Η εμπειρία μου δεν ήταν σαν αυτή που περιγράφεται στο πιο πάνω βίντεο, δηλ να νιώθω ότι στριμώχνομαι ή ότι παγώνω στην πτήση ή ότι βρωμάει ο μπροστινός, είχα μια πολύ αξιοπρεπή εμπειρία και ένα οκ αεροπορικό κάθισμα διηπειρωτικού δρομολογίου που δεν ένιωσα ότι υστερεί έναντι της Turkish ή της Lufthansa. Αναφορικά με το κράξιμο για τη διασκέδαση εν πτήσει μου φαίνεται λίγο παράλογο να μην έχεις κατεβάσει μερικές ταινίες και μουσική στο τηλέφωνό σου και να βασίζεσαι στην οθόνη της εταιρείας (ειδικά ενώ ξέρεις εκ των προτέρων ότι δεν παρέχεται IFE). Αυτό θα ήταν προαπαιτούμενο αν ήμασταν στο 2010, με τα σημερινά smartphones απλά το λέω first world problems. Φαγητό δεν πήρα. Το εισιτήριό μου μετ' επιστροφής ήταν 330€ και εκεί πηγαίνει το value for money. Επίσης αυτό που δίνει για business η scoot δεν είναι business με την πλήρη σημασία της λέξης αλλά κάτι σαν premium economy. Για το κράξιμο στο μη δωρεάν wifi απλά ασχολίαστο. Ναι, συμφωνώ πως δεν αξίζει 700€ να ταξιδέψει κανείς Ασία με Scoot όταν μπορείς να βρεις εισιτήριο με βαλίτσα και φαγητό στα ίδια χρήματα περίπου με άλλη εταιρεία αλλά υποθέτω δεν τα έκλεισε όταν είχε προσφορά αλλά σε random περίοδο.