Αεροδιακομιδές με c130 και ΕΚΑΒ

  • Thread starter Thread starter oal506a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

oal506a

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
30/06/2013
Μηνύματα
7
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgtl
Καλή σας μέρα
είμαι πλήρωμα ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ Κρήτης και θα ήθελα να σας παραθέσω ενα πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε κατα την παραλαβή και παράδοση περιστατικών στα c130
όταν καλούμαστε να παραδώσουμε η να παραλάβουμε περιστατικά απο τα αεροσκάφη της ΠΑ οι χειριστές δεν σβήνουν τους κινητήρες με αποτέλεσμα να πρέπει να προσεγγίζουμε την πίσω πόρτα με τους κινητήρες αναμμένους.
η κατάσταση εκει πίσω απο τους κινητήρες είναι αποπνικτική με όποια συνέπεια για τους ασθενείς και εμάς .....
κατά τις συνεχόμενες εκκλήσεις μας να σβήσουν τους κινητήρες το πλήρωμα του αεροσκάφους μας ενημερώνει συνεχώς οτι αν σβήσουν δεν ειναι σίγουρο οτι θα καταφέρουν να εκκινήσουν ξανά .η ΥΠΑ σε ερώτηση που κάναμε μας ενημέρωσε οτι κανονικά οφείλει να σβήσει ,αλλα επειδή ειναι στρατιωτικό αεροσκάφος δεν έχουν αρμοδιότητα (η απάντηση ηταν τηλεφωνικός )
θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος κανονισμός που να υποχρεώνει το αεροσκάφος να σβήσει πριν προσεγγίσει το προσωπικό εδάφους .

απ οτι ξέρω στα πολιτικά αεροσκάφη αυτο δεν συμβαίνει ....
ευχαριστώ
ευχαριστώ
 
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο αεροδρόμιο της Ρόδου!
Οι χειριστές λόγω της μικρής παραμονής στην πίστα, ζητάνε απο τον πύργο να παραμείνουν με αναμμένες τις μηχανές. Ο πύργος αφού συμβουλευτεί τον αερολιμενικό έλεγχο, άλλες φορές τους το επιτρέπει, άλλες να παραμείνουν με 2 κινητήρες και άλλες καθόλου. Η προσωπική μου αντίληψη είναι οτι βρίσκεται στην δικαιοδοσία του κάθε αερολιμενικού υπαλλήλου που θα βρίσκεται βάρδια εκείνη τη στιγμή.
Πάντως στις περισσότερες των περιπτώσεων, δεν σβήνουν τους κινητήρες.
 
το θέμα είναι για ποίο λόγο να αναπνέουμε εμείς και οι ασθενείς αυτό το καυσαέριο , αν δεν μπορεί να βάλει μπροστά ας βρουν άλλο τρόπο να κάνουν αεροδιακομιδές (αν και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί σαν χώρα χρησιμοποιούμε c130 που ειναι τόσο κοστοβόρα και οχι κατι μικρότερο όπως κάνουν οι ιδιωτικές εταιρείες )
το ερώτημα ειναι τι μπορούμε να κάνουμε για να σβήνουν .υπάρχει κάποια νομοθεσία η κανονισμός που μπορούμε να επικαλεστούμε ;;;;;η υπα πάντως μας δήλωσε αναρμόδια
 
φιλε oal506a για το καλο του ασθενους σε συμβουλευω να μην το ψαχνεις πολυ το θεμα. Αν σβησουν οι κινητηρες υπαρχει μεγαλο προβλημα να μη ξαναπαρουν μπροστα. καλυτερα λιγο καυσαεριο παρα ενας νεκρος ασθενης επειδη το αεροπλανο που τον παρελαβε χαλασε πριν επιστρεψει
 
φίλε μου λυπάμαι αλλά δεν έχουμε σκοπό να πάθουμε καρκίνο αναπνέοντας αυτο το πράμα το οποίο δεν ειναι καθόλου λίγο....
και αν ειναι χαλασμένα τ αεροπλάνα η δεν μπορούνε ν ανταποκριθούν νομίζω οτι το καλύτερο ειναι να βρουν άλλη λύση και οχι αυτή ....
 
υπαρχουν ενα εκατομυριο λογοι για να πεθανει καποιος.. οχι επειδη παντως μια φορα το μηνα, εστω μια φορα την βδομαδα αναπνεει καυσαερια αεροπλανου για 3 λεπτα...
 
νομίζω οτι χάσαμε το νόημα του θέματος
το ερώτημα είναι αν υπάρχει κανονισμός σχετικός για την ασφάλεια μας
και
ΔΕΝ ειναι μόνο 3 λεπτά είναι πολύ παραπάνω και δεν είναι ασφαλές ούτε για εμάς ούτε για τους ασθενείς ....
 
oal506a":1s38e9s8 said:
το ερώτημα είναι αν υπάρχει κανονισμός σχετικός για την ασφάλεια μας

Δεν υπάρχει. Από τη στιγμή που τίθεται θέμα επανεκκίνησης του κινητήρα και κατ' επέκταση κίνδυνος για το πλήρωμα και τους επιβάτες/ασθενείς του αεροσκάφους, ο κυβερνητης που είναι ο μόνος υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβαίνοντες κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ όσα γραφονται στο manual κι εχει μάθει και στην εκπαίδευση....

Roger and out.
 
Πρώτα απ' όλα παραδέχομαι οτί είμαι εντελώς άσχετος σε τεχνικά θέματα.
Αλλά μου γεννιέται η απορία, πώς είναι δυνατόν σε αεροπλάνο, και ιδιαίτερα σε στρατιωτικό που η λογική λέει οτί έχουν μεγαλύτερες αντοχές, να θεωρείται αβέβαιη η εκκίνηση του κινητήρα μετά το κλείσιμό του; Και πώς αυτό το θέμα δεν παρουσιάζεται και στο αρχικό σκέλος;
 
απ ότι κατάλαβα ο χειριστής κάνει το καλύτερο και ασφαλέστερο για το πλήρωμα και το αεροσκάφος του
οπότε και εμείς θα πρέπει κάνουμε το καλύτερο για την ασφάλεια μας και του ασθενή μας(όπωες έχουμε μάθει στην εκπαίδευση μας :D :D :!: ).... δηλαδή να μην προσεγγίζουμε αν δεν υπάρχει ασφάλεια..δηλαδή αν δεν σβήσει.... κανείς δεν μπορεί να μας υποχρεώσει να το κάνουμε αφού δεν υπάρχει σχετικός κανονισμός.....και ο καθ ένας ας αναλάβει τις ευθύνες του
ευχαριστώ για την ενημέρωση.
 
Top