Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σαφώς και είναι υποχρεωμένη η εταιρεία για rerouting, αλλά πιθανόν θα κάνει την πάπια και ο επιβάτης τι θα κάνει;
Θα στείλεις email στην εταιρεία και θα της βάλει προθεσμία πχ 14 ημερών για rerouting. Αν η εταιρεία το αρνηθεί ή κανει την πάπια θα κόψεις τα εισιτήρια και θα ζητήσεις από την εταιρεία να πληρώσει τα έξοδα.

Με αυτόν τον τρόπο θα κάνεις το ταξίδι και μετά μπορείς να το δώσεις στον δικηγόρο χωρίς να έχεις έχεις πρόβλημα με το ταξίδι σου.
 
Top