Σήμερα ήμουν στην πτήση Α3 905 Λάρνακα-Αθήνα όταν λίγο πριν πατήσουμε στο έδαφος γύραμε απότομα στα δεξιά και ο πιλότος έδωσε ώθηση στους κινητήρες και μας σήκωσε για να δοκιμάσει ξανά.
Μας είπε πως δεχθήκαμε δυνατό αέρα που ήταν εκτός επιτρεπόμενων ορίων και στη δεύτερη προσπάθεια μας έδωσαν άλλο διάδρομο προσγείωσης όπου οι συνθήκες όπως μας είπε ο πιλότος ήταν "λίγο καλύτερες".
Προς έκπληξη μου βγαίνοντας από το αεροδρόμιο παρατήρησα πως δε φυσούσε δυνατός αέρας. Η ερώτηση μου δεν έχει κανένα ίχνος ειρωνίας, εγώ πιστεύω τον πιλότο, απλά θέλω να μάθω αν γίνεται να υπάρχει σχεδόν άπνοια στο αεροδρόμιο και ξαφνικά να έρχεται στιγμιαίος δυνατός αέρας.
Επίσης κάποια άλλη απορία που έχω εδώ και καιρό... οι άνεμοι που πνέουν στο έδαφος, επηρεάζουν τις αναταράξεις στους αιθέρες; Δηλαδή αν το μετεωρολογικό δελτίο λέει πως αύριο στο Αιγαίο θα πνέουν πολύ ισχυροί άνεμοι εντάσεως 8 μποφόρ, αυτό σημαίνει πως η περιοχή στο Αιγαίο για τα αεροπλάνα θα έχει αναταράξεις;
Μας είπε πως δεχθήκαμε δυνατό αέρα που ήταν εκτός επιτρεπόμενων ορίων και στη δεύτερη προσπάθεια μας έδωσαν άλλο διάδρομο προσγείωσης όπου οι συνθήκες όπως μας είπε ο πιλότος ήταν "λίγο καλύτερες".
Προς έκπληξη μου βγαίνοντας από το αεροδρόμιο παρατήρησα πως δε φυσούσε δυνατός αέρας. Η ερώτηση μου δεν έχει κανένα ίχνος ειρωνίας, εγώ πιστεύω τον πιλότο, απλά θέλω να μάθω αν γίνεται να υπάρχει σχεδόν άπνοια στο αεροδρόμιο και ξαφνικά να έρχεται στιγμιαίος δυνατός αέρας.
Επίσης κάποια άλλη απορία που έχω εδώ και καιρό... οι άνεμοι που πνέουν στο έδαφος, επηρεάζουν τις αναταράξεις στους αιθέρες; Δηλαδή αν το μετεωρολογικό δελτίο λέει πως αύριο στο Αιγαίο θα πνέουν πολύ ισχυροί άνεμοι εντάσεως 8 μποφόρ, αυτό σημαίνει πως η περιοχή στο Αιγαίο για τα αεροπλάνα θα έχει αναταράξεις;