαίτερο σε σχεδίαση.

Συγκεκριμένα έχω δει κάποια ΥΠΑΜ αεροπλάνα με ονόματα "sting" "stream" και "Pipistrel"
1.έχει κανείς εμπειρία από κάποια από τα παραπάνω αεροπλάνα?
2.θεωρούνται καλά αεροπλάνα?
3.έχουν μικρή κατανάλωση πτήσης?
4.είναι οικονομικό το service τους?
5.γνωρίζει κανείς μια τάξη μεγέθους τιμής των παραπάνω αεροπλάνων?
6.ποιος είναι ο πιο συνήθης τρόπος αγοράς ενός τέτοιου αεροπλάνου?
7.σε περίπτωση αγοράς τους από το εξωτερικό, τι δασμούς επιπλέον πρέπει να πληρώσω?
8.ποια sites θεωρούνται κατάλληλα για πωλήσεις υπερελαφρών αεροσκαφών?

Ευχαριστώ
Φίλιππος
 
Ρίξε μια ματιά στην http://prel.gr/index.php/el/. Είναι από τις παλιότερες εταιρίες στον χώρο εκπαίδευσης και πώλησης υπερελαφρών στην Ελλάδα.
 
Φίλε Φίλιππε (prophil1), μία μόνο είναι η απάντηση στα ερωτήματά σου και ειδικότερα στο 6ο ερώτημά σου. Εξουσιοδοτείς έναν Εξουσιοδοτημένο Μηχανικό ΥΠΑΜ για να σου κάνει όλη την μελέτη και την εξεύρεση του κατάλληλου πτητικού μέσου που σε ενδιαφέρει. Υπάρχει και η περίπτωση να μην χρειαστεί να αγοράσεις δικό σου αλλά να χρησιμοποιείς κάποιο από τα υπάρχοντα στην περιοχή σου. Φιλικά και μόνο επειδή τα πτητικά μέσα διαφέρουν από τα ποδήλατα.
 
Θα συμφωνήσω σε αυτό που λες. Ο λόγος που σκέφτομαι... να αγοράσω ένα μικρό υπερελαφρύ είναι:
1.Η χαμηλή τιμή αγοράς ενός μεταχειρισμένου (όπως έχω μάθει)
2.Το χαμηλό κόστος συντήρησής του (όπως έχω μάθει)
3.Εάν νοικιάσω ένα υπερελαφρύ και πάω για ένα 2μερο σε κάποιο προορισμό, μπορώ να έχω 2 ημέρες το νοικιασμένο αεροπλάνο μαζί μου?

tassos76":2et9cm6h said:
Ρίξε μια ματιά στην http://prel.gr/index.php/el/. Είναι από τις παλιότερες εταιρίες στον χώρο εκπαίδευσης και πώλησης υπερελαφρών στην Ελλάδα.
Την έχω δει αλλά δεν μου λένε κάτι τα αεροπλάνα που έχει προς πώληση
 
Δοκιμασε και στην Matkaris.gr και για πτυχιο και αγορα αεροπλανου.
 
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν το παρακάτω αεροπλάνο, το οποίο μεταφέρει έως 4 άτομα, ανήκει στην κατηγορία των Υπερελαφρών αεροπλάνων (ultralight).

http://www.panthera-aircraft.com/

ευχαριστώ
Φίλιππος
 
Το αεροπλάνο αυτό δεν είναι υπερελαφρό. Ειναι κανονικό αεροσκάφος γενικής αεροπορίας με κορυφαίες επιδόσεις, μια "Ferrari των αιθέρων" για να έχεις κάποιο μέτρο σύγκρισης.
Δεν ξέρω πόσο ακριβώς κοστίζει αλλά σίγουρα (ανάλογα με τον εξοπλισμό) πρόσθεσε τουλάχιστον 5 μηδενικά στο νούμερο για να έχεις μια εικόνα.

Επειδή είναι προφανές οτι δεν γνωρίζεις θα σε συμβούλευα πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση είτε για εκπαίδευση είτε για αγορά να διαβάσεις και να ενημερωθείς περί αεροπορίας γενικά για να μήν κλαίς τα λεφτά σου.

