2004: Χρονιά ρεκόρ και διακρίσεων για το Διεθνή Αερολιμένα Α

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.191
Likes
96
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2005

Χρονιά ρεκόρ και διακρίσεων ήταν το 2004 για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών που σημείωσε αύξηση 11,5% στην επιβατική κίνηση σε σχέση με το 2003, φθάνοντας τα 13,7 εκατομμύρια επιβάτες. Πρόκειται για την υψηλότερη επιβατική κίνηση που έχει ποτέ καταγραφεί στην Αθήνα, ενώ ιστορικό ρεκόρ σημειώθηκε και στον αριθμό των πτήσεων που ανήλθαν σε 191.000 (+12,3%). Παράλληλα, ο όγκος των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν, σημείωσε αύξηση 8,4%, φθάνοντας στους 119.000 τόνους.

Συνολικά για το 2004, η κίνηση του εσωτερικού σημείωσε αλματώδη αύξηση της τάξεως του 17%, με 5,1 εκατομμύρια επιβάτες. Τα δρομολόγια εσωτερικού από/προς το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών αυξήθηκαν κατά 10%, με δημοφιλέστερους προορισμούς βάσει της επιβατικής κίνησης τη Θεσσαλονίκη (+22,9%), το Ηράκλειο (+8,4%) και τη Ρόδο (+13,2%).

Επίσης, η διεθνής κίνηση σημείωσε ιστορικό ρεκόρ, με 8,5 εκατομμύρια επιβάτες (+8,4%), καταγράφοντας γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης σε όλες τις γεωγραφικές αγορές. Ειδικότερα, τη μεγαλύτερη αύξηση σημείωσαν οι αγορές της Αμερικής (+20,9%), της Μέσης Ανατολής (+13,9%) και της Αφρικής (+13,1%). Σημαντική αύξηση (+9,5%) παρουσίασε επίσης και η αγορά της ’πω Ανατολής που ανέκαμψε από την κρίση του 2003, ενώ η Ευρώπη συνεχίζει να σημειώνει σταθερή αύξηση (+7,5%). Το Λονδίνο παραμένει ο δημοφιλέστερος διεθνής προορισμός, ενώ ακολουθούν η Λάρνακα και το Παρίσι.

Τόσο η συνολική επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων, όσο και η επιτυχημένη στρατηγική που ακολουθεί με συνέπεια ο ΔΑΑ για την ανάπτυξη των αεροπορικών δραστηριοτήτων του, συνέβαλαν στην σημαντική ανάπτυξη της κίνησης τη χρονιά που πέρασε. Το 2004, ο ΔΑΑ κατέγραψε μέση αύξηση 400 πτήσεων την εβδομάδα, προσέθεσε 6 νέους διεθνείς προορισμούς στο δίκτυό του (Γλασκόβη, Κατοβίτσε/Κρακοβία, Λαχόρη, Μπολόνια, Πίζα, Τεργέστη) και προσέλκυσε 7 νέες αεροπορικές εταιρείες (SAS-Scandinavian, Helios Airways, Air Polonia, Air Scotland, Jetx, Volareweb, Wizz), 5 από τις οποίες είναι χαμηλού κόστους, γεγονός που στοιχειοθετεί την ανταγωνιστικότητα του αεροδρομίου. Η θεαματική ανάπτυξη των εταιρειών χαμηλού κόστους – φαινόμενο που παρατηρείται ευρέως στα αεροδρόμια της Ευρώπης - με την άφιξη νέων εταιρειών στο ΔΑΑ, αλλά και τον προγραμματισμό επιπλέον συχνοτήτων, οδήγησε το 2004 σε αύξηση 50,9% στις πτήσεις χαμηλού κόστους και 40,7% στην αντίστοιχη επιβατική κίνηση, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 9% των διεθνών επιβατών.

Η δυναμική αυτή πορεία κατατάσσει το «Ελευθέριος Βενιζέλος» ως το 3ο πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο αεροδρόμιο της Ευρώπης, βάσει των στοιχείων του Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων (Airports Council International / ACI), ανάμεσα σε όλα τα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια (επιβατική κίνηση άνω των 10 εκατομμυρίων ετησίως).

