Aγορα αεροπλανου

  • Thread starter Thread starter Flightinstict
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και αυτό πολύ σωστό!Ωστόσο η ερώτηση είναι για το πως να αποφευχθεί η πληρωμή φόρου.Άρα μάλλον ο υπάλληλος που θα απαντήσει "αποτελεσματικά" σε αυτό θα πρέπει να είναι ολίγον διεφθαρμένος.
 
Γενικά μιλώντας πάντως, εφόσον το ΦΠΑ έχει αποδοθεί σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ, ή κράτος με το οποίο υπάρχει συμφωνία αποφυγής διπλής φορολόγησης, τότε δεν πληρώνεις ΦΠΑ στην Ελλάδα.
 
Αυτή νομίζω οτι είναι και η ορθή διατύπωση.
 
Ώπα, για να καταλάβω δηλαδή άμα η Hellenic Imperial αγοράσει κανένα 77L για να πετάει για τη Μελβούρνη νόνστοπ (λέμε και κανένα αστείο να ευθυμήσουμε) θα πρέπει να πληρώσει 240 εκ. USD, και μετά άλλα 36 εκ. USD φόρο (το 15%) στο κράτος? Σαν πολλά δεν είναι?? Και επιπλέον, δε θεωρείται "κεφαλαιουχικό αγαθό" ή κάτι παρόμοιο?
 
Υποθέτω ότι άλλες είναι οι διαδικασίες που εφαρμόζονται γιά την αγορά ενός αεροπλάνου από ιδιώτη και άλλες γιά την αγορά αεροπλάνου από εταιρεία.

Πάντως,η ερώτηση τού lightinstinct εμένα τουλάχιστον μού δίνει την εντύπωση ότι ενδιαφέρεται γιά την αγορά μικρού αεροπλάνου γιά ιδιωτική χρήση.
 
Αν μια επιχείρηση αγοράσει ένα οποιοδήποτε πάγιο (συμπεριλαμβανομένου αεροπλάνου) και οι πωλήσεις της επιβαρύνονται με Φ.Π.Α., τότε ο Φ.Π.Α. του παγίου εκπίπτει, δηλαδή αφαιρείται από τον Φ.Π.Α. των πωλήσεων που αποδίδεται στην Εφορία.
 
δηλαδη και οι σχολες δεν πληρωνουν ΦΠΑ οταν αγοραζουν αεροπλανα?
 
Πληρώνουν κανονικά το ΦΠΑ, αλλά όταν τον αποδίδουν στην εφορία συμψηφίζεται με τον εισπραχθέντα από πωλήσεις τους.
 
sv1xv":3nc7imf3 said:
Αν μια επιχείρηση αγοράσει ένα οποιοδήποτε πάγιο (συμπεριλαμβανομένου αεροπλάνου) και οι πωλήσεις της επιβαρύνονται με Φ.Π.Α., τότε ο Φ.Π.Α. του παγίου εκπίπτει, δηλαδή αφαιρείται από τον Φ.Π.Α. των πωλήσεων που αποδίδεται στην Εφορία.

Εξαρτάτε από την Επιχείρηση. Ναι το πάγιο εκπίπτει ΦΠΑ και εάν είναι νέα η επιχείρηση επιχείριση (επειδή είναι 5-καθαρά τα βιβλία της) μπορεί να ζητήσει την επιστροφή του ΦΠΑ, ύστερα από σχετικό(εξονυχιστικό) έλεγχο της εφορίας στα βιβλία της επιχείρισης.Αυτό γίνεται για να μην πνιγούν οι επιχειρήσεις από ρευστότητα με το καλημέρα. Και παλιότερες επιχειρήσεις μπορούν να το ζητήσουν αλλά εμπειρικά σπάνια γίνεται στην Ελλάδα λόγο του ελέγχου.

Επίσης για να γίνει αγοραπωλησία με χώρα της Ε.Ε,όπου δεν είναι standar η ταρίφα του ΦΠΑ(VAT) η επιχείριση θα πρέπει πριν προβεί σε αγοραπωλησία με χώρα της κοινότητας να αποκτήσει ειδικό αριθμό μητρώου από την εφορία για μία υπηρεσία της ΕΕ.

Επίσης πολύ σημαντικό είναι εάν το όχημα μπορεί να δηλωθεί ως πάγιο η ως ιδιωτικό μεταφορικό μέσω. Βλέπε ΙΧ αυτοκίνητα. Εαν το αεροσκάφος δεν δικαιολογείται ως πάγιο αλλά ως ιδιωτικό μεταφορικό μέσω, τότε το τεκμήριον διαβίωσης(65000Ε ετήσιο τεκμαρτό εισόδημα για τους πρώτους 150 ίππους και 500Ε για κάθε επιπλέον,για προπέλα,για JET είναι άλλα και δε νομίζω να σε ενδιαφέρει) επιβαρύνει του ιδιοκτήτες της Ομόρρυθμης-Ετερόρρυθμης Επιχείρισης αλλά και τους διαχειριστές της Ε.Π.Ε. αλλά και μέλη μετόχους Α.Ε!!! ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ Άρθρο 16.

Υπ` όψη τα ΥΠΑΜ (ultralight) λογίζονται ως αεροσκάφη για την εφορία.Γιατί δεν ξέρω!? Περί ΥΠΑΜ

Αυτά είναι ότι γνωρίζω για τι θέμα, ως φοιτητής λογιστικής με κάθε επιφύλαξη νεώτερων διατάξεων,οδηγιών,τροποποιήσεων.

Προτείνεται η χρίση ενός πολύ ψαγμένου λογιστή για τα SX, και από μένα σίγουρα συνίσταται η χρίση άλλων νηολογίων,ειδικά σε βαρύτερα JET.Πολλά κράτη έχουν τροποποιήσει το φορολογικό τους σύστημα για να φιλοξενήσουν νηολόγια αεροσκαφών.
 
Top