Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φιάσκο κατά την ταπεινή μου αντίληψη είναι αυτό, ή αυτό και αυτό.
Οι «φορτοεκφορτώσεις» δρομολογίων από την Aegean είναι λίγο ενοχλητικές μεν αλλά εμπίπτουν στην κατηγορία «Προβλήματα του Πρώτου Κόσμου».
 
Μετά το φιάσκο του Vilnius του 2017, που φορτώθηκε και σε 1.5 μήνα ξεφορτώθηκε, όλα είναι πιθανά.
Χωρίς να θέλω καθόλου να υποτιμήσω αυτό που λες, η πρώτη σκέψη μου όταν το διάβασα ήταν: ναι καλά, δεν έχεις δει άλλες εποποιίες.
Με συγχωρείς για την αμεσότητα.
Νομίζω ότι όσοι έχουν δει πίσω από την βιτρίνα, έχουν πολύ χειρότερα από αυτό να μνημονεύουν.
A propos, μιας και πήγαμε στο 2017, η επιστροφή της Lamezia Terme το 2025 πόσο δίνει; Πλάκα θα είχε :rolleyes:
Post automatically merged:

Φιάσκο κατά την ταπεινή μου αντίληψη είναι αυτό, ή αυτό και αυτό.
Οι «φορτοεκφορτώσεις» δρομολογίων από την Aegean είναι λίγο ενοχλητικές μεν αλλά εμπίπτουν στην κατηγορία «Προβλήματα του Πρώτου Κόσμου».
Έχει μαζέψει ολίγους μπουνταλάδες η μπριόζα, αλλά κερνάει κεμπάπ, χαλάλι της.
Είμαστε μεγαλόκαρδοι (:mrgreen:) και συγχωρούμε (ποτέ).
Αυτό το ανέβασε κατέβασε της Aegean είναι λίγο προχειράντζα. Δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει συμπέρασμα μέσα σε 1,5 μήνα. Δεν θα κάνει ο κόσμος λαϊκό προσκύνημα.
 
Last edited:
Φιάσκο κατά την ταπεινή μου αντίληψη είναι αυτό, ή αυτό και αυτό.
Οι «φορτοεκφορτώσεις» δρομολογίων από την Aegean είναι λίγο ενοχλητικές μεν αλλά εμπίπτουν στην κατηγορία «Προβλήματα του Πρώτου Κόσμου».

Μα ειμαστε σε topic δρομολογιων. Τα "φιασκα" οποτε θα εχουν να κανουν με δρομολογια.
Τι σχεση εχουν τα ατυχηματα της Turkish εδω;; :oops:
 
Να ρωτήσω εγώ αν ξέρουμε κάτι για Αϊντχόφεν; Γιατί εξαφανίστηκε από year around... Μέχρι και στο Aegean pass το είχαν βάλει.
 
Σταμάτησε αρχές Νοεμβρίου και αυτό δεν φαίνεται, προς το παρόν, να επιστρέφει στο S25.
 
Σε άλλα νέα σήμερα

Στην Ινδία θα πετάει από το τέλος του 2026 η Aegean, όπως επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Ευτύχης Βασιλάκης, μιλώντας στο περιθώριο του ετήσιου συνεδρίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
Παραλαμβάνουμε τα αεροπλάνα μέχρι το τέλος του 2026 και ήδη προετοιμαζόμαστε για τους νέους προορισμούς που μπορούν να αξιοποιηθούν, ανέφερε σχετικά ο κ. Βασιλάκης. «Έχουμε παραγγείλει τα τέσσερα αεροπλάνα τα οποία θα έρθουν προς το τέλος του 2026 αλλά κάνουμε κάποιες ενέργειες μήπως επιταχύνουμε τις διαδικασίες και προλάβουμε τη σεζόν του 2026», συμπλήρωσε
 
Θα είχε ένα ενδιαφέρον αν μας έδειχναν και το configuration. Επιλογή καθισμάτων, οθόνες, διάταξη, τα καθίσματα business class, κλπ. Λογικά θα έχουν κάνει οριστικοποίηση με την airbus, για να είναι στην ώρα του ας πούμε.
Άρε Aegean μέχρι και Τάζ Μ(π)αχάλ θα δεις, :mrgreen: μεγαλείο. Στο προξενείο το έχουν πει να βγάζει καμιά βίζα γιατί είναι λίγο απρόθυμοι εκεί οι κουμανταδόροι από ότι άκουσα στο καφενείο :p
 
Η Ινδία είναι μια σχετικά καλή επιλογή καθώς υπάρχει μεγάλη ζήτηση και γίνονται αρκετές ζυμώσεις (έκλεισε η Jet εδώ και χρόνια, η Air India θέλει να γίνει σοβαρή εταιρεία, συγχωνεύονται Vistara/Air India κτλ).

Επίσης, εκτός από τα lie-flat seats που το ξέραμε, το άρθρο γράφει ξεκάθαρα πως θα υπάρχει IFE σε κάθε κάθισμα. Ανυπομονούμε να τα δούμε (και να τα πετάξουμε, ίσως όχι για Μπεγκαλούρου αλλά κανά domestic όταν θα γεμίζει τρύπες ο προγραμματισμός)

"Πρόσθετα χαρακτηριστικά των αεροσκαφών αυτών περιλαμβάνουν δορυφορική Wi-Fi σύνδεση, οθόνες ψυχαγωγίας (IFE) σε κάθε κάθισμα αλλά και ένα εξαιρετικά αναβαθμισμένο προϊόν για την Business Class με καθίσματα οριζόντιας ανάκλισης (lie flat seats)."
 
Top