Aegean Airlines E-Ticket -Οδηγός για οικονομικά εισιτήρια-

  • Thread starter Thread starter flightnumber
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Akis":3iqm5h74 said:
@flightnumber
Δώσε μας ένα παράδειγμα να πάμε όλοι μας στο aegeanair.com να το τσεκάρουμε και να το δούμε με τα ματάκια μας. Όλα τα υπόλοιπα δεν μας βοηθούν, μιας και στο παράδειγμα με τον κ. Μήτσο εγώ βγάζω EUR 96,32 και όχι EUR 108,32 όπως εσύ!

Σήμερα ούτε και γώ βρίσκω ένα παράδειγμα "απτό".
Επιφυλάσσομαι όμως να σας στείλω όχι 1 αλλά 4 εισιτήρια με το "γνωστό" πρόβλημα.(και με διαφορετικούς οικονομικούς ναύλους)
Θα το πράξω όμως αφότου μιλήσω με την ίδια την εταιρία.

Όμως ένα άλλο σημείο που "μπάζει" το σύστημα είναι το εξής.
Π.Χ. CHQ-ROM 15/06 - 18/06 ROM-CHQ Το σύστημα βγάζει error 310 "Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στην οικονομική θέση,προσπαθήστε για διακεκριμένη".
Πράγμα που δέν ισχυει.Γιατι άμα τσεκάρετε τα flight segments υπάρχουν ακόμα και ναυλοι 19Ευρω εσωτερικού + 39Ευρώ εξωτερικού.Με αποτέλεσμα ένας να μήν μπορεί έχει 1 εισίτήριο για το ταξίδι του,να βάζει στο νετ 2 φορές την πιστωτική του κάρτα και το χειρότερο να επιβαρύνεται 2 φορές τους φόρους του ΕΛ.ΒΕΝ.
Πράγμα που τόνισαν και αλλοι φίλοι παραπάνω.
Επίσης άμα πας στα εκδοτήρια του αεροδρομίου πέρνουν γύρω στα 15Ευρώ για να σου βγάλουν εισιτήριο.Και το ίδιο μου συνέβει όταν πήρα τηλέφωνο στη Ρώμη στα γραφεία της aegean.Μου είπαν 15Ευρώ για την τηλεφωνική κράτηση.

Δεν είμαι σε καμμία περίπτωση κατά της εταιρίας ή των ηλεκτρονικών εισιτηρίων.Αλλά τουλάχιστον να δουλεύουν λίγο σωστά και με διαφάνεια...
 
flightnumber":hca9u58u said:
Επίσης άμα πας στα εκδοτήρια του αεροδρομίου πέρνουν γύρω στα 15Ευρώ για να σου βγάλουν εισιτήριο.Και το ίδιο μου συνέβει όταν πήρα τηλέφωνο στη Ρώμη στα γραφεία της aegean.Μου είπαν 15Ευρώ για την τηλεφωνική κράτηση.

Δεν είμαι σε καμμία περίπτωση κατά της εταιρίας ή των ηλεκτρονικών εισιτηρίων.Αλλά τουλάχιστον να δουλεύουν λίγο σωστά και με διαφάνεια...

Σε αυτό το σημείο να διευκρινίσω ότι οι 19ρηδες και 39ρηδες ναύλοι αφορουν μόνο point-to-point ταξίδια και άρα δεν εφαρμόζονται σε ταξίδια με ενδιάμεσο σταθμό (πολιτική που εφαρμόζουν οι περισσότερες εταιρίες χαμηλών ναύλων) έτσι, είναι λογικό που το σύστημα δεν βρίσκει διαθέσιμες θέσεις, δεδομένου ότι οι κανονισμοί του ναύλου δεν του επιτρέπουν fare combination ή add-ons.

Από 1ης Μαρτίου, όλες οι εκδόσεις εισιτηρίων Α3 που γίνονται από τα εκδοτήρια της εταιρίας, τα ταξιδιωτικά γραφεία και το call centre επιβαρύνονται με €10 στο εσωτερικό και €20 στο εξωτερικό ανά εκδοθέντα αριθμό εισιτηρίου.

