Αεροδιακομιδές Ασθενών από ΠΑ / ΠΝ / ΑΣ

  • Thread starter Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

panos

First-Class-Member
Εγγραφή
01/06/2003
Μηνύματα
504
Likes
39
Περιοχή
Κορωπί
Website
www.bit.com.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Άνοιξα αυτό το νέο θέμα για να ενημερωνόμαστε για το έργο που επιτελούν τα παλικάρια της Πολεμικής Αεροπορίας, του Πολεμικού Ναυτικού και της Αεροπορίας Στρατού υπό συνθήκες πίεσης χρόνου και πολλές φορές υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες :!:

C130: Επείγουσα μεταφορά

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2007 07:00
Σελίδα: 64, 34 λέξεις, ΠΟΛΙΤΙΚΑ


ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ του πρωθυπουργού και έπειτα από εισήγηση του υπουργού Υγείας ενεκρίθη η μεταφορά με αεροσκάφος C130, Ελληνίδας υπηκόου, ετών 24, στην πόλη Ναντ της Γαλλίας, όπου βρέθηκε μόσχευμα για ταυτόχρονη μεταμόσχευση νεφρού και παγκρέατος.
 
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα.
Έχω να κάνω μια πρώτη ερώτηση για σεφτέ, (....), προς όποιον φίλο γνωρίζει.
Τι απέγιναν - όσα απόμειναν - από κείνα τα κόκκινα Agusta του ΕΚΑΒ; Τα χρησιμοποιούν ακόμα, ή έχουν αποσυρθεί πλήρως;
Αυτά. Ευχαριστώ.
 
Κώστας Ιωάννου":28m302ce said:
Τι απέγιναν - όσα απόμειναν - από κείνα τα κόκκινα Agusta του ΕΚΑΒ; Τα χρησιμοποιούν ακόμα, ή έχουν αποσυρθεί πλήρως;

https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=10367

Τα τρία ελικόπτερα έχουν ενταχθεί στο σμήνος ΕΚΑΒ της Πολεμικής Αεροπορίας και πετούν από την Ελευσίνα σε σχετικά κοντινές αεροδιακομιδές (Κυκλάδες κυρίως, αν και προχθές πήγε Λήμνο). Μπορείς να βρείς στοιχεία για τις καθημερινές αεροδιακομιδές στο site της Π.Α. http://www.haf.gr
 
Ευχαριστώ. Και μια τελευταία ερώτηση. Τα πληρώματα τι είναι; Οι παλιοί τους χειριστές, (συνταξιοδοτημένοι ΠΑ κλπ), ή εν ενεργεία χειριστές της Πολεμικής;
 
Κώστας Ιωάννου":34c7kq3a said:
Ευχαριστώ. Και μια τελευταία ερώτηση. Τα πληρώματα τι είναι; Οι παλιοί τους χειριστές, (συνταξιοδοτημένοι ΠΑ κλπ), ή εν ενεργεία χειριστές της Πολεμικής;
Αυτά μόνο με e-mail γιατί απαγορεύεται από τον κανονισμό του forum.
 
Κώστας Ιωάννου":3kaax3as said:
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα.
Έχω να κάνω μια πρώτη ερώτηση για σεφτέ, (....), προς όποιον φίλο γνωρίζει.
Τι απέγιναν - όσα απόμειναν - από κείνα τα κόκκινα Agusta του ΕΚΑΒ; Τα χρησιμοποιούν ακόμα, ή έχουν αποσυρθεί πλήρως;
Αυτά. Ευχαριστώ.


Πολλά περισσότερα στοιχεία όχι μόνο για τα Agusta A109 Power αλλα και για όλα τα εναέρια της χώρας, υπάρχει εκτενές θέμα στο τεύχος 13 του RBF.
http://www.11aviation.com/index.php
 
Από αυτή την σελίδα μπορείτε να ενημερώνεστε για τις αεροδιακομιδές που πραγματοποιεί η Π.Α. Ενημερώνεται σχεδόν καθημερινά μιας και το έργο της είναι αρκετά βαρύ και δύσκολο.
 
Φίλε sv1xv πώς μπορώ να βρω το email σου? Κάνω μια εργασία για την ιστορία των αεροδιακομιδών στην Ελλάδα και την κατάσταση σήμερα. Φαίνεται πως μπορείς κάπως να με βοηθήσεις. Please καίγομαι...
Ευχαριστώ
 
Check this out
Δεν μπορούμε να θέσουμε σε κίνδυνο την ασφάλεια του πληρώματος του ελικοπτέρου για έναν παππού 80 ετών

Απάντηση του ΕΚΑΒ στον δήμαρχο Σύμης για διενέργεια αεροδιακομιδής την 7/2/10... Να πώ τώρα κάτι? Άσε πρώτα, μπάς και φιλοτιμηθεί να απαντήσει το ΕΚΑΒ και βλέπουμε...
:arrow: http://www.verena.gr/nea-dodekaniso...n-deixnei-perifronisi-stoys-gerontes-masypost
ΥΓ
Πληροφοριακά, ο παππούς ΦΥΣΙΚΑ απεβίωσε...
 
