Scoot

  • Thread starter Thread starter ckabi
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όντως, είναι θέμα επιλογών. Απλά αν έχεις low budget μπορείς να βρεις μια προσφορά και να χαλάσεις τα ίδια χρήματα χωρίς την ταλαιπωρία. Η scoot δεν σου προσφέρει μια σταθερά φθηνότερη επιλογή, αφού πολλές φορές είναι ακόμα και διπλάσια τιμή από την Turkish.

«Να μ αγαπάς» ούτε μέχρι την Σαλαμίνα δεν θα πήγαινα να τραγουδήσω. Θα βαρούσαν τις καμπάνες οι ντόπιοι λόγο της ασύμμετρης απειλής, ένεκα η καλή φωνή. :mrgreen:

Φυσικά και μια διαφορά ναύλου 100-200 ευρώ, δεν σου εξασφαλίζει ότι δεν θα έχεις κάποιον βρωμερό δίπλα σου αλλά όσο κατεβάζεις τον πήχη, τόσο το ενδεχόμενο είναι ποιο πιθανό.

Επαναλαμβάνω, έχει θέσεις ακριβώς δίπλα από το αποχωρητήριο δεν είναι απλά ένα μικρό ρίσκο, και σίγουρα δεν είναι όλες οι αεροπορικές έτσι. Αν κάτσεις εκεί την έβαψες.
 
Σύμφωνα με τις περιγραφές του βίντεο και των μελών πρόκειται περί αθλιότητας το δρομολόγιο: βρώμα (αλλού εν τω μεταξύ έχει κοριούς), χάλια φαγητό (λες και αλλού σερβίρουν εκόνομυ χαβιάρι μέχρι σκασμού), οι επιβάτες βρωμάνε (ενώ αλλού μυρίζουν Τομ Φορντ), σε βάζουν να κάθεσαι δίπλα στον καμπινέ (ενώ αλλού από τον καμπινέ αφήνουν τουλάχιστον 20 μέτρα απόσταση από το πιο κοντινό κάθισμα)
Εν τω μεταξύ πριν από πολλά χρόνια αντίστοιχα μέλη έκραζαν τη Ryanair (η όποια έδινε δρομολόγια μετ' επιστροφής σε Ευρώπη 20-50€)για τους ίδιους λόγους και προτιμούσαν legacy μεταφορείς (με 200-300), μέχρι που τελικά έγιναν όλοι Ryanair. Πάντως η πτήση στο βίντεο φαίνεται γεμάτη. Για να διατηρούν το δρομολόγιο τόσα χρόνια κάτι σωστό θα κάνουν υποθέτω.
 
Last edited:
Ναι, μόνο που οι περιγραφές βασίζονται σε κάτι που μπορείς να δεις κάποιος με τα δικά του μάτια. Είτε κοιτάζοντας την διαρρύθμιση της καμπίνας, είτε κοιτάζοντας ένα review video, και διάφορα άλλα. Και ανάλογα να αποφασίσει. Στο τέλος θα παραθέσω και άλλο video.
Ένα μέτριο φαγητό που μπορεί να σερβίρει η Emirates ή η Turkish δεν έχει καμιά σχέση με κάτι που θα πληρώσεις πολύ ακριβότερα για αυτό που αγοράζεις στην scoot ή κάποια άλλη εταιρία που επιχειρεί με το ίδιο σκεπτικό. Επίσης 10euro ένα μικρό μπουκαλάκι νερό; Δεν το λες και ευκαιρία. Το ίδιο ισχύει και για αποσκευές και λοιπά και λοιπά.
Το να υπάρχει μια αστοχία στην TK την οποία δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε, δεν σημαίνει ότι αφορά όλες τις πτήσεις και όλα τα αεροσκάφη, οπότε και εδώ θεωρώ άστοχο το κατά τα άλλα πομπώδες σχόλιο. Η τουαλέτα όμως αφορά όλα τα 787 και όλες τις πτήσεις και επίσης σε όλες τις επιβάτες οι επιβάτες κάνουν τα κακά τους και καλό είναι να μην είσαι ακριβώς δίπλα όταν γίνεται αυτό. Άλλος μπορεί να μην έχει πρόβλημα.
Μιας και αναφέρεις την FR μπορείς να δεις πολλά video και reports για diversions λόγο unruly passenger. Τα στατιστικά είναι συντριπτικά. Επίσης στην FR έχω ζήσει διαγωνισμό κλανιάς μπροστά μου που δεν το έχω δει αλλού. Επίσης με την FR έχω σταθεί όρθιος μέσα στην βροχή μπροστά στο αεροπλάνο για να κατεβάσουν μεθυσμένο επιβάτη. Sorry αλλά έχω ταξιδέψει αρκετά και αυτά τα χάλια είναι συνυφασμένα με LCC.
Σχετικά με την αναφορά στο load factor, τι να πω! Δεν μπορεί να γεμίσει 300 θέσεις ανά πτήση και μαζεύει και από Βερολίνο και αυτό 2-3 φορές την εβδομάδα και αυτό επιτυχία!
Τέλος πάντων, επειδή δεν θα βγει άκρη, καλά ταξίδια με scoot, Ryanair και άλλες αγαπημένες.

