Αεροδρόμιο Μακεδονία,αεροσκάφος εκτός διαδρόμου απογείωσης.

  • Thread starter Thread starter low pass
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Αεροδρόμιο Μακεδονία,αεροσκάφος εκτός διαδρόμου απογείωσ

Απο το βίντεο φαίνεται ότι περνάει πάνω απο τη μαρίνα στη Καλαμαριά που είναι περίπου 5 ΝΜ τελική και με το ILS περίπου στα 1500' και τα flaps ειναι retracted. Δεν μπορώ να καταλάβω καλά απο την θέση της κάμερας. Πάντως φαίνεται οτι σε πολύ χαμηλό ύψος βγάζει flaps, ίσως κάτω απο τα 500', που σημαίνει ότι ερχόταν με πολύ μεγάλη ταχύτητα και μάλλον unstabilized.
 
Re: Αεροδρόμιο Μακεδονία,αεροσκάφος εκτός διαδρόμου απογείωσ

Μάλλον;!;! Θα φανούν όλα από το FDR και το πόρισμα και εκεί θα δούμε το "ασήμαντο" της υπόθεσης...
 
Re: Αεροδρόμιο Μακεδονία,αεροσκάφος εκτός διαδρόμου απογείωσ

nanas44 με πρόλαβες,

από τον Εύοσμο που αρχίζει το βίντεο, μέχρι το κατώφλι του 16, είναι κάτι λιγότερο από 9 ναυτικά μίλια. Καλύπτει την απόσταση αυτή σε 1λεπτό και 47 δευτερόλεπτα :thx:

Επειδή είμαι και κουρασμένος, το βγάζετε και εσείς 280κόμβοι μέση ωριαία ταχύτητα???
 
Re: Αεροδρόμιο Μακεδονία,αεροσκάφος εκτός διαδρόμου απογείωσ

Σωστοί. Εκτός αυτού φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού και φαντάζομαι θα συμφωνήσουν όσοι έχουν κάνει την εν λόγω προσέγγιση πάμπολλες φορές ότι είναι σίγουρα ψηλότερη από την κανονική του ILS.
Με τα flaps retracted σχεδόν μέχρι τέλους θυμίζει test landings της Boeing για τη πιστοποίηση του α/φ!
 
Re: Αεροδρόμιο Μακεδονία,αεροσκάφος εκτός διαδρόμου απογείωσ

Δεν με πιάνει ύπνος μετά από αυτό! Δεν μπορεί......μπορεί?

Εκτός και αν υπήρχε πρόβλημα με το upload στο youtube, οι μέσες ταχύτητες (groundspeed), δειχνουν να είναι:

Από τα 9 μέχρι τα 7 μίλια = 300 κόμβοι
Από τα 7 μέχρι τα 4μιση = 300 κόμβοι
Τα τελευταία 4μιση = 260 κόμβοι

Γι'αυτό δεν έγβαζε φλάπς!

Πέστε μου ότι κάνω λάθος!!!

Αυτά είναι εφάμιλα κατορθώματα με κάτι Ινδονησίανικα (Garouda B734 το 2007)

At 07:55:33, when the aircraft was 10.1 miles from the runway, it was 1,427 feet above the initial fix of 2,500 feet published in the approach chart, and the airspeed was 283 knots. The pilot in command descended the aircraft steeply in an attempt to reach the runway, but in doing so, the airspeed increased excessively. As the aircraft was being flown at speeds that were in excess of the wing flaps operation speed, the copilot elected not to extend the flaps as instructed by the PIC. During the approach, the Ground Proximity Warning System (GPWS) alerts and warnings sounded 15 times and the copilot called for the PIC to go around.
The PIC continued the approach with flaps 5 degrees, and the aircraft attained the glideslope near the runway 09 threshold. Flaps 5 degrees is not a landing flap setting. The aircraft crossed the threshold, 89 feet above the runway, at an airspeed of 232 knots, 98 knots faster than the required landing speed for flaps 40 degrees. The wind was north easterly at 9 knots. The groundspeed was 235 knots. The aircraft touched down at an airspeed of 221 knots, 87 knots faster than landing speed for 40 degrees flap. Shortly after touching down, the copilot called, with high intonation, for the PIC to go around.

Και το αεροπλάνο αυτό πέταξε την άλλη μέρα γιά νέες περιπέτειες?
 
Re: Αεροδρόμιο Μακεδονία,αεροσκάφος εκτός διαδρόμου απογείωσ

Φαντάζομαι πως δεν υπάρχουν τελικά φωτογραφίες για να μην της είδαμε εδώ.

(όντως τρομακτική η ryan...)
 
Re: Αεροδρόμιο Μακεδονία,αεροσκάφος εκτός διαδρόμου απογείωσ

Το αεροπλάνο, δεν νομίζω ότι έφυγε ποτέ από SKG. To ίδιο νηολόγιο ήταν σήμερα εκεί, άκρη άκρη, και 3-4 νοματαίοι το σκαλίζανε από κάτω από την άτρακτο, ανάμεσα στα σκέλη προσγείωσης. Αρα μούφα μάλλον για αναχώρηση μετά από λίγες ώρες.

Επιπροσθέτως, δεν υπάρχουν τίποτα τρελές φρενιές στο τέλος του 16. Σημάδια υπάρχουν βέβαια, που δείχνουν ότι προσπάθησε πρίν βγεί, να στριψει και να ελευθερώσει στην τελευταία έξοδο (στον Α). Ούτε με σφαίρες, η στροφή σταμάτησε στις 45 μοίρες (δεν βγήκε τελείως ευθεία). Βλέποντας πού σταμάτησε, Άγιο είχαν όσοι οδηγοί ήταν στο δρόμο της Περαίας εκείνη την ώρα!
 
Re: Αεροδρόμιο Μακεδονία,αεροσκάφος εκτός διαδρόμου απογείωσ

Το περιστατικό στο οποίο αναφέρεστε θεωρείται σύμφωνα με την αεροπορική νομοθεσία ασήμαντο και για του λόγου το αληθές το αεροσκάφος μετά από τεχνικό έλεγχο και με την έγκριση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας συνέχισε για το επόμενο προγραμματισμένο του δρομολόγιο.
Αυτή είναι η απάντηση της Αστρα.!!!!

από gonso
Το αεροπλάνο, δεν νομίζω ότι έφυγε ποτέ από SKG.

καλά μας κοροιδεύει η Αστρα; :roll:
 
Top