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι, σύμφωνα με την έρευνα επιβατών που πραγματοποιείται από την εταιρεία ερευνών QED σε καθημερινή βάση, η αύξηση της
διεθνούς επιβατικής κίνησης συνοδεύθηκε πέρυσι – όπως και τα δύο προηγούμενα χρόνια - από αύξηση στον αριθμό των επιβατών εξωτερικού που ταξίδεψαν στο αεροδρόμιο της Αθήνας με σκοπό τον τουρισμό (+5.2% για το 2004).

Σε μια χρονιά που αποτέλεσε πρόκληση για το αεροδρόμιο, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κατάφερε να αντεπεξέλθει με απόλυτη επιτυχία στο στόχο της εξυπηρέτησης αυξημένου αριθμού πτήσεων, επιβατών και εμπορευμάτων, - τόσο κατά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων όσο και καθόλη τη χρονιά - διατηρώντας παράλληλα το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών του, που το ανέδειξε για 2η συνεχή χρονιά «καλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης» (Βραβείo ΑΕΤRΑ / IATA) και το οποίο αποτυπώνεται σε όλες τις σχετικές έρευνες μέτρησης συνολικής ικανοποίησης επιβατών για το 2004.*

* 1. «Έρευνα εικόνας Αεροδρομίου», πηγή: QED
2. «Έρευνα Επιβατών», πηγή: QED
3. «AETRA Study, Έρευνα Ικανοποίησης Επιβατών», πηγή: AETRA ( IATA / ACI )



Ακολουθούν γραφήματα με την κίνηση του 2004, την κατηγορία πτήσεων, τη γεωγραφική περιοχή, καθώς και τους προορισμούς με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση.




Γραφείο Τύπου ΔΑΑ
τηλ.: 210 35 37 227
fax: 210 35 37 838
e-mail: press_info@aia.gr



http://www.aia.gr/GR/business/media/pre ... asp?id=107


****************

Κρίμα που δεν ξεπέρασαν τα 14 εκ. Ήταν καλή ευκαιρία! αν δεν κάνω λάθος προηγούμενο ρεκορ ήταν 13 εκ στο Ελληνικό το 99 ή το 2000...'Αντε και εις ανώτερα!!
 
ΚΑΛΑ,ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ? ΠΟΙΟΥΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΕΛΩΣΠΑΝΤΩΝ? :evil: :mad: :evil: :mad:

ΕΛΕΟΣ!

Δημήτρη, no offence εννοείται, εσύ καλα έκανες και το έγραψες, για να γελάμε με κάτι κι εμείς ;)
 
Με συγχωρείτε, μου ήρθε μια αναγούλα
:puke: :puke: :puke:

:stupid: :rant: :rant: :stupid: :doubt: :doubt:
 
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 005_131042


Oλυμπιακή χρονιά με ολυμπιακές επιδόσεις ήταν το 2004 για τον Διεθνή Aερολιμένα Aθηνών, αφού οι μετακινήσεις που πραγματοποιήθηκαν, τόσο από την ολυμπιακή οικογένεια όσο και τους θεατές των Aγώνων, εκτίναξαν στα ύψη την επιβατική κίνησή του, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Aπό το αεροδρόμιο της Aθήνας διακινήθηκαν 13,7 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ οι πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν έφτασαν τις 191.000, σημειώνοντας αύξηση κατά 11,5%, σε σύγκριση με το 2003. Σύμφωνα με στοιχεία μελέτης που ολοκληρώθηκε και δόθηκε χθες στη δημοσιότητα, οι μετακινήσεις στο εσωτερικό της χώρας αυξήθηκαν κατά 17% αφού διακινήθηκαν 5,1 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ τα δρομολόγια από και προς το «Eλευθέριος Bενιζέλος» αυξήθηκαν κατά 10%. Eπίσης η διεθνής κίνηση σημείωσε ιστορικό ρεκόρ με 8,5 εκατομμύρια επιβάτες. Tη μεγαλύτερη αύξηση σημείωσαν οι αγορές της Aμερικής (+20,9%), της Mέσης Aνατολής (+13,9%) και της Aφρικής (+13,1%). Tο Λονδίνο παρέμεινε ο δημοφιλέστερος προορισμός, ενώ ακολουθούν η Λάρνακα και το Παρίσι. Eνώ στο εσωτερικό της χώρας οι δημοφιλέστεροι προορισμοί ήταν η Θεσσαλονίκη, το Hράκλειο και η Pόδος.

