Α/Φ της Π..Α. με 25χρονια Υπηρεσίας χωρίς Θανατηφόρο Ατύχημα

  • Thread starter Thread starter Σάββας
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Σάββας

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2009
Μηνύματα
39
Likes
0
Το Α/Φ Do-28d2 Της Π.Α. συμπλήρωσε 25 χρόνια υπηρεσίας χωρίς θανατηφόρο ατύχημα!! :great: :great:
Το γεγονός αυτό -πιθανόν- να είναι και το μοναδικό στην ιστορία των Αεροποριών ολου του Κόσμου.
Ο συγκεκριμένος τύπος σε γενικές γραμμές θεωρείται από τα ασφαλέστερα ιπτάμενα μέσα, δεδομένου ότι, αναλογικά με τα Α/Φ που κατασκευάστηκαν, τις Αεροποριες (ή αεροπορικές εταιρίες ) που τα εκμεταλλεύτηκαν καθώς και τις εξόδους/ώρες που 'έβαλαν',τα ατυχήματα που υπήρξαν ήταν ελάχιστα.

Το πρώτο απο τα 'SKYSERVANT' παρελήφθη τον Νοεμβριο του 1983 απο την G.A.F.

http://www.worldwide-military.com/.../DO-28%20(HAF).jpg
http://www.ellinikos-stratos.com/.../images/do-28d.jpg

αληθεια... Γνωρίζετε κάποιον άλλο τυπο Α/Φ ή Ε/Π με τέτοιο ρεκορ??
 
Αν θυμάμαι καλά τα RF-84F της ΠΑ είχαν συμπληρώσει 30+ χρόνια χωρίς θανατηφόρο ατύχημα. Μεγάλο κατόρθωμα για τζέτ πρώτης γενιάς. Για άλλες αεροπορίες δεν έχω βρεί πουθενά τέτοια στοιχεία, πιθανόν όμως να έχει γίνει κι αλλού παρόμοιο ρεκόρ.

Τα 25 χρόνια των Do-28 βέβαια δεν είναι και λίγο πράγμα, μακάρι να υπάρξουν και άλλοι τύποι αεροσκαφών που θα τερματίσουν την υπηρεσία τους χωρίς ατυχήματα, τουλάχιστον θανατηφόρα.
 
δυστυχώς δεν έχει την προβολή που απαιτείται.
Δυστυχώς η Π.Α. παρακολουθεί ΜΟΝΟ τους άθλους των Μαχητικών Α/Φ
Ευτυχώς Οσοι πεταξαν και πετουν με D0-28 skyservant είναι ΟΛΟΙ ZΩNTANOI.
 
Δεν πιστεύω πως μπορείς να συγκρίνεις το εν λόγω κατόρθωμα με αντίστοιχα αεροσκάφη των μεγάλων κατασκευαστών, διότι αναλογικά πάνε όλα:

1. Πόσα αεροσκάφη ΔΟ-28 skyservant υπάρχουν παγκοσμίως;
2. Πόσους επιβάτες έχουν μεταφέρει αθροιστικά όλα αυτά τα χρόνια;

Τα 737 της Boeing αριθμούν ουκ ολίγα ατυχήματα. Αλλά έχουν μεταφέρει εκατομμύρια εκατομμυρίων επιβάτες, και οι ώρες πτήσης τους είναι πολλαπλάσιες του DO-28. Ξέρεις τί σημαίνει αυτό; ότι αν υπάρξει ένα ατύχημα του DO-28, τότε ο αριθμός των νεκρών ως προς το συνολο των ανθρώπων που πετάξαν με το εν λόγω αεροσκάφος έρχεται τούμπα και θα καταστεί λιγότερο ασφαλές από πολλά σύγχρονα ή γνωστά και εμπορικά αεροσκάφη (σύμφωνα με τα ψυχρά νούμερα, όχι ότι με ένα ατύχημα θα γίνει επικίνδυνο)

Θεωρώ μεγαλύτερο κατόρθωμα το ότι δεν υπάρχει θανατηφόρο ατύχημα στα Β-777, τα οποία έχουν μια 15ετια στην αγορά, αλλά είναι πολλά και μεταφέρουν μεγάλο αριθμό επιβατών.

Επιπλέον τα μεγαλύτερα αεροσκάφη είναι περίπλοκα και στην κατασκευή και τη συντήρησή τους, κάτι που δε θα συμβαίνει με αεροσκάφη μικρότερα. Δεν προχωρώ σε λεπτομέρειες διότι δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου και μπορεί να κάνω λάθος. Τα παραπάνω όμως ισχύουν γιατί είναι κοινή λογική.

edit: Ξαναδιαβάζοντας είδα πως αναφέρεσαι σε πολεμικη αεροπορία ίσως (το Π.Α. το εξέλαβα σαν Πολιτική Αεροπορία). Για τέτοια δε γνωρίζω οπότε θεώρησέ την άκυρη την κουβέντα. Εκτός κι αν μιλάς γενικά για αεροσκάφη οποιασδήποτε μορφής.
 
Θα συμφωνήσω με τον Hunting a Shadow. Αυτά τα πράγματα βασίζονται σε αναλογίες. Πάρε παράδειγμα το C-17. Στους αιθέρες εδώ και 18 χρόνια, με άπειρες ώρες πτήσεις και εκατομμύρια φαντάρους πήγαιν-έλα. Έχει φάει το Ιράκ, το Αφγανιστάν και τον Γ' Βαλκανικό πόλεμο με το κουτάλι, χώρια τους υπόλοιπους "παιδότοπους" των Αμερικανών . Αυτά τα τελευταία 18 χρόνια που πετάει, το DO-28 το τρώει ο.. ήλιος όλη μέρα (τις περισσότερες μέρες).
 