Δεν έχω κανένα λόγο να υπερασπιστώ τους γιατρούς ή το ΕΚΑΒ ή το ΕΣΥ. Ίσα ίσα που η γνώμη μου για αυτά είναι πολύ αρνητική. Αλλά, για στάσου ένα λεπτό (όχι εσύ φίλε ΟΑ701 - ο συντάκτης του άρθρου λέω). Ποιός αποφασίζει για τις αεροδιακομιδές; Ποιός γνωρίζει αν τα πληρώματα κινδυνεύουν; Ποιός καθορίζει το ποιά ψυχή αξίζει και ποιά όχι;
Νομίζω πως ο φίλτατος αρθρογράφος τα παραλέει λίγο. Η διάσωση από πλοίο στην Πύλο που είχα παραθέσει τις προάλλες, έγινε για έναν 90χρονο με καρδιακό. Αυτή ήταν όντως αποστολή high risk (καιρός-πλοίο κλπ). Ποιός θα έλεγε να μην πάμε;
Τα πράγματα είναι απλά και μεθοδικά, για να μην έχουμε παρεξηγήσεις, κολοκυθιές και "μπαλάκια":
Οι γιατροί των κατά τόπους ιατρείων, εξετάζουν τους ασθενείς κατά περίπτωση. Υπάρχει συγκεκριμένος μπούσουλας συμπτωμάτων που επιτρέπουν στον τοπικό γιατρό να αιτηθή αεροδιακομιδής.
Το αίτημά του προωθείται στο ΕΚΑΒ, το οποίο δεν είναι υπεύθυνο για τίποτε άλλο παρά:
:arrow: Να ρωτήσει το ΓΕΑ για το αν διατίθεται κατάλληλο μέσο
:arrow: Να διαθέσει γιατρό και τραυματιοφορέα/νοσηλευτή, αν το μέσο διατίθεται.
Το ΓΕΑ ρωτάει μεταξύ άλλων και το κέντρο επιχειρήσεων της Ελευσίνας, το οποίο έχει επαφή με τους κυβερνήτες των μέσων που εκτελούν τις διακομιδές, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι να αποδεχθούν ή αρνηθούν την αποστολή με βάση τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες.

Με λίγα λόγια,
Μια διακομιδή γίνεται:
:arrow: Αν τα συμπτώματα του ασθενούς το απαιτούν
:arrow: Αν υπάρχει διαθέσιμο μέσο (πάντα υπάρχει εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων)
:arrow: Αν κάνει ο καιρός (σπανίως δεν κάνει - ακόμη κι αν υπάρχει πρόβλημα, περιμένουμε λίγο και ο καιρός φτιάχνει, ή δοκιμάζουμε εναλλακτικές διαδρομές).
Μια διακομιδή μπορεί να ματαιώσει:
:arrow: Ο κυβερνήτης του μέσου, για λόγους ασφαλείας πτήσεων (όποιο κι αν είναι οι λόγοι που την επηρεαζουν)
:arrow: Το ΓΕΑ, αν το μέσο που διατέθηκε για την διακομιδή, χρειάζεται για κάποιον πιο επείγοντα λόγο (φυσική καταστροφή, αεροπορικό ατύχημα, πόλεμος, κλπ).

Ο προϊστάμενος του ΕΚΑΒ, το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ελέγξει αν τα συμπτώματα του ασθενούς, δικαιολογούν την απαίτηση διακομιδής. Ούτε μπαίνει στο μέσο, ούτε θα μπει ποτέ, ούτε γνωρίζει την ασφάλεια πτήσεων, ούτε έχει λόγο να τη γνωρίσει. Τον ενδιαφέρει να βγει ανώδυνα η βάρδια του και δεν παίρνει ιδιωτικές πρωτοβουλίες που θα του κόστιζαν τη θέση του. Όπως κάθε δημόσιος υπάλληλος. Είτε καλό αυτό, είτε κακό, έτσι έχει το πράγμα. Αλλιώς, θα μάθετε την επόμενη εβδομάδα για την απόλυση του διοκητή του ΕΚΑΒ, που αρνήθηκε διακομιδή σε 80χρονο...
 
Top