Αεροπυρόσβεση

  • Thread starter Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν έχω καμία πηγή ! Διαβάζω ότι η χώρα διαθέτει συνολικά 18 CL-215 και CL-415 κατά το WIkipedia. Δεν είδα πουθενά στην κορύφωση των φωτιών στην χώρα πάνω από δέκα από αυτά ταυτόχρονα σε όλα τα μέτωπα.
Άρα υποθέτω ότι κάποια είναι off για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σαφώς και υπάρχει δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών, αφενός γιατί η Bombardier πούλησε τα δικαιώματα στην Viking και εν ενεργεία γραμμή παραγωγής του νέου αεροσκάφους CL-515 δεν υπάρχει την εποχή αυτή, και αφετέρου γιατί ο παγκόσμιος στόλος είναι τόσο μικρός ώστε να μην συμφέρει κάποια ανεξάρτητα εταιρεία να παράγει τέτοια εξαρτήματα !
Έχω βέβαια και μια μικρή υποψία ότι συμβαίνει κανιβαλισμός που δεν ανακοινώνεται επίσημα !!!
 
Δεν έχω καμία πηγή ! Διαβάζω ότι η χώρα διαθέτει συνολικά 18 CL-215 και CL-415 κατά το WIkipedia. Δεν είδα πουθενά στην κορύφωση των φωτιών στην χώρα πάνω από δέκα από αυτά ταυτόχρονα σε όλα τα μέτωπα.
Άρα υποθέτω ότι κάποια είναι off για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σαφώς και υπάρχει δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών, αφενός γιατί η Bombardier πούλησε τα δικαιώματα στην Viking και εν ενεργεία γραμμή παραγωγής του νέου αεροσκάφους CL-515 δεν υπάρχει την εποχή αυτή, και αφετέρου γιατί ο παγκόσμιος στόλος είναι τόσο μικρός ώστε να μην συμφέρει κάποια ανεξάρτητα εταιρεία να παράγει τέτοια εξαρτήματα !
Έχω βέβαια και μια μικρή υποψία ότι συμβαίνει κανιβαλισμός που δεν ανακοινώνεται επίσημα !!!
Μας τρέλανες στις υποθέσεις. Επειδή δεν τα είδες εσύ (αλήθεια τι εννοείς "δεν τα είδα", με τα μάτια σου; από το internet; τι; ) τότε σίγουρα δεν πετάνε και αφού δεν πετάνε είναι σίγουρα καθηλωμένα (και όχι απεσπασμένα σε κλιμάκια, όχι για ολιγόωρες συντηρήσεις, τίποτα από αυτά) και αφού είναι καθηλωμένα (και για μεγάλο χρονικό διάστημα μάλιστα, σίγουρα είσαι μέσα στην ΠΑ και τα βλέπεις) δεν έχουν ανταλλακτικά και δεν έχουν ανταλλακτικά επειδή ο στόλος είναι μικρός (άσχετα που τους R2800 και τους PW123 π.χ. τους φοράνε μερικές εκατοντάδες αεροπλάνα σε όλο τον κόσμο) και γιατί άλλαξε ο Type Certificate Holder και το αεροπλάνο δεν είναι σε παραγωγή (άσχετο με τα ανταλλακτικά, δεν είναι F-35) και φυσικά είναι κανιβαλισμένα τα μισά για να πετάνε τα άλλα μισά.

Όπως γράψανε και οι παραπάνω, μόνο η ΕΑΒ ξέρει πόσα Canadair έχει αποδεσμέυσει για χρήση και μόνο η Πολιτική Προστασία ξέρει πόσα μέσα έχει διαθέσιμα συνολικά. Όλα τα υπόλοιπα που τσαμπουνάς κάθε χρόνο τέτοιο καιρό για καθηλωμένα αεροπλάνα, για κανιβαλισμένα αεροπλάνα κλπ, χωρίς να μας λες που τα ξέρεις, είναι στην καλυτερη ράδιο-αρβύλα.
 
11_aug_013-560x420.jpeg


Πάντως από τις φωτογραφίες που δημοσιεύει το ΓΕΕΘΑ, προκύπτει ότι το CL-215 "1055" είναι εκτός, στο υπόστεγο.
 
Επιχειρούν ήδη 2 Bell 214 οπως βλέπω στα Βίλια...
 
Ναι, είναι τα N1073W & N281JL.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το Scramble, υπάρχει και δεύτερη παραγγελία CL-415/CL-515 από το Μαρόκο για 3 αεροσκάφη. Επομένως οι δυνατότητες για ανανέωση του ελληνικού στόλου επανήλθαν.

Επίσης από την ίδια πηγή, το Beriev Be200 έκλεισε εξαγωγική συμφωνία για πώληση 4 αεροσκαφών στην Αλγερία.
 
H Aλγερια έχει σχέσεις με σοβιετικά Α/Φ εκ παραδόσεως....
 
Last edited by a moderator:
Όντως. Επίσης και το έδαφος εκεί μπορεί να είναι πιο ευνοϊκό για το Be200.

Η άλλη εξέλιξη είναι ότι λόγω μη άμεσης διαθεσιμότητας του S-64E (η κατάσταση είναι παρόμοια με το CL-415), προωθείται το Sikorsky S-70C FireHawk, μια παραλλαγή του γνωστού μας S-70B του ΠΝ με δεξαμενή 6.5 t νερού και σύστημα αναρόφησης από την θάλασσα σε αιώρηση.
 
Top