 
Εμένα η απορία μου είναι πόσα λεφτά τέλος πάντων γλιτώνει κάποιος που πετάει με Scoot και πάει στη Σιγκαπούρη, μια από τις ακριβότερες πόλεις του κόσμου.

Όσο για τον συγκεκριμένο «ταξιδιώτη», κάποιος κακοήθης θα έλεγε ότι τα λέει αυτά επειδή δεν του έδωσαν τζάμπα εισιτήριο. Διαχωρίζω τη θέση μου :mrgreen:
 
Εμένα η απορία μου είναι πόσα λεφτά τέλος πάντων γλιτώνει κάποιος που πετάει με Scoot και πάει στη Σιγκαπούρη, μια από τις ακριβότερες πόλεις του κόσμου.
Όταν πλήρωσα 330€ μετ' επιστροφής οι άλλες εταιρείες έδιναν το ίδιο δρομολόγιο πάνω από 700€ οπότε θα έλεγα αν πετύχει κάποιος το σωστό deal ενδεχομένως να του βγει χαμηλότερα από τη μισή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αυτό φυσικά δεν ισχύει πάντα. Αν δηλαδή αποφασίσει να προσθέσει όλες τις επιπλέον υπηρεσίες με χρέωση δε θα γλιτώσει αρκετά, ενδεχομένως να του βγει το ίδιο ή και ακριβότερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όταν όμως το εισιτήριο για Σιγκαπούρη κοστίζει όσο ένα εισιτήριο για Γερμανία τότε για μένα είναι ναι δαγκωτό.
Επίσης αρκετός κόσμος ταξιδεύει με Scoot και χρησιμοποιεί τη Σιγκαπούρη για ανταπόκριση.
 
Η δικιά μου εμπειρία από τη Scoot στο BER-ATH πάντως ήταν πολύ θετική. Πολύ φτηνή τιμή γύρω στο 35% κάτω από την αμέσως ακριβότερη, καλό φαγητό (με χρέωση αλλά λογικότατη τιμή), καλό seat pitch, εξαιρετική εξυπηρέτηση από τις αεροσυνοδούς και αεροσκάφος σε πολύ καλή κατάσταση εσωτερικά.
 
Επίσης αρκετός κόσμος ταξιδεύει με Scoot και χρησιμοποιεί τη Σιγκαπούρη για ανταπόκριση.
Επειδή δεν φτάνουν οι 11 ώρες cattle class, θέλουν λίγες ακόμα.

Τι να πω, γούστα είναι αυτά. Εγώ σε όλα μου τα ταξίδια προς Ασία-Ειρηνικό πάντα εξέταζα τη Scoot και ποτέ δεν έβγαινε οικονομικότερη από QR, EY (πάντα επειδή θέλω βαλίτσα και extra legroom, συνήθως bulk seat).

Φυσικά κατανοώ ότι κάποιοι (πολλοί; ) αντέχουν το πολύωρο ταξίδι χωρίς «πολυτέλειες» όπως ανθρώπινο seat pitch, τροφή και ψυχαγωγία. Ευτυχώς, υπάρχουν επιλογές για όλους και αυτό είναι καλό.

