4X-CIT MAYDAY NOW

  • Thread starter Thread starter Elliott LGAV
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Elliott LGAV

Business-Class-Member
Εγγραφή
15/01/2004
Μηνύματα
336
Likes
0
Περιοχή
Globe
Website
www.11aviation.com
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
TNCM
21/2/2007
4X-CIT PA-31 1324LT κάλεσε MAYDAY με δύο κινητήρες εκτός λίγο πριν τα Μεστά. Κατευθύνεται για Χίο διάδρομο 10. 6 λεπτά αργότερα ανέφερε ότι έχει μόνο 1 κινητήρα με χαμηλή ισχύ (υπολόγιζε 1-2 πιστόνια εκτός).

Συχνότητα 127,475.

1345 αλλάγή αεροδρομίου για Κω. Τώρα είναι στο 126,12 μόνος του.
 
Μακάρι να πάνε όλα καλά.. έχετε νέα? Πόσοι επιβάτες στο piper?
Eδω το αεροσκαφος...
http://www.airliners.net/open.file/0684315/L/


as moy pei kapoios pos dimioyrgeis hot text me link... px "edo i foto" kai sto edo na einai to link. thanks!
 
Είναι ΟΚ τώρα είναι με 1,5 κινητήρα. Από ότι είπε έχασε πιστόνια. Μόλις πήρε και καιρό Κω.
 
Καλά δώσαμε μαθήματα ως χώρα!!!
Το 4X-CIT όσο η κατάσταση των κινητήρων είναι σταθερή επιδιώκει να πάει στην Ρόδο (έχει 4 ώρες καύσιμα οπότε ίσως προσπαθεί να κάψει..?, ο χείριστης ξέρει καλύτερα)
Είναι σε εξέλιξη μία άσκηση της ΠΑ στο Αιγαίο και 2 F-16 συνοδεύουν το PA-31 στην Ρόδο για προληπτικούς λόγους σε περίπτωση που του συμβεί κάτι.
Είναι πολύ σημαντική κίνηση αυτή για κάποιον που βρίσκεται στον αέρα με πρόβλημα. Μπράβο σε όλους ATC, ΠΑ και όσους εμπλέκονται για τον γρήγορο συντονισμό.
 
Elliott LGAV":1wyofbie said:
(έχει 4 ώρες καύσιμα οπότε ίσως προσπαθεί να κάψει..?, ο χείριστης ξέρει καλύτερα)

Δεν νομιζω να χρειαζεται να φτασει καποιο max landing weight. Navajo Piper ειναι. Καποιος αλλος λογος θα υπαρχει
 
MAYDAY

ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΧΙΟΥ .ΕΙΧΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΜΑ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΑΠΟΓΕΙΩΘΕΙ.ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ
 
Ναι σωστά,
δεν υπάρχει θέμα MLW λόγω μικρού βάρους. Απλά είναι "κάπως" με τα light όταν έχεις πολύ καύσιμο και πας να πιάσεις. Βασικά ο Ισραιλινός ήξερε καλά τη Ρόδο από όσο κατάλαβα από την συχνότητα γιατί ρωτούσε συνεχώς άνεμο. Μου έκανε εντύπωση όμως που πετούσε πάνω από νερό τόσο πολύ ώρα και δεν έπιασε στο πιο κοντινό αεροδρόμιο.

Σχετικά με την Χίο που αναφέρει ο LAKIS72 η αλήθεια είναι ότι κατά την κλίση "MAYDAY...Both engines out..." τα πράγματα ήταν δύσκολα για όλους ακόμη και στη συχνότητα.

SkyHawk":1zvkjhfr said:
Elliott LGAV":1zvkjhfr said:
(έχει 4 ώρες καύσιμα οπότε ίσως προσπαθεί να κάψει..?, ο χείριστης ξέρει καλύτερα)

Δεν νομιζω να χρειαζεται να φτασει καποιο max landing weight. Navajo Piper ειναι. Καποιος αλλος λογος θα υπαρχει
 
Elliott LGAV":1awicbjo said:
Απλά είναι "κάπως" με τα light όταν έχεις πολύ καύσιμο και πας να πιάσεις.
Δεν είναι. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!