Σε γενικές γραμμές έχε υπ όψιν σου τα εξής:
1)Το αεροπλάνο γενικής αεροπορίας δεν είναι αυτοκίνητο. Δεν μπορείς να πάς όπου θές και όποτε θες. Περιορισμοί που έχουν σχέση με αεροδρόμια, εναέρια κυκλοφορία, και κυρίως τον καιρό το αχρηστεύουν σαν μέσο πρακτικής μετακίνησης έστω για διακοπές ή εκδρομές και το φέρνουν στο επίπεδο του ακριβού παιχνιδιού.
2)Αυτό που αποκαλείς "δίπλωμα" δεν είναι κάτι σαν του αυτοκινήτου ή ακαδημαϊκό τίτλο που το πήρες και τελείωσες. Είναι μία άδεια για να πετάς, περιορισμένης χρονικής διάρκειας την οποία για να την διατηρήσεις εν ισχύ πρέπει να ξοδεύεις χρήματα συνεχώς συν τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.
3)Κόστος... Η ιδιωτική αεροπορία είναι ένα βαρέλι δίχως πάτο, πρέπει να βάζεις γερά το χέρι στην τσέπη σε βαθμό που ακόμα κι αν διαθέτεις την οικονομική άνεση κάποια στιγμή νιώθεις κορόϊδο. Σε περίπτωση δε ιδιοκτησίας περιττό να σου πω οτι είσαι το κελεπούρι της εφορίας.
Αν αγαπάς τόσο πολύ την αεροπορία και την πτήση και είσαι διατεθειμένος να κάνεις θυσίες προχώρα.
Εχω γνωρίσει άτομα που δεν είχαν σχεδόν να φάνε και οτι είχαν το έδιναν για να πετάνε, αλλά το έκαναν συνειδητά και με πλήρη γνώση.

Ξέρω οτι αν πας σε μια σχολή και ρωτήσεις θα στα παρουσιάσουν όλα εύκολα και ρόδινα, έχε όμως αυτά που σου γράφω στο πίσω μέρος του μυαλού σου...
 
Νώντα καλησπέρα
Σε ευχαριστώ πολύ για την τοποθέτησή σου και για τον κόπο που μπήκες για να μου γράψεις όλα τα παραπάνω. Είμαι εντελώς καινούριος στον χώρο και τώρα ψάχνομαι (στα 40μου....παναθεμά με) για να μπορέσω -αν μπορέσω τελικά- να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Εκτιμώ ιδιαίτερα τον τρόπο με τον οποίο προσέγγισες το όλο θέμα, δείχνοντάς μου ότι είσαι άνθρωπος με πλήρη γνώση σε αυτά που λες και το εκτιμώ.
Είναι κατανοητά όλα αυτά με τους περιορισμούς λόγω καιρού κτλ.
Η ερώτησή μου ως άσχετος είναι η εξής:
Μπορείς να νοικιάσεις ένα υπερελαφρύ αεροπλάνο από μια αερολέσχη, να πας ένα διήμερο ταξίδι σε ένα νησί και να επιστρέψεις μετά από δυο ημέρες ? Αν ναι με τι κόστος?
Αυτός είναι ο λόγος που κοιτάζω-απλά- το ενδεχόμενο αγοράς και σε συνδυασμό με ένα νέο ΦΕΚ που διάβασα σχετικά με την μείωση της φορολογίας στην αγορά ΥΠΑΜ λέω μήπως...είναι πλέον στα "μεσαία κυβικά" η αγορά ενός τέτοιου αεροσκάφους.

Σε ευχαριστώ πολύ
Φίλιππος
 
Με ένα τηλεφώνημα στους αντιπροσώπους-σχολές υπερελαφρών (matkaris.gr, prel.gr, κλπ) θα σου λυθούν υπεύθυνα όλες οι απορίες.

Το αν ενοικιάζεται ή οχι ένα α/φ δεν σημαίνει κάτι. Κάθε μοντέλο έχει διαφορετικές δυνατότητες, αυτό που πιθανόν να ενοικιάζεται δεν καλύπτει απαραίτητα τις δικές σου ανάγκες (απόσταση, άτομα. φορτίο κλπ)
 
Top