Η δικιά μου εμπειρία από τη Scoot στο BER-ATH πάντως ήταν πολύ θετική.
Δεν ξέρεις πόσες φορές έχω πει να τη δοκιμάσω σε αυτο ακριβώς το δρομολόγιο, αλλά πάντα κάτι δεν βολεύει.

Γενικά η 5η ελευθερία μάς έχει χαρίσει ωραίες στιγμές.
 
Φυσικά και ελάχιστοι πάνε-πάμε Σιγκαπούρη. Άλλος είναι ο τελικός προορισμός. Αλλά μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω και μία βόλτα κάμποσες ώρες στη Σιγκαπούρη, και σκοπεύω να πάω καμιά εβδομάδα εκεί - φυσικά πολύ οικονομικά ανταλλάσσοντας το σπίτι μου στην Αθήνα οπότε ναι με ενδιαφέρει η τιμή της πτήσης να μην είναι ακριβή.

Αν και δυστυχώς δεν είναι πλέον φθηνή όπως πριν τον covid (δεν θα ξεχάσω τα 220-250€ με επιστροφή για πουκέτ/μπακγκοκ που ήταν συχνά τότε - ακόμα και για high season).

Χάρη σε αυτή την εταιρία πήγα όμως πολύ οικονομικά σε Αυστραλία και Φιλιππίνες. Για καλοκαιρινό προορισμό η χειραποσκευή όχι μόνο είναι αρκετή αλλά δεν βολεύει να κουβαλάω βαλίτσες. Το φαγητό δεν είναι πρόβλημα, πήρα μαζί μου. Θα γελάσω με το ότι απαγορεύεται. Αφενός δεν μου είπαν τίποτε η άνθρωποι, αφετέρου ας με πετάξουν από το παράθυρο αν έχουν πρόβλημα. Μπαταρία έχω αρκετή με το powebank και το laptop μου.

Το μεγάλο πλεονέκτημα για εμένα όμως είναι ότι κόστοςπήγαινε + κόστοςέλα = κόστοςπήγαινεέλα στα εισιτήρια της Scoot. Αυτό είναι πολύ εξυπηρετικό γιατί μπορεί να επιστρέψεις από αλλού όχι από το ίδιο μέρος αναγκαστικά. Συγκεκριμένα στις Φιλιππίνες ταξίδεψα Αθήνα-->Cebu και Boracay-->Aθήνα έτσι γλιτώνεις ακόμη περισσότερα χρήματα και χρόνο.

κάτι που δεν ισχύει στις περισσότερες εταιρίες και κυρίως στην Qatar όπου είναι η κυρίως εναλλακτική για ΝΑ ασία και Αυστραλία

πχ με μία γρήγορη ματιά για 5-18 Μαρτίου στο Αθήνα-Πουκέτ έχουμε
Qatar 470+666>>>700
Etihad 480+555>951
Scoot 318+458=776
Air china 550+430>>689
(φυσικά σε αυτές τις σχετικά τελευταίας στιγμής τιμής για highseason βλέπουμε ότι δεν είναι φθηνή!)

Τέλος στο (low budget) airbnb μου κάποιες χρονιές ήταν απίστευτο πόσοι ταξιδιώτες έρχονταν ή έφευγαν με Scoot από Αθήνα. Ασιάτες που ταξίδευαν σε χώρες της Ευρώπης και ξεκινούσαν από Αθήνα το Ευρωπαικό tour και Ευρωπαίοι που έρχονταν Αθήνα για να πάνε ΝΑ Ασία.
 
Σε άλλα νέα η Scoot σταματάει το Βερολίνο από το Θερινό 2025 που σημαίνει πως πλέον η πτήση θα τερματίζει στην Αθήνα. Αυτό μετακινεί και την αναχώρηση από ATH λίγο νωρίτερα και άφιξη στη Σιγκαπούρη μέσα στη μαύρη νύχτα (κυριολεκτικά).

Το δρομολόγιο ακολουθεί. 1h15 turnaround σε 787 (καλά θα πάει αυτό).

Code:
TR720 SIN0130 – 0820ATH 788 x246
TR721 ATH0935 – 0150+1SIN 788 x246
 
Top