Aegean missed approach

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

CONFIG2

Business-Class-Member
Εγγραφή
04/12/2006
Μηνύματα
366
Likes
0
Περιοχή
30W
Μολις με πηρε τηλεφωνο(22.00) απο Ροδο ενας φιλος που θα πεταγε με A3 για Αθηνα.Οπως μουπε, το αεροπλανο εκανε ενα ή δυο missed approaches (γυρω στις 21.20 τοπικη) και κατεληξε στην Κω.Λιγο μετα προσγειωθηκε κανονικα ενα Dash , ξερει κανεις τιποτα;
 
Re: Ξερει κανεις τιποτα σχετικο?

CONFIG2":21ymd3h4 said:
Μολις με πηρε τηλεφωνο(22.00) απο Ροδο ενας φιλος που θα πεταγε με A3 για Αθηνα.Οπως μουπε, το αεροπλανο εκανε ενα ή δυο missed approaches (γυρω στις 21.20 τοπικη) και κατεληξε στην Κω.Λιγο μετα προσγειωθηκε κανονικα ενα Dash , ξερει κανεις τιποτα;

Αγαπητέ συνάδελφε νομίζω έχεις πετάξει εκατοντάδες φορές στη Ρόδο αν δεν κάνω λάθος. Όποτε ΞΕΡΕΙΣ :wink: την ώρα της προσγείωσης ο άνεμος ανεβαίνει καμιά φορά πάνω από το όριο όταν το α/φος είναι "short final" (Α3 & ΟΑ έχουν το ίδιο όριο έντασης και καθετότητας για τη Ρόδο). Ο κυβερνήτης της Α3 έκανε δύο Go Arounds και πήγε στο αεροδρόμιο εναλλαγής που ήταν η Κως. Όταν ο άνεμος μετά από 1 ώρα κατέβηκε κάτω από τα ανώτατα όρια, απογειώθηκε από Κω και πήγε κανονικά στη Ρόδο.

Είναι κάτι που συμβαίνει καμια 150αρια φορές :) το χρόνο και στις 2 εταιρίες. Δεν ξέρω άν έγινε κάτι (μυστήριο) :roll:
Μήπως ξέρεις εσύ κάτι παραπάνω :?:

Avidriver 8)
 
Οταν ο ανεμος ειναι νοτιος και ισχυρος στην ροδο ειναι πολυ δυσκολο. Αρκετοι οταν το γνωριζουν δεν απογειωνονται καν αν εχουν προορισμο την LGRP. Πολλα εχουν συμβει εκει λογω των ανεμων οπως να σας θημησω εκεινο το 737 που χτυπισε το leading edge flap κατα την προσγειωση και απο οτι θυμαμαι προσφατα και ενα ATR ειχε καποιο προβλημα. Τωρα για τα συγκεκριμενα go arounds θα γνωριζει σιγουρα καποιος ο οποιος βρισκοταν ''μπροστα'' στην πτηση της Α3. Επειδη απογειωθηκε ενα dash αργοτερα δεν σημαινει οτι ηταν ολα μια χαρα την στιγμη της προσγειωσης της πτησης της Α3. Ο ανεμος μπορει να αλλαξει σε 30-40 secs χωρις προηδοποιηση (οπως αναφερει και το βιβλιο meteorology της OAT για atpl). Ακομα μπορει να υπηρχε καποιο windshear στο final και ισως για αυτο το dash δεν ειχε προβλημα οπως αναφερεσαι. Anyway για μενα αυτα που λεω ειναι εικασιες εννοιται.
 
Top