θα συμφωνήσω μαζί σας για τις αναλογίες εξόδων/ωρών/μτφ επιβατών κλπ.
Δεν παυει ομως να είναι ένα Α/Φ με ημερολογιακό ρεκόρ που το κατέχει η χώρα μας.
Ο συγκεκριμένος τύπος ΕΧΕΙ ατυχηματα,τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμιως.
Ωστόσο -όπως ξαναέγραψα παραπάνω- κανένα από τα δικά μας δεν είχε τραγικό τέλος.
Τελικά Γνωρίζετε Κανένα Με Μεγαλύτερο Ρεκόρ?

Υ.Γ.: ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ Α/Φ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ..Ο ΗΛΙΟΣ (lol)

more info:
http://www.redstar.gr/Foto_red/Air_PowerDo28D.html
 
Σάββας":3pjsyb2g said:
Τελικά Γνωρίζετε Κανένα Με Μεγαλύτερο Ρεκόρ?

Είμαι περίεργος να δώ πόσες φορές θα το ρωτήσεις ακόμα!!! :evil:
 
Σάββας":m0eyfmus said:
Τελικά Γνωρίζετε Κανένα Με Μεγαλύτερο Ρεκόρ?
Υ.Γ.: ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ Α/Φ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ..Ο ΗΛΙΟΣ (lol)

Σάββα έχεις πάρει χαμπάρι ότι το "Θανατηφόρο Ατύχημα" όπως το περιγράφεις είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ παρελειπόμενο της γκαντεμιάς περισσότερο από όλα τα άλλα?
Το 90% των αεροπορικών ατυχημάτων (ειδικα την τελευταία 15ετία) θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αν ένας από του 3-4 καθοριστικούς παράγοντες που έπαιξε ρόλο στο ατύχημα απλά δεν υπήρχε.

Και εξηγούμαι... Λέω καθοριστικούς παράγοντες (όχι αιτίες ατυχήματος που γράφουν τα πορίσματα).
ΠΧ αεροσκάφος λόγω βλάβης κινητήρα (και ταυτόχρονα λίγο μετά το V1), μια ζεστή μέρα δεν καταφέρνει να "σηκωθεί" και τελικά διαλύεται με απαντες νεκρούς...
Ναι αιτία είναι η βλάβη του κινητήρα, αλλά αν είχε πχ 25 βαθμούς και όχι 42 μπορεί να μην είχε γίνει τιποτα.
Αυτό τώρα τι είναι μόνο κακή συντήρηση -> βλάβη -> πτώση? Έμένα σαν γκαντεμιά μου φαίνεται...

Παραδείγματα αμέτρητα. Σχεδόν σε κάθε ατύχημα, συμβαίνει "κάτι" αλλά αν δεν υπήρχε η γκαντεμιά να έχει συμβεί και "κάτι" άλλο, δεν θα'χε γίνει τίποτα.

Δεν λέω, θεάρεστο το έργο των τεχνικών της 335 (γιατί εκεί θες να μας πας - προσωπικά δεν τσιμπάω, ευχαρίστω) αλλά νομίζω το πέταλο στην είσοδο της λέσχης παίζει σημαντικότερο ρόλο...
 
Πληρώματα της 355 ΜΤΜ (τσιμπάς -δε τσιμπάς) μετέφεραν -νύχτα- από την Λήμνο στο (τότε) Ελληνικό, μητέρα και νεογνό σε θερμοκοιτίδα στα 500ft -ΣΟΥΒΛΆΚΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ- γιατί απαιτείτο συμπίεση και το έμαθαν όταν Π/Γ στο νησί. Το Α/Ν C-130 "δεν προλάβαινε" εκείνο το βράδυ. Ευτυχώς, δεν υπήρξε καμία αρνητική συγκυρία ή κανένας γκαντέμης στην παρέα.

Πάντως είναι γεγονός ότι κάποιος πρέπει να 'ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ' από την εκάστοτε γκαντεμιά
και στην περίπτωση των πτήσεων των Ελληνικών Α/Φ, ο ΘΕΟΣ των Αεροπόρων Ηταν (και Είναι) Μεγάλος..

Το σημείο που θέλω 'να σας πάω' (και πουθενά αλλού) είναι ότι θα έπρεπε να τύχει καλύτερης προβολής από την πολιτεία

Υ.Γ.: Συγνώμη για την επαναλήψη.
 
Προσωπικά, έχω γυρίσει από Μύκονο αεροδιακομιδή στην Ελευσίνα νύχτα με ΑΒ-205 με μόνα ραδιοβοηθήματα την μυρουδιά και τον Άγιο Ονούφριο, παρακαλώντας μην σκάσουμε πάνω σε κάνα νησί. Πορεία περίπου δυτική μέχρι να δούμε φώτα στα δεξιά μας και μετά όλο βόρεια μέχρι να βρούμε την Σαλαμίνα ή πάνω στη Σαλαμίνα. Αυτό όμως λέγεται κ@λος και όχι ασφάλεια πτήσεων.

Συγχαρητήρια στην 355 και στα Ντορνιέ για αυτό το κατόρθωμα. Ας σταματήσει εδώ γιατί αρχίζει να ξεθωριάζει :deadthread:
 
Top