Elliott LGAV":1awicbjo said:
Βασικά ο Ισραιλινός ήξερε καλά τη Ρόδο από όσο κατάλαβα από την συχνότητα γιατί ρωτούσε συνεχώς άνεμο.
Αποικία την έχουν κάνει. Μαζί με τους "απέναντι"!

Elliott LGAV":1awicbjo said:
Μου έκανε εντύπωση όμως που πετούσε πάνω από νερό τόσο πολύ ώρα και δεν έπιασε στο πιο κοντινό αεροδρόμιο.
Έχω την εντύπωση, ότι μόλις τού έφυγε η πρώτη "κρυάδα", κι είδε τα πράγματα ψυχραιμότερα, αποφάσισε να πάει εκεί που θα είχε το μικρότερο, δυνατόν, κόστος γι' αυτόν και τις περισσότερες ευκολίες. Κανείς δεν ξέρει κάτω από την πίεση ποιανού "αφεντικού" δουλεύει ο καθένας. Δυστυχώς! Τα πάντα μπορεί να βρει στη Ρόδο, ή ότι δεν βρει να το αναζητήσει απείρως ευκολότερα και.... φθηνότερα. Είπαμε 4Χ είναι.... Φαντάσου να κολλήσει ξένος στη Χίο, ή και στη Κω ακόμα χειμωνιάτικα....
Ειδικά με τα F16 συντροφιά; Κανένα πρόβλημα!

Elliott LGAV":1awicbjo said:
Σχετικά με την Χίο που αναφέρει ο LAKIS72 η αλήθεια είναι ότι κατά την κλίση "MAYDAY...Both engines out..." τα πράγματα ήταν δύσκολα για όλους ακόμη και στη συχνότητα.
Αυτό δεν το καταλαβαίνω, κι να μπορεί κάποιος ας μου εξηγήσει. Είπε, όντως, ότι έχασε και τις δύο μηχανές; Τον άκουσε κάποιος να το λέει, ή έτσι λένε οι φήμες; Και μετά πώς το ανασκεύασε;
Ειδικά για την συχνότητα είναι δύσκολα τα πράγματα. Έτσι και τους δηλώσεις το οτιδήποτε, αν δεν πάθουν πρώτα εγκεφαλικό αυτοί, είναι ικανοί να σε ρίξουν από το άγχος τους. Όχι όλοι, βέβαια, αλλά ένα τεράστιο ποσοστό.
 
Ναι τον άκουσα εγώ. Είχα σκούπα όλο το FIR και ξαφνικά σπάει squelsh και ακούω MAYDAY. Ακόμη και με τον καφέ στο χέρι ήταν φρίκη. Στην αρχή δήλωσε 2 engines out. Μετα πήρε ο Νο1 με όλα οκ και είπε ότι μάλλον έχει χάσει πιστόνια από τον Νο2. Δεν ξέρω μήπως πεχτηκε κάτι άλλο. Ξέρεις Fuel Selector Switch...?


Elliott LGAV":2nd2gmt6 said:
Αυτό δεν το καταλαβαίνω, κι να μπορεί κάποιος ας μου εξηγήσει. Είπε, όντως, ότι έχασε και τις δύο μηχανές; Τον άκουσε κάποιος να το λέει, ή έτσι λένε οι φήμες; Και μετά πώς το ανασκεύασε;
Ειδικά για την συχνότητα είναι δύσκολα τα πράγματα. Έτσι και τους δηλώσεις το οτιδήποτε, αν δεν πάθουν πρώτα εγκεφαλικό αυτοί, είναι ικανοί να σε ρίξουν από το άγχος τους. Όχι όλοι, βέβαια, αλλά ένα τεράστιο ποσοστό.
 
Top