Παράλληλα ο ΔAA ανέπτυξε τις αεροπορικές του δραστηριότητες και κατάφερε να προσθέσει 6 νέους διεθνείς προορισμούς στο δίκτυό του και να προσελκύσει 7 νέες αεροπορικές εταιρείες. Aυτή η δυναμική πορεία κατατάσσει το Aεροδρόμιο των Aθηνών το 3ο πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο αεροδρόμιο της Eυρώπης, βάσει των στοιχείων του Διεθνούς Συμβουλίου Aεροδρομίων.



EPEIDH SEVOMAI OLOYS EDO MESA FILOYS KAI << EX8ROYS >> TOY LGAT SAS ANAKOINONW TA STOIXEIA LGAT 2000 TA EPISHMA APO THN YPIRESIA P.A.


2000 : 7.798.059 EPIBATES EXOTERIKOY
5.549.855 EPIBATES ESOTERIKOY

SYNOLON LGAT 13.347.914

PESTE MOY POSH EINAI H DIAFORA ME THN KINHSH 2004 THS POLYDIAFHMISMENHS AERODROMIARAS STA SPATA ???

PESTE MOY NTE !!!
 
Miso ekatomupio para kati.. LOL

AX... Kale, skeftnte omws kai tnv ptwsn pou eixame gevika ta teleutaia 2-3 xpovia dioti kapioi "axaraktnristoi" tis times twv pension kai hotels stnv ousia ews kai 300% avebasave me apotelesma tnv katakopufn ptwsn tou tourismou! Me dedomevo auto to gegovos tote to "veo pekop" pervei alles diastaseis.

Se oti afora "tnv almatwdn au3nsn" sta 5,1 ek, koitwvtas ta stoixeia pou edwse o Themis, ok, to sxolio tous eivai geloio, toulaxistov
 
H διαφορά είναι ότι το 13.3 ήταν το παρατραβηγμένο όριο του Ελληνικού ενώ το 13.7 είναι το 27% της δυναμικότητας του νέου αεροδρομίου
 
The higher you are, the louder the crash...

etoimasteite gia arnitika prosima.....
 
alexander":187r061z said:
etoimasteite gia arnitika prosima.....

Έτσι έτσι. Αλλά ο κόσμος δε θα τα δει ποτέ αυτά τα αρνητικά πρόσημα (εκτός φυσικά από μας τους «καμένους») μιας και σίγουρα δεν θα βγάλουν Δελτίο Τύπου :|
 
Kalytero aerodromio Notias Evropis kata ti gnomi tis SKYTRAX

Files kai Filoi, as einai to "partheniko" mou simioma mia anafora se timitiki diakrisi gia to "Eleftherios Venizelos", paroles tis pikres pou epifylaxe ton televtaio kairo stous filous planespotters, opos diavasa sto forum.
Vasika i pikra tha prepei ligo na mas afisei na doume ti grafoun oi xenoi gia to vasiko mas aerodromio, xoris avto na simainei oti ala avta pou grafoun einai antikeimenika. Den yparxei tipote to anteikimeniko se avton to planiti! Kai isos dimosievmata kai apotelesmata erevnon se epainetiko styl, na min einai anexartita apo tin prospatheia polisis merous tis symetoxis tis Hochtief, pou apofasistike tis televtaies imeres.