Το ναύλο υπέρ ελληνικού δημοσίου, όντως τον πληρώνεις δυο φορές στην περίπτωση που περιγράφεις, αλλά δοκίμασες να ζητήσεις τον υπερβάλοντα χρεωθέντα φόρο πίσω; Ίσως το εκδοτήριο του αεροδρομίου να μπορέσει να κάνει κάτι και για σένα, κάνοντας αυτό που οι counters αποκαλούμε GR TAX EXEMPT. Θα πρέπει να τους προσκομίσεις τις αποδείξεις των ηλεκτρονικών εισιτηρίων. Αν δεν το κάνουν και τότε, έχεις κάθε λόγο να διαμαρτυρηθείς...
 
Συμφωνω ως προς το οτι για να βρεις σε ενα η περισσοτερα δρομολογια την τιμη 19 η 39 Ε θα πρεπει σχεδον παντα το λιγοτερο 15-20 μερες και να λες οτι εισαι τυχερος.Σε αυτες τις χαμηλες χρεωσεις υπαρχουν διαφορετικα συμβολα.Η πιο φτηνη ειναι η θεση Χ, μηνες πριν την ημερομηνια του ταξιδιου.Ειναι οντως point to point οποτε ναι ειναι καλυτερο να βγαλεις 2 ξεχωριστα εισητηρια πολυ νωρις,αλλα φυσικα θα υποστεις την μικρη ταλαιπωρια των αποσκευων αφου θα κανεις 2 φορες check in.Απο τη Θεσσαλονικη σε κανεναν εσωτερικο προορισμο δεν ισχυει η προσφορα,αλλα ισχυουν οι ιδιες τιμες οπως και στις ανταποκρισεις μεσω Αθηνων.Για παραδειγμα η πιο συνειθησμενη τιμη απο Θεσσαλονικη για Μυτιληνη οπου η Α3 πεταει χειμωνα-καλοκαιρι απευθειας ειναι 99Ε χωρις φορους.Το ιδιο δινει και Θεσσαλονικη Χιο μεσω Αθηνας φυσικα με 2 ξεχωριστες πτησεις.Για λογους ισοτητας το κανει;η μαλλον ξερει οτι απο Θεσσαλονικη γεμιζει στανταρ...
 
jetflight":2k86m93l said:
η μαλλον ξερει οτι απο Θεσσαλονικη γεμιζει στανταρ...

Μηπως λοιπον θα επρεπε να αυξησουν τις συχνοτητες? Λεω τωρα...

Αν δεν κανω λαθος για Λεσβο απο Θεσσαλονικη πεταει το χειμωνα 2 φορες την εβδομαδα ενω η ΟΑ εχει γυρω στις 7-8 πτησεις. Γενικα τα νησια του Αν. Αιγαιου (απο Λημνο μεχρι Ροδο) εχουν μεγαλη κινηση απο Θεσ. και η Α3 δεν το εχει καταλαβει καλα ακομα... Μονο για Ροδο εχει σχεδον καθημερινη πτηση, με τις γνωστες τιμες "προσφορας"...

Αν εμπαιναν σωστα δρομολογια, τοτε στα ΑΤ4 της ΟΑ δεν θα γινοταν ο χαμος που γινεται τωρα (με τις γνωστες λιστες αναμονης και τα λοιπα...)
 
Ετσι ειναι τα πραγματα δυστυχως.Η Α3 εχει προτιμησει νησια στα οποια δεν υπαρχει η ψευτοαγονη γραμμη των ΟΑ η οποια ειδικα το καλοκαιρι φερνει προβληματα.Η Θεσσαλονικη χρειαζεται περισσοτερες πτησεις με το εσωτερικο,αλλα δυστυχως δεν φταει μονο η Α3 που πληρωνεις 100Ε την πιο φτηνη τιμη για αμεσες συνδεσεις εσωτερικου.Οι ΟΑ φταινε που βολευονται με τις αγονες γραμμες,και με τον απελπιστηκα μικρο και ανεπαρκη στολο των 2 ΑΤ4!,αλλα και οι τοπικες κοινωνιες που νομιζουν οτι πετανε φτηνα με αυτο το αναχρονιστικο συστημα.Και στη Ροδο πεταει το χειμωνα με 2 εβδομαδιαιες πτησεις με 733 οπως και στη Μυτιληνη,οχι καθημερινα.
 
Αυτα τα καημενα τα ΑΤ4 και που δεν πετανε... Κερκυρα, Πρεβεζα, Ζακυνθο, Κεφαλονια, Χιο, Σαμο, Λημνο, Ροδο, Λεσβο, Σκυρο, Ηρακλειο, Χανια, Αλεξανδρουπολη, Σητεια μεχρι και Κωνσταντινουπολη πετανε... τι να σου κανουν σαν τον Βεγγο πανε... Σε λιγο και Καλαματα.
Και δεν ειναι μονο ο στρατος που τα χρησιμοποιει... ειναι ενα καρο κοσμος που δουλευει στα νησια και ειναι απο Β.Ελλαδα.

