flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.531
- Likes
- 1.129
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Πτήσεις μία φορά την εβδομάδα στα 2 ''σοβαρά'' αεροδρόμια (και φαντάζομαι και στις φετιχιστικές πτήσεις του Μπρνο). Με one way που ξεκινάν από 160Ε (ότι περισσεύει από τις τσαρτεριές). Ένα αεροδρόμιο που είναι σχεδόν του κουτιού και χρόνια τώρα παραπαίει με ουσιαστικά μηδενικό έργο. Και καταλαβαίνω, ότι οι 700000 κάτοικοι της Θεσσαλίας/Λαμίας δεν είναι όλοι τους ταξιδιώτες ολκής, ότι τα Μετέωρα, η Πλαστήρα, ο Όλυμπος και το Πήλιο δεν είναι και τίποτα σαν τους οδοστρωτήρες του παγκόσμιου τουρισμού όπως η Moύρθια ή το Σπλιτ.. Αλλά τι έχει γίνει άραγε για να πάρει έργο από Αττική και Θεσσαλονίκη; Ένα αεροδρόμιο δίπλα στον ΠΑΘΕ και στον σιδηρόδρομο (ή ότι έχει απομείνει); Ή να αναπτυχθεί λίγο παραπάνω η περιοχή με άξωνα το αεροδρόμιο-ντεκορ στον κάμπο;
Άποψη μου; Ο'λιγδιδες με 80% έκπτωση και ορίζοντα δεκαετίας να αναπτυχθούν τα γυρω-γύρω (δηλαδή λεωφορεία, ενοικιαζόμενα, υποδομές, εστιατόρια κλπ). Ξέρω ναι, δεν είμαστε εμείς για φτηνό τουρισμό ή είναι αθέμιτος ανταγωνισμός στη Α3, ο μέσος επιβάτης της ΕΑΖΥ βγάζει βέβαια 5πλασια από τον μέσο Βολιώτη και τον μέσο Λαρισαίο (βέβαια αν θέλουν ακριβό δεν έχουν παρά να δοκιμάσουν) και το μονοπώλιο καλά κρατεί στο Ελ Βενιζέλος.
Άποψη μου; Ο'λιγδιδες με 80% έκπτωση και ορίζοντα δεκαετίας να αναπτυχθούν τα γυρω-γύρω (δηλαδή λεωφορεία, ενοικιαζόμενα, υποδομές, εστιατόρια κλπ). Ξέρω ναι, δεν είμαστε εμείς για φτηνό τουρισμό ή είναι αθέμιτος ανταγωνισμός στη Α3, ο μέσος επιβάτης της ΕΑΖΥ βγάζει βέβαια 5πλασια από τον μέσο Βολιώτη και τον μέσο Λαρισαίο (βέβαια αν θέλουν ακριβό δεν έχουν παρά να δοκιμάσουν) και το μονοπώλιο καλά κρατεί στο Ελ Βενιζέλος.
Last edited: