Οίκοι αξιολόγησης, συμπεριλαμβανομένων των S&P και Moody's, εξετάζουν την υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητάς της Boeing σε "junk" επίπεδο.
Αυτό θα σημάνει
-Σημαντική αύξηση του κόστος δανεισμού της εταιρείας λόγω αυξημένου ρίσκου.
-Μείωση της εμπιστοσύνης των προμηθευτών (που θα αναρωτιούνται αν θα πληρωθούν ποτέ).
-Αποχώρηση επενδυτών/μετόχων.
-Αδυναμία να εξελίξουν νέα αεροσκάφη (αυτό το έπαθαν ήδη)
Η Boeing έχει χρέος 52 δισ. δολάρια index-eligible debt (δλδ χρέος που μπορεί να ενταχθεί π.χ. στο S&P 500 Bond Index). Αν υποβαθμιστεί, το χρέος της (πχ. νέα ομόλογα, αναχρηματοδότηση οφειλών κ.ά) δεν θα είναι πια επιλέξιμο από σοβαρούς μεγάλους επενδυτές και αυτό σημαίνει ότι θα έχει να κάνει κυριολεκτικά με τον πρώτο τυχόντα για νέο δανεισμό ή δεν θα βρίσκει πρόθυμους δανειστές και επενδυτές.
Ας περιμένουμε να δούμε αν θα λειτουργήσει η αμείλικτη οικονομία της αγοράς ή αν η εταιρεία θα διασωθεί με κάποιον τρόπο ως too big to fail.
Αυτό θα σημάνει
-Σημαντική αύξηση του κόστος δανεισμού της εταιρείας λόγω αυξημένου ρίσκου.
-Μείωση της εμπιστοσύνης των προμηθευτών (που θα αναρωτιούνται αν θα πληρωθούν ποτέ).
-Αποχώρηση επενδυτών/μετόχων.
-Αδυναμία να εξελίξουν νέα αεροσκάφη (αυτό το έπαθαν ήδη)
Η Boeing έχει χρέος 52 δισ. δολάρια index-eligible debt (δλδ χρέος που μπορεί να ενταχθεί π.χ. στο S&P 500 Bond Index). Αν υποβαθμιστεί, το χρέος της (πχ. νέα ομόλογα, αναχρηματοδότηση οφειλών κ.ά) δεν θα είναι πια επιλέξιμο από σοβαρούς μεγάλους επενδυτές και αυτό σημαίνει ότι θα έχει να κάνει κυριολεκτικά με τον πρώτο τυχόντα για νέο δανεισμό ή δεν θα βρίσκει πρόθυμους δανειστές και επενδυτές.
Ας περιμένουμε να δούμε αν θα λειτουργήσει η αμείλικτη οικονομία της αγοράς ή αν η εταιρεία θα διασωθεί με κάποιον τρόπο ως too big to fail.