Yparxei kalyteri diafimisi, sta matia kapoiou ypopsifiou ependyti apo to na vgainei stis 8 Apriliou i SKYTRAX, etairia erevnon tou kladou apo to Londino kai na anadiknyei to "Venizelos" se kalytero aerodromio tis Notias Evropis gia to 2004?
Me avto den thelo na afino kanenos eidous yponooumena, alla kamia fora xreiazetai na diavazoume mesa apo tis grammes, xoris na amfisvitoume kai to katheti vevaia!
Loipon ta apotelesmata tis kathieromenis erevnas tis SKYTRAX gia to 2004, mesa apo ti gnomi 5 ekatomyrion epivaton, opos anaferei, anadykniei to " Venizelos" san kalytero aerodromio stin Notia Evropi gia to 2004, afinontas devtero avto tis Venetias kai trito avto tis Barkelonis.
Fysika i erevna exei anafores kai se polla alla pragmata kai opoios thelei as rixei mia matia:

http://www.airlinequality.com/2005/airp ... gional.htm

Sta kritiria tis erevnas den ypologizontai paragontes, opos oi kathystriseis stin paralavi ton valitson alla 31 diaforetika kritiria, pali o kathenas mporei na ta vrei sto site, gia na min kanoume kataxrisi tou filoxenou forum, sto opoio kai gia proti fora grafoume.
Endiktika san kalytero aerodromio tou kosmou gia 5ti synexi xronia psifistike avto tou Hong Kong, kai san kalytero stin Evropi avto tis Protevousas tis Babarias (as diavazetai ligo varvara, den mou paei na grapso Vavarias!), avto tou Monaxou, dimiourgontas topikistikes kontres metaxy Germanon filon, avton pou exoun san templo tous avto tis Frankfourtis, opos vriskei kaneis tin evkairia na diavasei se Germanika Forums.

http://www.airlinequality.com/2005/airport-05-ent.htm

Tora i epomeni sxetiki diakrisi erxetai apo to ACI (Airports Council International - tis Enosis Diaxirston Aerodromion me 450 meli-aerodromia se 45 xores tou kosmou ), pali me imerominia 8 Apriliou 2005.
Symfona loipon me avtin tin statistiki sygrisi,to mitropolitiko mas Aerodromio anamesa ston Febrouario 2004 kai ston Febrouario 2005 katagrafei mian avxisi ton afixeon tis taxis tou +6,6%, katatasontas to stin proti thesi stin katigoria tou.
Katarxas mia thetikotati exelixi, an kai oti i avxisi xepernaei avti tou Gatwick +4,6% kai apo tin alli einai poly mikroteri apo tis Riga +85,8%, den leei apolytos tipote, to ena einai idi koresmeno, to devtero den itan perysi to Febrouario stin Evropaiki Enosi.
Pantos opoios thelei pali mporei na emvathynei sto: http://www.aci-europe.org/default.asp?u ... leases.asp

Pistevo to proto mou thema na min paraviazei kapoion kanona tou forum, eimai prothymos na symetasxo se avtin tin orea kai zesti parea, pou parakoloutho apo kairo. Kai fysika na synxaro tous organotes tis selidas avtis gia to meraki tous.
Kai fysika na evxitho sto " Eleftherios Venizelos" kai se anotera, an kai eimai ligo apogoitevmenos apo osa diavazo sto forum, pou aforoun ti symperifora ton ypevthinon.
To aerodromio enilikiothike, kairos na perasei tis paidikes asthenies kai na analogistei tin meta-olympiaki tou xrisi, giati an kavxiomaste gia tin avxisi ton metakiniseon kata to 2004, as min xehname oti itan Olympiaki Xronia kai Eklogiki mazi ( ton Martio eixa timisei tis aithouses tou kataivenontas gia tis Ekloges me tin Proti ptisi tis NIKI apo Nyremvergi-me tous sympatriotes Epivates na kataxirokrotoun to aeroplano apo to leoforeio sto aerodromio mtis Nyremvergis antikrizontas to, mia kai perimename tin AIR BERLIN-na pigaineis ekloges kai na se rotane stin Patrida me ti irthes? Me tin NIKI! Itan ena Airbus 321, me esoteriko diakosmo apo tin Aero Lloyd-ekeini tin vradia diavasa gia tin synergasia tis Germanikis me tin Avstriaki Etairia ).

Kai opos ola ta Olympiaka Erga kapos tha prepei veveia axiopoithoun meta-olympiaka, etsi fantazomai na exoun ginei skepseis kai gia to Aerodromio. Thelo na elpizo kai sygnomi gia ta greeklish.
 
Top