Τι να πω... Με την παραλαβη των 320, ας ανεβασει η Α3 2 AR1 πανω και λυθηκε το προβλημα.

Οσο αφορα τα 19EUR δε ξερω τι συμβαινει, για Γερμανια μπορεις να βρεις 39EUR απο Θεσσαλονικη, για εσωτερικο μονο για Αθηνα.
 
Δε νομίζω ότι το αρχικό ζητούμενό μας ήταν να φτάσουμε και πάλι σε συγκρίσεις ΟΑ και Α3. Το θέμα είναι κάποια ασάφεια ως προς την τιμολόγηση κάποιων ιντερνετικών εισιτηρίων της Α3, που ανέφερε κάποιο μέλος, και το πώς λειτουργεί η διαδικασία κράτησης ενός τέτοιου εισιτηρίου.

Επίσης, πρόσφατα, η ERA, της οποίας μέλος είναι και η Α3, δίνει μία ειδική διάκριση, σε όλες εκείνες τις αεροπορικές εταιρίες οι οποίες σου λένε από τα πρώτα βήματα της κράτησης, το συνολικό ποσό που θα πληρώσεις για την αγορά αυτή. Πρόκειται για το PLAIN FARES CAMPAIGN. Οι εταιρίες που πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις, τους επιτρέπεται να βάλουν το σχετικό σήμα στην ιστοσελίδα τους.

http://www.eraa.org/fly-europe/PlainFaresCampaign.php

Τι ρωτήσατε; Αν είναι και η Α3 μέσα; Όχι.... ακόμα τουλάχιστον.


ΓΙΑ ΤΙΣ POINT2POINT ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ:
Στο σημείο αυτό να προσθέσω μία ακόμη λεπτομέρεια. Στο αριστερό μέρος του κάθε flight segment, θα βρείτε ένα κουτάκι με ένα "i" μέσα. Αν πατήσετε εκεί, θα σας ανοίξει μία λίστα με τα διαφορα RBD's. Αν λοιπόν θελήσετε να αγοράσετε ένα ακριβότερο εισιτήριο που να μην υπόκειται σε περιορισμούς, δηλαδή να μπορείτε να αλλάξετε την ημερομηνία ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να επιλέξετε Υ, Μ, L, Κ. Το Χ επιτρέπει αλλαγές με €15 σύν διαφορά στον αμέσως επόμενο διαθέσιμο ναύλο, στην περίπτωση που στη νέα πτήση σας δεν υπάρχει X διαθέσιμο. Τα U, V και Τ δεν επιτρέπουν καμία αλλαγή.
 
Σχετικά με τα εισιτήρια των 19 ευρώ και των 39 εξωτερικού θα ήθελα να ρωτήσω νομικά είναι σωστό να χανεις το ναυλο αν δεν ταξιδέψεις?δε θα μπορούσαν με μια επιβάρυνση να κάνεις αλλαγή?και να πληρώσεις επιπλέον τη διαφορά του ναύλου όποια ημερομηνία ήθελες να ταξιδέψεις?Το ξέρω ότι το τονίζει ότι δεν γινονται αλλαγές και δεν παίρνεις χρήματα πίσω. Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι νόμιμο?Εφόσον είναι εταιρεία παροχής υπηρεσιών?
 
Από την στιγμή που το λέει, δεν νομίζω να είναι παράνομο. Άλλωστε σου λέει ότι ή ταξιδεύεις φθηνά μια συγκεκριμένη ημερομηνία, ή γιοκ. Το σπαστικό με την Α3 είναι ότι δεν μπορείς στην κράτηση μέσω νετ να διαλέξεις έναν ακριβότερο αλλά πιο flexible ναύλο, παρά μόνο όταν τελειώσουν οι πολύ φθηνοί και restricted.
 
Εάν δεν ταξιδέψεις χάνεις τα λεφτά σου (σου παρέχει μια υπηρεσία την οποία εσύ όμως δεν θέλεις να έχεις, μιας και άλλαξαν τα πλάνα σου ... δεν σου φταίει αυτή) πλην όμως αυτών που πλήρωσες σαν φόρο. Αυτά τα χρήματα λογικά η εταιρία πρέπει να σου τα επιστρέψει!
 
Top