- Εγγραφή
- 04/05/2004
- Μηνύματα
- 6.811
- Likes
- 3.361
- Περιοχή
- LGAT, East Terminal
- Website
- www.flickr.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Σε πρόσφατη πτήση μου θέλησα να αγοράσω ένα προϊόν από το shop on board αλλά δυστυχώς υπήρχε ένα τελευταίο και το είχε ήδη προλάβει κάποιος άλλος επιβάτης που καθόταν μερικές σειρές μπροστά από μένα.
Επειδή τυχαίνουν τέτοια περιστατικά ή ακόμα να μην υπάρχει καν ένα συγκεκριμένο προϊόν σε μια πτήση, με αποτέλεσμα και η ίδια η εταιρία να χάνει έσοδα από αγορές αλλά κι ο επιβάτης να μένει δυσαρεστημένος, θα ήταν καλό και για τις δύο πλευρές να μπορούσες να "προπαραγγείλεις" όποιο προϊόν θες ώστε να είναι σίγουρα διαθέσιμο για σένα στην επερχόμενη πτήση σου. Το περιοδικό του Shop on Board υπάρχει ήδη on line στο site οπότε θα ήταν εύκολο να βρεις κάτι που θες.
Αυτό γνωρίζω ότι το κάνει πχ η KLM και μάλιστα μπορείς είτε να το παραγγείλεις ονομαστικά για μια συγκεκριμένη πτήση που θα ταξιδεύεις (και εφόσον το άτομο που παραγγέλνει και αυτό που ταξιδεύει είναι το ίδιο), είτε το παραγγέλνεις να έρθει σπίτι σου με κάποια έξτρα χρέωση για τα μεταφορικά. Και στις 2 περιπτώσεις αυτό γίνεται μετά το log in με την κάρτα μιλίων και η αγορά μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με χρέωση είτε με εξαργύρωση μιλίων.
Στο τηλεφωνικό κέντρο της Aegean δεν γνώριζαν αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και με παρέπεμψαν στην online φόρμα επικοινωνίας όπου και συμπλήρωσα και αναμένω απάντηση.
Επειδή τυχαίνουν τέτοια περιστατικά ή ακόμα να μην υπάρχει καν ένα συγκεκριμένο προϊόν σε μια πτήση, με αποτέλεσμα και η ίδια η εταιρία να χάνει έσοδα από αγορές αλλά κι ο επιβάτης να μένει δυσαρεστημένος, θα ήταν καλό και για τις δύο πλευρές να μπορούσες να "προπαραγγείλεις" όποιο προϊόν θες ώστε να είναι σίγουρα διαθέσιμο για σένα στην επερχόμενη πτήση σου. Το περιοδικό του Shop on Board υπάρχει ήδη on line στο site οπότε θα ήταν εύκολο να βρεις κάτι που θες.
Αυτό γνωρίζω ότι το κάνει πχ η KLM και μάλιστα μπορείς είτε να το παραγγείλεις ονομαστικά για μια συγκεκριμένη πτήση που θα ταξιδεύεις (και εφόσον το άτομο που παραγγέλνει και αυτό που ταξιδεύει είναι το ίδιο), είτε το παραγγέλνεις να έρθει σπίτι σου με κάποια έξτρα χρέωση για τα μεταφορικά. Και στις 2 περιπτώσεις αυτό γίνεται μετά το log in με την κάρτα μιλίων και η αγορά μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με χρέωση είτε με εξαργύρωση μιλίων.
Στο τηλεφωνικό κέντρο της Aegean δεν γνώριζαν αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και με παρέπεμψαν στην online φόρμα επικοινωνίας όπου και συμπλήρωσα και αναμένω απάντηση.
Last edited: